"Multimedia: Gece / Gündüz Koçer." 💐*
Normalde yaptığım ama asla kabul etmiyeceğim birşey yapıp, Çağların sınıfına gittim. Tabi Gece olarak değil, Gündüz olarak.
Ders başladığı andan itibaren ona hiç bakmadım. Bakmamaya çalıştım, çünkü Gündüz ona derslerde hiç bakmıyorsa, ben baktığım an anlaşılırdı değil mi? Hah! Gerçekten, sıçtık. Ben ilk derslerde Çağrıya hep delici bakışlarımı yollamıştım ama şimdi, Gündüz ona aşk dolu bakışlar yollıyacak. Sorun şu ki, Ya benim ondan hoşlandığımı sanacak, ya da herşeyi anlayacak. Ders boyunca sabretmeye çalıştım, ama sürekli gözüm Çağlar'a kayıyordu.
Bakma Gece, bakma, bakma.
Sonunda ders zili çalmıştı. Hemen sınıftan çıkarken Çağlar önüme geçti. Ve telefonunu yüzüme doğru salladı.
"Bu ne, Gece?" dedi sırıtarak.
"Telefon." dedim onun cümlesiyle dalga geçerek. "Teknolojiden haberin yok galiba."
"Ondan bahsetmediğimi biliyorsun. Çağrı mesaj attı, yer değiştirmişsiniz."
"Bundan sanane?"
"Banane öyle mi? Bunu müdüre gösterirsem, disipline gidersiniz."
"Ay nolur yapma... Herşey yaparım senin için, yeterki gösterme... Dememi bekliyorsan yanılıyorsun. Zaten gösterdiğin takdirde, sende ceza alırsın. Derste telefonla ikizinle mesajlaşmak gibi. Gidip göster, inan umrumda bile değil."
*
Eve geldiğimizde ikimizde çok yorulmuştuk, zaten proje ödevini yapmadığımız için de bir ton fırça yemiştik ama, olsundu. Eve girdiğimiz gibi mutfağa girip, yemeklere gömmüştük. Yemek yememiz bitince ikimizde tabakları toplamadan odalarımıza girdik. Yarım saat sonra Gündüz dayanamayıp, mutfağı toplamaya gitti ve geldiğinde mısır patlatmıştı. Beraber, Dünya Savaşı Z'yi açıp izlemeye başladık.
Filmin 24.dakikasında Gündüz birden çığlık attınca bende çığlığına çığlıkla karşılık verdim.
"Lan noluyor, kızım?"
"Mısırıda şöyle koy, Kolalarda böyle, filmde arkada oynuyor. Tamam snap'e atmam gerek hemen..."
"Ikizim diye demiyorum ama, harbi salaksın." dedikten sonra ayaklandım. "Neyse ben odama gidiyorum, tahminimce biraz kitap okuyup yatarım. Sana iyi geceler." dedikten sonra banyoya girdim. Hızlı bir duş aldıktan sonra dişlerimi fırçalayıp banyodan çıktım. Üzerimi değiştirmeden telefonuma göz attım.
Çağlar Özer adlı kişi, Çağrı Özer, Ikizim adlı kişilerini gruba ekledi.
Çağlar: "Birşey konuşmamız gerek kızlar."
Gece: "Ne gibi?"
Gündüz: "Ne gibi?"
Çağrı: "Birbirimize bu kadar sert davranmamıza gerek yok öyle değil mi? Hem sizde ikizsiniz, bizde öyle."
Gece: "Ne yani, ikiziz diye herşey mükemmel mi olacak?"
Çağrı: "Olay tatlıya bağlanana kadar Gündüz mesaj atsın, ondan sonra yine mesaj at istersen. :)"
Gündüz: "Nazik olun."
Çağlar: "Naziğiz, sadece Gece fazla sert."
Gece: "Sadece size karşı sert olduğumu düşünemediniz mi yani?"
Çağlar: "Hayır herkese öylesin... Soğuksun yani. Herneyse. Ben ve Çağrı tekrardan özür diliyoruz. Video çekebiliriz yine herhalde..."
Gündüz: "Çağrı ve Sen ayrı ayrı özür mesajı atmanız gerek."
Çağrı: "Özür dilerim."
Çağlar: "Özür dilerim."
Gece: "Aferin, böyle yola gelin işte."
"Gece grultan ayrıldı."
"Çağlar kişisi, Gece'yi gruba ekledi."Çağlar: " Ve bir daha gruptan ayrılmak yok.
*
Bugün haftasonu tatiliydi. Bugün cumartesiydi! Gözlerimi hafifçe araladığımda komidinin üstünde telefonu elime aldım. Whatsapp'tan bir sürü mesaj gelmişti. Ben yattıktan sonra bunlar ne kadar da çok konuşmuşlardı lan. Mesajları okumaya başladığım zaman yarın ki, yani bugün için video planı yaptıklarını gördüm. Saat 2 de, Harp Dans Kursunda. Ne yani, bizim gittiğimiz kursa onlarda mı kaydolmuşlardı? Saate baktığımda yarıma geliyordu. Hemen dikleşip mutfağa gittim. Gündüz çoktan uyanmıştı, bize krep hazırlamıştı. Arkasından gidip sarıldım.
"Ikizlerin en güzeli, ablası için kreplerde hazırlamış." dedim gülerek.
"Abartma istersen, en fazla 23 dakika felan büyüksün. Ablalık taslamayı kes." dedi göz devirerek. Bu hareketimi hiç sevmezdi, bende bilerek yapıyordum.
Kahvaltı masasına beraber oturduktan sonra bir güzel kahvaltımızı yaptık. Gündüz üstünü giyinmeye giderken bende mutfağı toparlamaya başladım. Mutfağı toparlamam bitince bende odaya gidip üstümü değiştirdim. (Multide var, sağdaki Gece, soldaki Gündüz.)
*
Dans kursunun önüne geldiğimizde içeri girdik. Kendi sınıfımıza girdikten sonra ikizlerimizin çoktan geldiğini gördük. Gündüz bayıldımı diye bakarken, kendinden geçtiğini gördüm, çünkü Çağlar ve Çağrı üstlerinde hiçbirşey yoktu. Terli terli dans ediyorlardı. Şarkının ritmine kaptırmışlardı ki, bizi ilk fark eden Çağrı oldu. Sebebi ise Gündüz'dü. Aralıksız 8 dakika boyunca çocuğa baktı. Ama yetişkin bir Gündüz, sevdiği çocuğa yaklaşık kesintisiz 38 dakika boyunca bakabillir.
*
"Hayır Çağlar öyle değil böyle yapacaksın." dedikten sonra yapması gereken hareketi gösterdim. Gündüz ve Çağrı korografiyi bizden önce bitirmişti ve rastegele şarkılarda break dans yapıp eğleniyorlardı. Ama bizim kalas Çağlar, bir harekete o kadar takılıp kalmıştı ki, sinirden burnum kanadı.
"Böylemi?" dedi ve bende başımı olumsuz anlamda salladım. Ellerimi, ellerine götürdüm ve göstermek için hareket ettirdim. Ama o sadece ellerine değen ellerime bakıyordu.
"Hadi ama... Hayatında hiç mi el görmedin? Karagrofiye odaklan Çağlar." dediğimde ellerini saçlarına daldırıp derin bir nefes aldı.
"Eşleri değiştiriyoruz Çağrı. Sen Gece'yi al, Gündüz'üde ben alıyorum." dediğinde gözlerimi devirdim. Aptal gibi yapamayan oydu, ama tribide o atıyordu, herneyse.
*
Votelemeyi, unutmayın! -Minna. 🍒 (teenwoollff)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Trend Topic (Dolan Twins)
Humor'özerikizler@gmail.com' adlı kullanıcıdan e-posta bildiriniz var. Herşey işte bu bildiri ile başlamıştı. Herşey ikizimle çektiğim video'nun youtube'da trend'lere girmesiyle olmuştu. Benim gibi ikiziminde yaşadığı duygular değişmişti, yara almıştık...