14.BÖLÜM: "NOLUYOR."

84 11 0
                                    


"Kızım sen ciddimisin? Uygun zaman mı?"

"Beklemiycem daha fazla ayol. Olacaksa olsun. Umut etmekten sıkıldım."

"Helal olsun sana, helal olsun!"

"Yürü be kimin ikizi!"

"Re re re, ra ra ra Gündüz sen çok yaşa!"

"Kızım fazla abartmıyormusun, sakin." dediğinde kafamı öne eğdim, dudaklarımı büzdüm.

"Peki..."

"Şaka lan, iyi gaz veriyorsun haydi devam..." dedikten sonra bir süre sonra gaz vermeyi devam ettirdim, gaz verme işlemi bittikten sonra Gündüz, Çağrıyla konuşmak için kafeye gitti. Bende, ona bir gelişme olduğu zaman hemen beni araması gerektiğini söyledim, ama ondan habersiz gizli gizli gideceğim.

"İkiz, ben çıktım!"

"Tamam, aramayı unutma."

(Sağdaki Gece, Soldaki Gündüz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Sağdaki Gece, Soldaki Gündüz.)

"Tamam." dedikten sonra evden çıktı. O yine enerji patlaması yaşadığından merdivenle indi ve bende asansör için beklemeye başladım. Eğer asansorle inseydi, ben ona yetişmek için merdiveni kulanacaktım. Tanrım, thanks.

Asansöre binip sıfırınci kata bastım ve inene kadar aynada saçma hareketler sergiledim. Ben daha hareketleri bitirmeden biri kapıyı açtı. Kafamı çevirdiğimde gelenin Yaşlı Teyze olduğunu gördüm. Hemen kafamı eğerek apartmandan çıktım ve Gündüzün arkasından gizli gizli ilerlemeye başladım.

Şu an kendimi fena FBI ajanı gibi hissediyordum.

Gündüz, polyanna gibi yürüdüğünden beni fark etmemişti. Tamam şöyle diyelim, birinin onu takip ettiği fark etmemişti. Birkaç sokak daha ilerledikten sonra sözleştikleri kafenin önüne geldiğinde derin nefes alarak içeri girdi.

Tanrım, ikizim olmasaydı Gündüz'e aşık olabillirdim.

Bende o girdikten yaklaşık üç dakika sonra girdim dikkat çekmemek için ama herkes o bu kız az önce burdaydı, ne ara gidip eteğini çıkardı şort giydi? diyorlardı ve Gündüz'e bakıyorlardı. Sonra 'aa bak gitmemiş bunlar ikizler' diyorlardı. Tamam benim için sakınca yoktu ama şu an gizli bir haltlar çeviriyordum. Içine etmeyin gardaşım.

Neyseki Gündüz anlamadan boş bir masaya geçtim ve konuşanlara 'çıkışa gelin' bakışlarımı attıktan sonra gazete alıp yüzümü gizledim.

Bir sorun vardı.

Gizlenmeyecek kadar güzeldim.

Tamam bu kadar ego yeter.

Birden kendimi uyarınca tekrar dikkatimi Gündüz ve Çağrıya verdim. Gündüz geleli 2-3 dakika olmuştu ve şimdiden iyi konuşuyorlardı. Umarım ters giden birşeyler olmaz.

Kafamı masamdan çekilen sandalyeye döndürdüm.

Çağlar.

''Tanrım, sendemi?"

"Ne bende mi Çağlar?"

"Gündüz ve Çağrı için."

"Yo, buranın tatlısı varmış bir tane. Meşhurmuş baya, onu yemeye geldim."

"Gece, burası sadece fast food yapıyor." dediğinse avucumun içini alnıma vurdum.

"Pekala, evet onlar için geldim."

"Güzel..." dedikten sonra keyifle gülümsedi.

"Artık suç ortağımsın, birine bahsedersen seni deşerim." dediğimde cevap veremeden ortamda bir ses yükseldi. Kafamızı çevirdiğimizde gördüklerimiz bizide tatmin etti.

Gündüz ve Çağrı sarılıyorlardı.

*

Kısa oldu ama kb. Diğer bölüm için hazırda olun! 💞 - ethangirlx

Trend Topic (Dolan Twins)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin