9.BÖLÜM: "KANKA."

112 9 0
                                    


"Multimedia: Gece ve Gündüz Koçer." 😇

*

Eve vardığımızda Gündüz'ün ayağına krem sürüp sargı beziye bağlamıştım. Yine yapmıştı yapacağını.

"Olum çok acıyor."

"Napim." dedim göz devirerek.

"Yatağa taşı beni bebek."

"Nah. Sakat olmadın Gündüz, kendin yürüyebillirsin." dedikten sonra telefonu suratımdan indirdi.

''Şimdi elime düştün ikiz."

"Lan ver o telefonu!'' dedikten sonra birden ayaklanıp odasına gitti ve kapıyı kitledi.

5 dakika boyunca kapıya vurdum ama açmadı en sonunda pes eserek duş'a girmek için hazırlandım o anda telefonuma gelen bildirimler çoştu.

"Evet, baylar ve bayanlar! Gece Koçer'in gerçek yüzü!" adlı başlıkta, haberim olmadığı videomu atmıştı. Adını söylemeseydim, Gündüz derdim de malesef ben olduğum apaçık ortada.

Telefonu bırakarak duş'a girdim ve yavaş yavaş yıkandım. Vücüdumun gevşemesini hissetim, en sonunda biraz daha oyalanarak banyodan çıktım.

"Lan senin ne işin var burada!" diye Çağlar'a bağırınca oturma odasındaki, Çağrı ve Gündüz hemen yanımıza koştular. Bir tanesine rezil olmam yetmemiş gibi aynısından bitanesine daha rezil oldum.

"Hala bakıyormusunuz olum?!" diyerek odama kaçtım. Hemen giyindikten sonra odadan utanarak çıktım.

"Bende öyle düşünüyorum." diye cevapladı Çağrı. Odaya yeni geldiğim için dönen muhabetten haberim yoktu tabikii.

"Yalnız, aklıma gelmişken söyliyim." dedikten sonra herkes Çağrıya döndü.

"Siz ikizsiniz ya hani. Birinizin adı Gündüz birinizin adı da Gece." dediğinde 'Ee evet.' bakışlarıyla baktık.

"Demek üçüz olsaymışsınız adınız, Gündüz, Öğlen, Gece olurdu lan.'' dedikten sonra kendi espirisine hunharca güldü. En az iki saat sonda gülmesi bittikten sonra göz devirerek ona baktık.

"Ikizim olduğun için utanıyorum Çağrı." diye cevapladı Çağlar.

"Bunu yapmak istemiyorum ama, yapmak zorundayım... Demek sizde olsaydınız sizinkide Çağrı, Ödemeli olurdu lan amk." dediğinde Gündüz yine hunharca güldü. Bu sefer diğerleri bize göz devirdi.

"Bu konuyu kapatırmısınız artık? Fazla iğrenç." dedikten sonra hepsi sesini kesti.

*

"Gündüz, üçgene bas lan üçgene!" diye bağırdım. Dörtlü olarak pes atıyorduk ve kaybeden kendi Youtube kanalında ki en çok izlenme sayısı alan videosunu silecekti.

"Kızım, basıyorum ama olmuyor işte. Yapamıyorum." diye trip attıktan sonra, playstation kolunu yere bırakarak koltuğa oturdu.

"Tamam o zaman çifter çifter değilde tekli oynayalım. Yani en iyiler." dedi Çağrı.

"Gündüz'de çıktığına göre, bizim gruptan ben. Siz?"

"Tamam o zaman ben." dedi Çağrı.

"Tamam o zaman ben." dedi Çağlar.

"Aranızda kararlaştırın beni ilgilendirmiyor.'' diyerek mırıldandım.

*

Son penaltı vuruşlarındaydık, gol atan alıyordu ama benim durumum pek iç açıcı değildi.

"GOOOLL, ALLAHIM GOOOL.'' diye anıran Çağlara baktım. Sanarsın milli maçta, kaybetmek üzereyken son dakikada gol atıp maç kazanmıştı. Salak. Birden Çağrıyla sımsıkı sarıldılar. Bakınız yokluktan.

"Biz kazandığımıza göre, videoyu silme vakti." diye sinsice tısladı Çağlar.

"Peki. Hangisini sileceğiz siz karar verin. Sonuçta her attığımız video popüler. Sizin gibi ezik değiliz." diye yanıtladım.

"Trend Topic'e giren videounuzu silmenizi istiyoruz." dedikten sonra şeytani gülüşlerini bize yolladılar.

*

Nasılda kestim hunharca skxkifwiximf. Votelemeyi unutmayın! -xMinna. 💅 (teenwoollff

Trend Topic (Dolan Twins)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin