"Multimedia: Çağlar / Çağrı Özer." 💲(Sağdaki Çağrı -Grayson- Soldaki Çağlar -Ethan-)*
Gece'nin ağzından...
''Ya yavaş vursana kızım, acıtıyorsun!" diye bağırdım Gündüz'e.
"Bu daha çok az. Lan rezil oldum rezil..."
"Ya ne kastın kızım. Videodaki bendim, size şaka yaptık derim olur biter he."
''Doğru diyorsun, o da var. Herneyse zaten uzun süredir video yüklemiyorduk. Bugünde bir mussicaly çeker yükleriz."
"Tamam gülüm." dedim
"Gülüm mü? Kanayan gül ol birde istersen..."
"Olurum sanane be."
*
Video için küçük bir karagrofi hazırladık, ve üstümüzü giyindik. Bende bugün ki kanayan gül espirisinden sonra kırmızı gül olan bir t-shirt giydim. (Multide karagrofilerinin videosu var, zaten gerçek ikizlerimiz çekmiş. Mutlaka izleyin 15 saniye felan.)
Videoyu bitirdikten sonra defalarca olmuşmu diye izledik, sonra olumlu bir şekilde kafamızı salayıp videoyu yükledik.
"Ya ne zamandandır bizimkilerle buluşmuyoruz. Bugün onların yanına mı gitsek, hem bugün pazar. Sıkılıyoruz." dediği zaman telefondan başımı kaldırıp Gündüz'e baktım. Aslında benimde canım sıkılıyordu gitsek kafa dağıtırdık.
"Tamam o zaman. Ben Emir'i arıyorum sende kızları ara. Eski kaykay sürdüğümüz yerde buluşalım. Paten ve kaykay süreceğiz yine, onlara haber ver hazırlıklı olsunlar."
*
"Görmeyeli baya güzelleşmişsin bakıyorum." diyen Emir'in vücüduna sıkıca sarıldım. Emir benim sevdiğim çocuktu, Gündüz'ün bundan haberi yoktu çünkü onun yanında bana kaş göz işareti yapardı ve Emir anlardı. Normalde Erkek, kızdan hoşlanır kız onu abisi gibi görürdü. Ama bizde olay tam tersiydi. Ben Emirden hoşlanıyordum ve o beni kardeşi gibi görüyordu. Yani herhalde.
"3-4 gün olmuştur. Abartmıyormusun?" dedim gülerek.
"Neyse ya, hadi kayalım!'' dedi heycanla. Ayırt edebilsinler diye Gündüz paten, ve bende kaykay sürecektim. Yoksa ikimizde, ikisinide sürebiliyorduk.
Gündüz, Sefa, ve Pelin paten sürüyordu. Benle Emir ise kaykay sürüyorduk.
*
Sefa, "Sizde benim kadar yoruldunuz mu lan?" diye soru sorunca Pelin ona bakış attı. Niyeyse.
"Yok olum, daha bu ne ki. Biz nerelere kadar gidiyorduk. Bu mu yoracak bizi?" diye yanıtladı Emir.
"Ha bu arada aklıma gelmişken söyliyeyim, Gece senle konuşmam gerek." dedi Emir. Gündüz hemen bana merak dolu bakışlarla baktı.
*
"Evet." dedim sakin bir sesle.
"Ne yani, çıkma teklifimi kabul ettin yani?" diyerek bana sarıldı. Mutlumuydum, mutluydum tabikii. Sevdiğim insan bana bakıyordu, ve biliyordu onu sevdiğimi. Tabii ki bende biliyordum artık beni sevdiğini.
*
''Ne yani? Sana çıkma teklifi etti, ve sende kabul ettin öyle mi?" Gündüz ve saçma soruları. Sabahtandır trilyon kez anlatmış olabillir ama hala aynı soruyu soruyordu.
"Evet dedim ya kızım, daha neyi zorluyon?"
"Ya bende... Ne bileyim, Çağlar'dan felan hoşlandığını düşünmüştüm."
''Yok öyle birşey, yat uyu kızım yarın okul var. Hem bizimkilerde okula gelecekmiş, raporları bitti geçen cuma."
"Iyi geceler ikiz."
"Iyi geceler ikiz." diye karşılık verdim.
*
"...2 Hafta sonra..."
"Beni herkesin içinde öyle öpme Emir. Sevmiyorum böyle hareketleri. Çok, çok yılışık."
"Sende onu sevmiyorum, bunu sevmiyorum. Neyi seviyorsun sen Gece?" dediği zaman cevap vermeden sınıftan çıkıp Gündüz'ün yanına gittim. Sınıfa girdiğimde yanında Çağrı'nın oturduğunu ve karşılarında da Çağların olduğunu gördüm.
"Gündüz iki dakika gelsene senle birşey konuşmam gerek." dedim.
"Ne oldu, sevgilin seni öpmedi diye kızdın mı?" diye cevapladı Çağlar.
"Kes sesini Çağlar. Seni bir öperim görürsün götünü."
"Sakin olun be, tamam geliyorum Gece."
*
"Ya olmuyor Gündüz yapamıyorum. Sevmiyorum galiba onu. Ben hayatım boyunca kimseyi sevemiyeceğim galiba. Bakınca ona tiksiniyorum ben. Napıcağım?"
"Gidip onla konuş, uzatmanın manası olmadığını sende biliyorsun. Hadi git, sonra gel bana yine anlat." dedikten sonra tamam diyip sınıfıma doğru ilerledim. Ama sonra çok tualetim gelince tualete gitme kararı aldım. O arada zil sesini duyunca, dersin başladığını anladım. Gitsem mi gitmesem mi arasında kalınca gittim. Çünkü ders Matematik'ti ve Emir'e herşeyi anlatacağım için çok atraksyon'lu geçecekti.
Tualetin kapısından geçince ses geldiğini gördüm. Tualetin içinden değil, yandaki boşluktan geliyordu ses.
"Emir sen, napıyorsun? Hemde Pelin'le... Oha." diye ses çıktı sadece. Birkaç saniye sonra sessizliği Çağlar'ın hissetiğim eli bozdu. Beni arkasına aldı, kesin dalga geçmeye gelmişti.
*
Votelemeyi unutmayın my baybsler! Umarım beğenmişsinizdir. Al dı lav! -xMinna. 🎀 (teenwoollff)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Trend Topic (Dolan Twins)
Humor'özerikizler@gmail.com' adlı kullanıcıdan e-posta bildiriniz var. Herşey işte bu bildiri ile başlamıştı. Herşey ikizimle çektiğim video'nun youtube'da trend'lere girmesiyle olmuştu. Benim gibi ikiziminde yaşadığı duygular değişmişti, yara almıştık...