Multimedia: "Gündüz/Gece Koçer." 💎
*
Gündüz'ün Ağzından...
Eşleri değiştik. Çağlar benle eş olunca daha güzel dans ediyordu. O anki egomu tutamadım.
"Gece gördün mü? Çağlar senle dans edemiyor ama benle ediyor çünkü ben mütüşüm."
Gece sinirle bana döndü.
"Kes sesini Gündüz."
Dil çıkartıp onu taklit ettim.
*
Bir süre dans ettik. Çağrı ne kadar yorulduysa kenardaki yemek masasının üstüne düştü. Hepimiz gülerken Çağlar fotoğrafını çekip ona mal mal sırıttı ve konuştu.
"Bu fotoğrafı görünce sevgilin ne diyecek bakalım ikiz."
O an içime öküz oturdu yok yok öküz değil zürafa oturdu. Sevgilisi vardı. Gülümsemeye çalıştım. Gece'ye baktım bana bakıyordu ve sanki 'Burda değil evde ağla.' demek istiyordu. Zaten öyle yapacaktım. Eve gidip abur cubur yiyerek dizi izleyecektim. Sonra eski halime dönerdim.
*
Eve girdiğim an hönkürerek ağlamaya başladım. Gece bana sarıldı. Gece bana göre daha sertti, güçlüydü kolay kolay ağlamazdı. Ben ise çok duygusaldım. Aklıma gelen şeyle ağlamayı kesip Gece'ye döndüm.
"Sende acı çekiyormusun?"
"Biz ikiziz lan tabi çekiyorum."
Ağlama seansı bitmişti. Şimdi depresyona girecektim.
"Gece ablacım seni cok seviyorum."
Gece benden birkaç dakika büyük olduğu için ablalık taslıyordu. Ben bunu yapmasından nefret ederdim. Işim düştüğü için abla demiştim. Bisey isteyecektim tabikii. Gece anlamış olacak ki konuşmaya başladı.
"Sen odana git, ben abur cuburları getiriyorum." dedi.
Öpücük atarak odama geçtim. Pijamalarımı giydim. Saçımı topuz yaptım ve Teen Wolf'u açtım. 10 dakika sonra Gece elinde patates kızartması, nutella, cips, jelibon ve diğer abur cuburlarla geldi hepsini kucağıma aldım. Gece'de yanıma oturdu ve oda diziyi izlemeye başladı.
*
"Yapma derek elaleme ne derek." diye anırdım ve patates kızartmasını nutellaya batırıp yedim. Gece kıkırdadı. Ona baktığımda telefonuyla uğraşıyordu. Bir süre sonra kalkıp odasına gitti. Bende dizimi izlemeye devam ettim. Depresyon modum bittiğinde herşeyi topladım ve youtube'de gezindim. Uzun süredir video atmıyorduk. Bunu aklımın köşesine yazarak yatağıma girdim. Son kez telefonuma bakarken bir bildirim geldi.
*Gece Koçer sizi bir videoya etiketledi.*
Ben videoya bakarken beğeni sayıları ve yorumlar yükseliyordu. Video açıldığına benim depresyondaki halim olduğunu farkettim. Ağzım yüzüm nutella olmuş bir şekilde hem ağlıyor, hem Teen Wolf izliyordum. Altına açıklama olarak; "Gündüz Depresyonda." yazmıştı
Tam videoyu kapatırken son bildirim dikkatimi çekti.
*Çağrı Özer etiketlenmiş olduğun videoyu beğendi.*
Çocuğun sevgilisi vardı zaten, bu halimi görünce yanıma yaklaşmayacaktı. Çağrı videoyu izledi, ve ben rezil oldum. Hani şu sevdiğim çocuk olan Çağrı.
Olayı yeni anlayınca telefonu fırlatıp odadan çıktım. Gece'nin odasına koşarken son ses bağırdım."Lan Gece! Öldün lan sen."
*
Vote ve yorum atmayı unutmayın. Görüşmek üzere 🔮
-Yağmur ( 00_yagmur_00 )
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Trend Topic (Dolan Twins)
Mizah'özerikizler@gmail.com' adlı kullanıcıdan e-posta bildiriniz var. Herşey işte bu bildiri ile başlamıştı. Herşey ikizimle çektiğim video'nun youtube'da trend'lere girmesiyle olmuştu. Benim gibi ikiziminde yaşadığı duygular değişmişti, yara almıştık...