"Multimedia: "Çağlar / Çağrı Özer." 🌙*
Gece'nin ağzından...
Çağrının bağırma sesiyle irkildim. Çağlar ile birbirimize baktık hemen. Birkaç saniye boyunca baktıktan sonra bakışmayı kesip hemen ses gelen yere ilerledim. Umarım Çağrı, Gündüz'ü basmamıştır. Yoksa sıçtığımızın resmidir.
"Noluyo olum?" dedi Çağlar beni yok sayarak. Ay kıçımın kenarı. Herneyse. Çağrı ve Gündüz'e baktığım zaman Çağrı, ikizimin kolunu sımsıkı tutuyordu. Birden yanlarına gidip elini çektim. Gündüz'ün kolu mosmor olmuştu.
"Lan sen benim kolumu nasıl mosmor edersin, nasıl canım acıdı tahmin ettin mi?" dedikten sonra sert bir tokat attı.
"Lan sen benim ikizimin kolunu nasıl mosmor edersin, nasıl canının yandığını tahmin edebiliyormusun?" dedikten sonra bende sert bir tokat çektim.
"Sorun yok, önemli birşey değil." diye üsteledi Çağrı. Bende hemen kardeşimi korumak için atıldım.
"Hem beraber video çekmek için bizi çağırıyorsunuz ama Gündüz'e bağırıyorsun ve önemli birşey yok diye üsteliyormusun? Yok öyle birşey. Gündüz, gel. Gidiyoruz." dedikten sonra onlara bakmadan çıktık, ve yürürken de cool cool yürümeyi ihmal etmedik. Cool'luk ruhumuza işlemişti tabikide.
"Lan ne güzel üste çıktın, ikizinide korurmuş." Diyerek yanaklarımı sıktı. Ellerini geri iterek cevap verdim.
"Bu samimiyet nerden geliyor bayan ikizim?" dediğimde hunharca güldük.
*
+905** *** ** ** adlı kulanıcı, +90** *** ** ** kişisini ve Ikizim kişini gruba ekledi.
Çağlar; "Selam! :)"
Gece: "Birde utanmadan whatsapp grubu kurup, selam yazmak. Gerçekten yüzsüzce."
Çağrı; "Gündüz üzgün olduğumu biliyorsun... Kendimi nasıl affettirebilirim?"
Gündüz; "Başımızdan defolup giderek. Asla bir bayana bu şekilde davranılmaz. Üstelik yıl 2016. Kendine gel."
Çağrı; "O kutuda çok önemli birşey vardı. Tepkim bu yüzden. Gerçekten özür dilerim..."
Gece; "Bize ne olduğunu söylersen seni affeder, video işinede geri döneriz."
Çağlar; "Bu mümkün değil."
Gündüz; "O zaman kib, bye."
"Gece gruptan ayrıldı."
"Gündüz gruptan ayrıldı."
Odama hunarca giren Gündüz'e baktım. Kesin bir piçlikler yapmıştır, hadi bakalım.
"Lan kızım, ne güzel laf sokuyoruz ya öyle."
"Hadi dökül, ne diyeceksin?"
"Aa nerden çıktı o... Herneyse dur aklıma gelmişken söyliyim. Kutunun içinden bir anahtar ve Not çıktı. Not'a bir adres vardı, onun resmini çektim ama bir de anahtat vardı sanırım adresle alakalı birşey. Bunu bulmamız lazım, bir daha evlerine gidip anahtarın kopyasını çıkarmamız gerek... Çok ekşınlı çok!" dedikten sonra güldü.
"Işığı kapatıp çıkarsan, çok manidar olacağım ikizim..."
*
Çok uzun olmadı ama mümkün oldukça beraber yb atmaya çalışıyoruz aktiflik için diğer bölümümüz daha uzun olacaktır. Teşekkürler. -Minna. 💙 (teenwoollff)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Trend Topic (Dolan Twins)
Humor'özerikizler@gmail.com' adlı kullanıcıdan e-posta bildiriniz var. Herşey işte bu bildiri ile başlamıştı. Herşey ikizimle çektiğim video'nun youtube'da trend'lere girmesiyle olmuştu. Benim gibi ikiziminde yaşadığı duygular değişmişti, yara almıştık...