"Multimedia: Gece / Gündüz Koçer. 🍉"
*
Gündüz'ün Ağzından...
Yere çökmüş Gece'ye yalvarırken evet demesini bekliyordum. Ikizler bizi evlerine çağırmışlardı yani dans videosu için ama benim gerizekalı ikizim kabul etmiyordu.
"Gece yalvarırım bak bu benim için bir şans hadi ama."
Gece beni hafifçe itti.
"Daha onlarla hiç konuşmadık nasıl evlerine gidelim Gündüz? Saçmalama."
Ben tekrar böğürerek üstüne yapıştım. Amacım video çekmek falan değil Çağrı için gitmek istiyordum.
"Gündüz çekil üstümden lan tamam gidiyoruz kalk."
Sabun çalmış karga edasıyla sırıtarak geri çekildim. Gece'ye öpücükler göndererek odaya girip hazırlanmaya başladım. 10 dk sonra aşağı indim Gece televizyon izliyordu. Yanına oturdum ve anında bana döndü.
"Haber verdin onlara değil mi Gündüz."
"Verdim merak etme." Deyip gözlerimi devirdim. 5 dk sonra konum bilgisi geldi. Hemen yola çıktık ve otobüs beklemeye başladık. Evet bizim arabamız yoktu özel söförümüz yoktu. Napalım bizi böyle kabul edin.
Otobüste yine herkesin "Bunlar ikizmi?" bakışlarına maruz kalarak gideceğimiz yere geldik. 10 dk yürüdükten sonra bir apartmanın önünde durduk. "Derya Apartman." doğru yere geldiğimizi anladığımızda apartmanın kapısına ilerledik. Kapı kapalıydı. O sırada bir teyze çıktı apartmandan.
"Teyze kapıyı tutarmısın?" dediğim anda kapıyı çekti. Pazar arabasını çekerek yürümeye başladı.
"Lan bu nasıl teyze normalde teyzeler ponçik olur bu niye tazmanya canavarı gibi."
Gece teyzeye kızmaya başladığında güldüm. Hala dışarda duruyorduk. Zillere bakmaya başladık. Gece bana döndü.
"Bunların soyadı neydi Gündüz?"
"Ne bileyim ben Gece." Dediğimde Gece gözlerini devirip bıkkın bir nefes aldı.
"Gerizekalı ikizim gmail isimlerine baksana."
Geceye dil çıkartıp telefonumu açtım. Hesaplarına baktım.
"Soyadları Özer'miş "
"Hah tamam buldum." deyip zile bastı 7 saniye - evet saydım - sonra kapı açıldı Gece ile aynı anda birbirimize bakıp;
"Haydi Bismillah." dedik ve apartmana girdik.
Asansöre binip yukarı çıktık 8.katta indik.
*
Video hazırlıklarını tamamladığımızda Çağlar bize uzunca baktı.
"Hanginiz Gece hanginiz Gündüz ayırt edemiyorum biriniz saçınızı bağlayın." dedi.
Bunun üzerine ben saçımı topuz yaptım.
"Ben Gündüz oda Gece artık ayırt edebilirsiniz." Dedim.
Hazırlıklar bittiğinde Gece'ye kaş göz işareti yaptım. Çağrı'nın odasına girecektim. Buraya gelmeden plânlamıştım.
"Ben videoya başlamadan bir lavaboya gideyim." Diyerek ayağı kalktım Çağlar lavaboyu gösterdi ve salona döndü.
Lavobadan hızlıca çıkıp Çağrı'nın odasına yürümeye başladım. Tüm odaların yerini biliyordum. Evlerini tanıtırlarken tüm odaları göstermişlerdi ama Çağrı'nın odasını göstermemişlerdi. Bu yüzden merak ediyordum.
Kapıyı açıp odaya girdim. Beklediğimin aksine oda açık renklerle dizayn edilmişti. Etrafa göz gezdirdim bir kutu gördüm. Kutuya yaklaştığımda odanın kapısı açıldı hızlıca arkamı döndüm. Çağrı gelmişti.
"Senin ne işin var burda?" diye kükredi.
Ani bağırmasıyla yerimden sıçradım ve yutkundum.
*
Nasıl bitirdim ama jaajj. Selam bu ikinci bölüm umarım güzel olmuştur. Yani biraz kısa oldu ama olsun. 😍 -Yağmur. (00_yagmur_00)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Trend Topic (Dolan Twins)
Humor'özerikizler@gmail.com' adlı kullanıcıdan e-posta bildiriniz var. Herşey işte bu bildiri ile başlamıştı. Herşey ikizimle çektiğim video'nun youtube'da trend'lere girmesiyle olmuştu. Benim gibi ikiziminde yaşadığı duygular değişmişti, yara almıştık...