Cześć, kochane Nargle!
Mimo, że to nie rozdział, zachęcam do czytania! Mam nadzieję, że nie wyjdzie długaśnie.
Jakiś czas temu -potterhead_forever- nominowała mnie do 15 faktów o mnie.
Powiem szczerze, że trochę to zignorowałam, bo bardziej zależy mi na pisaniu dla Was, niż na przedstawieniu siebie, ale siedząc dzisiaj w pokoju, stwierdziłam że jestem tu, u was, na Wattpadzie, całkiem nowa i wypadałoby coś o sobie powiedzieć.
UWAGA! - Tu napiszę 10 (nie 15) faktów, ciekawostek, czymkolwiek one będą. ALE! W komentarzach, jeśli macie taką chęć, zachęcam Was do zadawania mi pytań, osobiste czy nie osobiste- postaram się na nie odpowiedzieć :)
1. Mam (rocznikowo :c) 17 lat, urodziłam się 2 listopada 1999 r.
2. Uwielbiam śpiewać, jeździć konno, pisać, czytać, grać na gitarze, rysować - żeby was nie zanudzić - ogólnie twórcze życie prowadzę :)
3. Mimo tego, że lubię czytać, Harry Potter szedł mi bardzo opornie- przeczytałam tylko dwa pierwsze tomy ;)
4. Ekranizację książek oglądałam mnóstwo razy- przy pisaniu każdego rozdziału puszczałam sobie przynajmniej kawałek, żeby wszystko było na podstawie filmu :D
5. (Nie zabijcie mnie za to xD) Wcale nie lecę na Dracona Malfoya. Mam tak, że potrafię wcielić się w każdego bohatera dzieła J.K.R., jak również z każdym potrafię wyobrazić siebie- podoba mi się tak samo Draco jak i Harry a nawet Tom Riddle- zależy to tylko od nastroju ;)
6. Jest jeden wyjątek poprzedniego punktu, jest nim Syriusz Black.
7. Który dom w Hogwarcie? Czuję się niezgodna :)
Odważna i szczera jak Gryffon,
Kreatywna i tolerancyjna jak Krukon,
Wierna na Puchon,
Wredna i przebiegła jędza jak Ślizgon :)W każdym bym mogła być, ale jak bym miała wybierać, to albo zieloni, albo czerwoni :)
8. Mam psa, border collie, i chomika dżungarskiego :)
9. Kocham bajki Disney'a, szczególnie Zaplątanych ❤
10. Kocham frytki. One rządzą.
Piszcie co o tym wszystkim myślicie, o mnie, o My own Hope- Co jest fajne i co poprawić lub dodać -To dla mnie ważne :)
PROŚBA!
Ja się przedstawiłam, teraz wy! Nominuję każdego z was!
Cóż, chcę Was poznać, małe Nargle! Napiszcie coś o sobie w komentarzach lub w waszym opowiadaniu (jeśli takie piszecie).PS: Mogę Was nazywać "Nargle", prawda? :3
Dziękuję Wam za każde wyświetlenie, małą gwiazdkę pod rozdziałem i komentarz!
~Rainy531
CZYTASZ
My own Hope |Draco Malfoy
FanfictionOn- Draco Lucjusz Malfoy- potęga szkoły, obiekt westchnień wszystkich ślizgonek, wredny arystokrata o kamiennym sercu. Ona- Liliane Hope Collins- pewna siebie, bezpośrednia nastolatka, nie szanująca wywyższania się. Poznajcie historię młodego człowi...