"Multimedia: Çağrı / Çağlar Özer." 😍
*
Gündüz'ün Ağzından...
Çağlar ve Çağrı trendtopic olan videomuzu silmemizi söylediğinde ne kadar itiraz etsekte yapmaya mecbur kalmıştık. Gece mızmızlanarak leptop'u açtı.
"Ikiz istersen silmeyelim. Bir şekilde ikna ederiz."
Çağrı Gece'yi duyunca yaramazlık yapan çocuğunu azarlar gibi cık cık yaptı.
"Bizi ikna edemezsiniz. O video silinecek."
Gece ağıt yakarak videoyu açtı.
"Olsun be ikizim. Yine trend topic oluruz. Biz mükemmeliz unuttun mu?"
Dedikten sonra videoyu sildi.
*
Çağlar ve Çağrı gittikten sonra evi topladık. Kendimizi koltuğa attığımızda popom titredi. Telefona bakıp Gece'ye seslendim.
"Gece gel lan buraya babam arıyo."
Gece 3 saniyede yanımda bitti. Telefonu açtığımızda bekledigimizin aksine sinirli bir baba vardı.
"Kızım ben size ne dedim?"
Gece cevap verdi.
"Baba sen bize bir sürü şey dedin."
Babam tekrar derin bir nefes aldı.
"Kredi kart limitinizi yine aştınız. Bu sefer kartları iptal ettim."
Gece ile aynı anda bağırdık.
"NE!!"
Yazık lan adama kulağı delindi.
"Ben size ne dedim? Limiti birdaha aşarsanız kartları iptal ederim dedim değil mi?"
Bu sefer ben konuştum.
"Baba nolur son bir şans."
"Hayır kızım. 3 kere limiti aştınız. Artık işemi girer çalışırsınız bilmem."
Babam bu sefer gerçekten kızmıştı. Çünkü durumumuz şu sıralar pek iyi değildi.Daha fazla üstelersek daha çok kızacağı için birsey diyemedik.
"Peki baba."
"Hadi kızım görüşürüz."
Babam kapattıktan sonra bir süre sessiz oturduk. İş bulmamız lazımdı.
"Gündü, çarşıya çıkalım. Belki iş buluruz."
Gece'yi onaylayıp odama geçtim. Üstüme birşeyler geçirdikten sonra salona gidip oturdum. Gece'de hazırlanınca çıktık.
*
Saatlerdir dışarıda iş arıyorduk. Artık ayaklarımız ağrıyordu. En sonunda bir AVM'nin önünde durduk.
"Burası büyük bir yer belki iş buluruz."
Içeri girip ikinci kata çıktık. Giyim mağazalarında iş bulamayınca, yemek katına çıktık. Nihayet bir kafede iş bulduk ve konuşmak için içeri girdik.
*
"Garsonluk yapacaksınız. Haftasonları sabah 8 de burda olun. Akşam 9'da kafemiz kapanıyor. Günlük 100 Tl."
"Peki ne zaman başlayalım?"
"Şimdi başlarsanız iyi olur Hem sizi gözlemlemiş oluruz."
İşi almıştık. Adam bize önlük verdikten sonra ikimizede çalışacağımız bölümleri gösterdi. Ben balkon bölümünde, Gece'de içerde çalışacaktı.
*
Saat 8 olmuştu. Bir saatimiz kalmıştı balkondaki müşteriye siparişini verdikten sonra yan masaya oturan kadına gittim.
"Ne alırdınız?"
"Ben bir su alayım."
"Hemen."
Dolaptan soğuk su aldım ve bir bardak alarak kadına götürdüm. Masaya bıraktıktan sonra diğer masaları silmeye başladım. Su isteyen kadın beni tekrar çağırdı. Yanına gittiğimde bana bana sinirli sinirli baktı.
"Bu su çok soğuk. Düzgünce yap işini." Dedikten sonra şişeyi bana uzattı.
Bende özür dileyip şişeyi aldım ve dışardan ılık bir su getirdim. Masaya bıraktım. Masaları sildikten sonra telefonu çıkartıp elimdeki bezle resim çektim.
*Yorucu Bir iş günü* yazarak paylaştım.
Sandalyeleri düzeltip içeri geçtim. Önlüğümü astıktan sonra Gece'nin yanına gittim. Oda işini halletikten sonra iyi akşamlar dileyip çıktık.
*
Eve geldiğimizde kendimizi direk yatağa attık. Yorgun olduğum için hemen gözlerim kapandı.
*
Bu bölüm pek içime sinmedi ama umarım beğenmişsinizdir. Vote ve yorum atmayı unutmayın.
- Yağmur ( 00_yagmur_00 )
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Trend Topic (Dolan Twins)
Humor'özerikizler@gmail.com' adlı kullanıcıdan e-posta bildiriniz var. Herşey işte bu bildiri ile başlamıştı. Herşey ikizimle çektiğim video'nun youtube'da trend'lere girmesiyle olmuştu. Benim gibi ikiziminde yaşadığı duygular değişmişti, yara almıştık...