Prišli sme ku mne domov a rovno sa rozvalili na gauči... Carrie a Vadim šli domov, takže máme domov len pre seba...
Ležali sme vedľa seba a nič nerobili...
Hmm takže nudá...
No ale nie na dlho...
Vláďa ma začal bozkávať, najskôr jemne a potom vášnivo... vedela som, čo chce...
Chytil ma na ruky a šiel somnou do izby. Tam ma ,,šmaril" na postel a ľahol si ku mne.
Ležala som pod ním a on sa podopieral rukami aby namne neležal celou svojou váhou...
Začal ma bozkávať na krku... Mne celým telom brebehla zimomriavky a začala sa mi robiť husia koža...
No on neprestával aj keď dobre vedel a cítil tu zimomriavku na mojom tele...
Na krku mi spravil cucflek... No super, zasa si tam budem patlať kilo make-upu...
Z krku sa opäť presunul na moje pery... Začala jazyková vojna,ktorú som samozrejme prehrala ..
Napokon ma ešte začal bozkávať na krku... Pri tomto my vyzliekol crop top...
Aby som nebola pozadu tak som vyzliekla tričko aj ja jemu....
Teraz som nabrala veškerú svoju silu a prevalila nás...
Teraz som bola hore ja....
Začala som Vláďou bozkávať na krku a tiež mu oplatila cucflek...
Spravila som mu vlhkú cestičku až dolu k nohaviciam... Tam som sa zastavila a šla opäť bližšie k Vláďovi..
On si ma pritiahol k sebe a ja som si na neho sadla obkročmo...
Začal mi rozopínať gombík u kraťasy, ktoré mi náhle stiahol...
No a potom som stiahla ja jemu jeho kraťase...
Vláďa si ma prehliadol v spodnom prádle a začal sa hrať s mojou podprsenkou, ktorá mu nešla rozopnúť...
Po naozaj dlhom čase mi ju rozopol a odhodil nekam ďaleko preč.... Nevedno kam...
Prešiel na moje poprsie... Najskôr sa snimi len hral a potom ich začal ,,cumlať" v ústach... Nesmierne ma to vzrušovalo a bola som presvedčená, že chcem viac...
Potom sa pretočil on hore a ja som ležala pod ním...
Začal mi robiť perami vlhkú cestičku po mojom tele... Zastavil sa pri mojom pupku a tázavo sa na mňa pozrel...
Prikívla som na náznak súhlasu a on mi bez váhania dal dole nohavičky...
Ja som mu stiahla jeho trenírky... Oh my good...
Začal ma opäť bozkávať...
Rukou prešiel z mojej hrude, cez prsia a až na môj stred, medzi nohy...
Pichol mi tam jeden prst... Jemne som mu zavzdychala do úst...
Láhle ho vytiahol a odtiahol sa odomňa. Oblízal si prst, ktorý mal medzi nohami...
Potom si oblízal pery a dostal sa jazykom na môj stred ... Prechádzal tadiaľ jazykom... Po celej spálni sa ozývali jemné vzdychi...
Po chvíľke prestal...
Tentokrát som sa prevalila ja hore a zobrala si do ruky jeho ,,kamaráta" ... Honila som mu ho... Bolo vidno, že si to nesmierne užíval a z jeho úst boli niekedy počuť jemné a tiché vzdychi.
Potom som ho dala do úst... ,,Jazdila" som hore a dole... Keď už skoro bol tak som prestala..
Zamračil sa na mňa a ja som sa len usmiala... Pretočil ma dolu a opatrne domňa vnikol....
Pomaly začal prirážať... Chvílku som cítila jemnú bolesť, no keď začal prirážať viac a viac tak som si to nesmierne užívala.... Och je úžasný...
Po celej izbe boli počuť hlasné vzdychanie mňa a aj Vládi...
Keď sme obaja už boli tak si Vláďa ľahol vedľa mňa a obaja sme ,,dychčali" vedľa seba.
Nič sme nehovorili, len dychčali...
,,Bílá jsi úžasná... Tak skvělej sex, jsem nezažil..." Prelomil to ticho medzi nami...
,,Nie to ty... "Usmiala som sa naň...
Nič už nehovoril a pritulil sa kumne...
Obaja sme v náručí zaspali...
YOU ARE READING
Rebels/ VláďaVideos,Danny a Martin
FanfictionMladé dievča menom Alex sa kamaráti už od dectva s jedním chlapcom. Volá sa Vladímír Kadlec a ako inak nazývaní Vláďa. Nieje to obyčajný chlapec, je to .. Youtuber. No Alex tiež nieje obyčajná...pochádza z mafianskej rodiny a jej úlohov je vraždiť...