"Multimedia: Gündüz / Gece Koçer." 💜Öncellikle merhabalar dememiz gerekiyor. Bu hikayeyi ben, teenwoollff ve 00_yagmur_00 beraber yazıyoruz. Birlikte ilk yazdığımız kurgumuz. Ilk bölümlere göre kitabımızı yargılamayın lütfen. Ilerleyen bölümlerden itibaren daha iyi yazıyoruz ve deniyoruz. Çok öpüldünüz, keyifli okumalar. 💞
*
Gece'nin ağzından...
"Videomuz trend topic'e girdi inanabiliyormusun Gece! Çok mutluyum çok..." dediğinde sırıttım. Ikizimi bu kadar mutlu görünce bende mutlu oluyordum. Onun mutluluğu bana da yansıyor gibiydi.
"Kızım, sakin olsana. Zaten girebileceğini düşünüyorduk. Güzel bir iş çıkarmıştık. Karagrofimiz kaliteliydi." dedim egomuzu tatmin ederek. Aynı cümlede hem mütevazi hem de egolu nasıl oluyordum bilmiyorum.
"Hemen annemlere haber vermeliyim, Gece hemen!" dedikten sonra telefonu eline alıp annemizle konuşmaya başladı. O annemle daha yakındı, bende babamla. Ama aramızda soğukluk gibi bir durum yoktu tabiki. Sonuçta onlar benim annem ve babam. Bizde onların çocuklarıyız.
"Gece, annem seni çok öpüyor!" dedikten sonra bende dudaklarımı öpücük işareti yapıp görüntülü konuştuğu anneme gösterdim. Ben ve Gündüz liseyi okumak için istanbula gelmiştik, tamamen keyfi bir durumdu. Annem ve Babamda ankaradaydı. Zaten babam istanbula sık sık gelir bizi görürdü.
"Gündüz ben hava almak için dışarıya çıkıyorum. Sende yarınki proje ödevini yap ben geliyorum." dediğimde başıyla onaylayıp gülümsedi. Gündüz çok ponçik bir kızmıydı yoksa sırf ikizim diye mi bana ponçik geliyordu? Onun aksine ben dışardan, gıcık, egoist, ve şımarık birine benziyordum. Ikiz olmamıza rağmen. Ben sadece Gündüz'e karşı sıcakkanlıydım. Diğerleride pek umrumda değildi. Gündüz ile imkanımız oldukça aynı şeyleri giymeye özen gösterirdik. Canımız sıkılınca yer değiştirir herkesi trollerdik.
Evden çıkıp meydana geldiğimde banka oturup giden gelenleri izlemeye başladım. Istanbul güzel şehirdi, herkesin farklı hikayesi vardı tabikii, bizimde öyle. Yanıma birinin oturmasıyla irkildim. Yanıma oturan kişilere baktığımda bir teyzeydi ve yanında iki çocuk vardı. Onların rahat oturması için yerimden kalkıp yürümeye tekrardan başladım. O sırada gelen müzik çok tanıdık geliyordu. Ah tabiki maldım, telefonum çalıyordu!
İkiz arıyor...
"Buyur?"
"Gece... Buyur ne be? Kamyon şöförümüsün? Kendine gel." dedi ve güldü.
"Efendim benim prenses ikizim?" dedim nazik bir şekilde. Buna karşılık daha çok güldü.
"Eve gelmeden a4 kağıdı al. Evet bu arada gmail hesabımıza mesaj gelmiş. Sanırım okuldaki diğer ikizlerden. Yani Çağlar ve Çağrı."
"Ne yazmışlar?"
"Sen gelmeden bakmadım. Gel beraber okuyalım."
''Tamam, geliyorum." dedikten sonra kapattım. Ne kadar a4 kağıdı istesede almadan eve doğru ilerlemeye başladım. Sanırım bu daha önemliydi çünkü Gündüz'ün hoşlandığı çocuk e-posta atmıştı değil mi? Bu daha önemliydi. Bakınız bahane.
Yaklaşık 10-12 dakika sonra eve vardım biraz soluklandıktan sonra evin kapısını açıp eve girdim. Evden mis gibi hamburger kokusu geliyordu. Yine yemek yapmayıp, istetmişti. Sonuçta benim ikizim, ben olsam bende aynısını yapardım diye düşündüm. Çünkü niye yapmıyım.
"Geldiğine göre gmail'e beraber bakabilliriz."
"Ben gelmeden de bakabilirdin, ben sonrada bakardım."
"Bokta çıkabillir yani, güvenemiyordumda." dedikten sonra mal mal bakıp sırıttım.
"Herneyse sen bak. Ben üstümü değiştirip geliyorum." dedikten sonra odama gidip alt üstlü pijama takımı alıp üstüme geçirdim. Genelikle toplu olan saçlarımı açıp, topuz yaptım. Bilekliklerimide çıkarıp çalışma masamın üstüne bıraktım.
"Lan, Gece!" diye bağırınca yerimden sıçradım.
"Noluyo lan amına koyim. Sakin ol, çakıcam ağzının ortasına iki tane.'' diye onu uyardım.
''Ikizler, bizimle dans videosu çekip kendi kanalarında yayınlamak istediklerini mesaj atmışlar. Hem Çağrıda olacak, benim küpeli oğlanım..." diye iç geçirdi. Çağlar ve Çağrıda bizim gibi dans karagrofi hazırlıyorlardı ama bizim kadar iyi değillerdi bu bir gerçek. Zaten bize mesaj atıp dile getirmelerinden de anlaşıldığı gibi. Çağlarıda, Çağrıyıda sevmezdim. Ama ikisi arasında bir seçim yapacak olursak, Çağrı daha samimi geliyordu. Çağlar kendini beğenmişin tekiydi. Ama bunu ne zaman dersem Gündüz, 'aynı senin gibi.s' tarzında ergence şeyler söylüyordu. Tamam, inkar etmemem gerekirki taş gibi çocuklardı. Herneyse, konumuz bu değildi.
"Okulda konuşuruz bu konuyu diye mesajına cevap ver." dedikten sonra Gündüz hemen bana cevap verdi.
"Hayır, buluşmak istiyorlarmış. Şimdi." dedi ve gözlerimi devirdim.
*
Yay my baybs! Umarım beğenmişsinizdir, votelemeyi unutmayın. Kocaman öpücükler. 💞 -Minna. (teenwoollff)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Trend Topic (Dolan Twins)
Humor'özerikizler@gmail.com' adlı kullanıcıdan e-posta bildiriniz var. Herşey işte bu bildiri ile başlamıştı. Herşey ikizimle çektiğim video'nun youtube'da trend'lere girmesiyle olmuştu. Benim gibi ikiziminde yaşadığı duygular değişmişti, yara almıştık...