"Victoriaaa! Hadi kalk bugün neler yapman gerektiğini öğrenceksin. Kahvaltı hazır!" çift kişilik yatağımın üstünde tepinen ablama bakmadan içimden gözlerimi devirdim. Çok acayip bişey gözlerim kapalıyken göz devirebilmek. "Victoria uyumaya devam edersen Banner'e uyurkenki fotoğraflarını atarım!" Diyip kahkaha atmaya başladı. Sinirle yerimden kalkıp ablamın üstüne atladım. Telefonu elinden alabilmek için üstüne çıkıp onun saçlarını cekistiriyordum.
"Ya hayvan mısın sen? Ne kadar ağırsın kalk üstümden!" ablamın üstünden kalkıp kahkaha atmaya başladım. Ablam şaşkın gözlerle bana bakıyordu. Gülmekten karnıma ağrılar giriyordu. "Be-ben kurdum gerizekalı!!" Diyip hâlâ gülmeye devam ederek ona baktım.
Üstünü silkeleyip "Aşağı in hemen bayan Victoria Mcwolf. Halam seni bekliyor." Kafamı sallayıp kapıdan çıkacakken ona yan bir bakış atıp. "O fotoğrafları silmezsen okul duvarlarına delice dans ederken ki fotoğraflarını asarım. Seni seviyorum Daniela." yüzüme çapkın bir gülümseme yerleştirip banyoya ilerlerken onun kurmuş sesini duyabiliyordum.
"Bana sildim demiştin. Psikopat gerizekalı." Tabikide silmiştim ama tehtid etmek hoşuma gidiyordu. Aynaya baktığımda saçlarım dağılmış ve gözlerim sarı rengini almıştı. Ten rengim parlak ve pürüzsüzdü. Muhteşem görünüyordum ama saçlarımın düzelmesi daha iyi olabilirdi. Elimi kaldırıp aynaya bakarak saçlarımı düzelttim. Yüzümü yıkayıp havluyla kuruladım. Aynaya tekrar baktım gerçekten eskisinden daha iyiydim. Dolgun dudaklarıma kıpkırmızı bir renk gelmişti. Soluk beyaz ten rengim yerine daha canlı ve sıcaklığı hissedilcek şekilde kan dolaşımım artmıştı. Gözlerim ise daha bir muhteşem duruyordu. Eski rengi maviydi ve sıkılmaya başlamıştım.
Aşağı indiğimde annem, halam ve babam bana hayran gözlerle bakıyordu. Ablam sofrada yoktu. Merdivenlerden indiğini duyunca ona baktım. "Waowww. Muhteşem görünüyorsun sabah faketmemiştim." deyip bana hayret edercesine baktı. Halam beni elimi tutup etrafımda çevirdi. "Melez kız süper görünüyorsun. Eskidende güzeldin ama artık bambaşkasın."
Halama tebessüm edip babama baktım. "Göz renklerin neden sarı?" Diyip bana baktı. "Bilmiyorum. Sabah kalktığımda böyleydi."
"Hey ben bişeyler tahmin ediyorum. Dolunay yarın ve senin vücut ısın hızlanmış. Gözlerinde tıpkı bir kurtunki gibi." dedi annem.
"Yani Victoria'nın kurt tarafımı baskın yoksa bir lider mi?" Diyerek babam Amanda'ya baktı.
"İşte sana daha da hayran oluyorum Victoria. Daha da fazla gücün var sen harika birisin." dedi ve bana gülümsedi. "Şey ben... Imm kurt gibi açımda yemek mi yesek ilk önce?" herkes büyük bir kahkaha atıp masaya oturdu. Bende mahcup bi şekilde gülerek oturdum ve çok hızlı yemeye başladım.
Önceden de hep açtım ama bu kadar olacağını tahmin etmiyordum.
"Artık eski okuluna gitmeyeceksin Victoria. Ablanın okuduğu yere yani Vampire and Wolves Akademy'e başlıyorsun. İsminden de anlaşıldığı gibi vampirler ve kurtların birlikte okuduğu bi akademi. Sen bir melezsin yani eğitimcilerinin özel ilgi alanı olacaksın. Sana başarılar diliyorum. Herşey daha güçlü olman için." gülümseyince bende güldüm ama Banner'e ne diyecektim? Diğer arkadaşlarım nolcaktı? Hepsi benle gelemezdi sonuçta.
Ablam kulağıma eğilerek "Ben Banner'e söyledim. Yani sadece okul değiştirdiğini her okul çıkışında seni almaya geleceğini ve seni bırakacağını söyledi. Seni gerçekten seviyor." babam kızgın bakışlarla bize bakıyordu. Ne kadar gerizekalı bir ablam var. Babamın duyabileceğini bilmiyor mu?
"O çocuğu şimdiden sevmedim buraya gelmiycek! Kızlarımı paylaşamam!!" dediğinde gülümsedim. Ablam mahcup bi şekilde bana bakınca gözlerimi devirdim. Gerizekalı!
"Baban haklı Victoria ben seni paylaşamam benim gibi olma..." halamın bu kadar üzüldüğünü ilk defa görüyordum. Gözleri dolmuştu. Onun için herşeyi yapmaya hazırdım. Gerçekten onu çok seviyordum.
"Victoria üzgünüm ama akademi tam bir okul olmadığından yarın başlıyor. Biz kayıt işlemlerini yaptırdık." annemin bu sözleri karşısında feryat etmek istedim ama hüzünlü bir şekilde "Peki" diyebildim.
Yazık bana ya! Daha yeni bitti sayılır okulum...
Ablam önüme kan koyduğunda halam ve annem tiksinir gibi baktı. Bardağı tam kafama diyecekken boğazımdan bir hırlama sesi duyuldu ve köpek dişlerimin sızlayan uzadığını hissettim. Kanın kokusu beni çekiyordu ama içimdeki kurt ise içmemem için direniyordu. Birden bedenimde katlanamayacağım kadar şiddetli bir acı hissettim ve yere kapaklandım. Sandalyenin yere düşme sesini duydum ve kendimden geçtim.
*****
DANIELAVictoria yere düşünce halam büyük bir çığlık attı. Ben telaşa kapılıp Victoria'nın başını kucağıma aldım ve nefesini kontrol ettim. Nefesi kesik kesik ve derin almaya çalışıyordu ama kalbi ritimsizleşmişti. Babam melezlikle ilgili böyle sorunlar yaşanıyordu. Victoria da ilk kez böyle olduğunu gördüm. Halam yere diz çöküp şaşkın bir şekilde başını ellerinin arasına almış Victoria'ya bakıyordu. Babam başı dizlerimde olan Victoria'yı kucağına alıp göğsüne bastırdı. Ve kapıdan dışarı çıkıp arabaya bindi. Hizmetlilerimiz de vampirdi ve bu duruma pek acayip bakmıyorlardı. Bizim yani benim sayemde artık vampirdiler.
Babamın nereye gittiğini anlamamıştım ama halam hâlâ şoktaydı. Eğer kardeşim içindeki kurt yüzünden böyle olduysa sürekli bu duruma maruz kalacaktı. Gerçekten şanslı olduğu ve çok vahim olduğu durumlar olacaktı.
Annem çok sinirlenmişti. Halam kadar narin ve sakin biri olmadığı için sinirlenince cidden korkuluyordu. Annemin gözleri ela rengini almıştı.
Halam masadan destek alıp doğruldu ve babamı arayıp telefonla konuşurken aynı zamanda da arabaya bindi. Halam narin ve sakin birisi olmasına rağmen sinirlenince ve üzülünce gözü hiçbisey görmüyordu. Bi kaç kez onun Dolunay zamanında parlak kahverengi bir kurda dönüştüğünü görmüştüm. Gerçekten muazzam bir büyüklükte, asalette ve guzellikteydi. Yıllar önceki büyük aşkını merak ediyordum. Amanda ya yakışacak kadar yada Amanda'nın ona aşık olması kadar cazibeli miydi? Önemli olan kuzenlerimdi. İkiside erkekti ve nasıl bir görünüme sahip olduklarını çok merak ediyordum.
Aklım tekrar Victoria'ya takıldı. Bir anda gözümün önünden film şeridi gibi bi kaç sahne geçmeye başladı. Kardeşimi babam bir büyücü ye götürüyordu tuhaf olan bişey şu ki büyücü Victoria'yı görünce hayretler içerisinde kalıyordu. Bu büyücü kötü biriydi. Birden telaşa kapıldım geleceği görebiliyordum bazen bizim yaptiklarimiza göre değişken olabiliyordu ama sonuç aynıydı. Bana bahşedilen doğuştan bir özellikti. Telaşla anneme bağırdım "Anne çabuk babamı ara kardeşimi o büyücünün yanına götürmemesi gerekiyor. Hadiii" "Ne gördün Daniela anlat bana" dedi annem kollarımdan sarsarak "Anne çok geç olmadan babamı ara ve hemen buraya gelsinler." deyip kollarından kurtuldum.
"Alo? Hayatım. Kızımızı geri getirmen gerek Daniela birşeyler gördü tehlikeli olabilir." Biraz duraksayıp
"Ne Büyücünün yanindamisin aman Tanrım." Annemin dediklerini duyuyordum ama şuan büyücüyü ve düşüncelerini algılıyordum. Biraz daha bekleyince yapılmadığımı anladım."Inanamiyorum! O bir karanlık vampir. Dünyada sadece bir tane vardı ve işte o bu. Muazzam güçlere sahip. Onun bedenine sahip olursam tüm güçler bana geçer!!" birden ağlamaya başlayınca annem elindeki telefonla yanıma geldi. Telefonu elinden çekip
"Baba kardeşimi ordan çıkarman lazım. Gelince herşeyi anlatcam çabuk. " babam tamam diyerek telefonu kapattı.Bu karanlık vampir olayını kimseye soylememeliydim. Ailem bile olsa kardeşim teklhlikedeydi. Bunu ona yapamazdım. O bile bilmemeliydi. Pek çenesini tutan biri değil. Off bu salak cidden tehlikede...
*****
Pek heyecanlı bir bölüm olmadı ama başlangıç olduğu için böyle ileriki bölümler sizi tatmin edecek. Sizleri çok seviyorum💜
Karanlık Vampir ailesine sevgilerimle😍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlık Vampir
VampirAilesinin Victoria dan sakladığı önemli bi konuyu öğrenen Victoria nın yaşayacağı zorluklar. Bilinmeyen bir kuzene duyulan karşılıklı aşk.