'cŕŕ cŕŕ'
Sakra zasa budík...!
Zobudila som a pozrela na mobil... Panebože?! Čo je vlastne dneška za deň?!Nie pondelok nie... 😥😥
,,Vládikú vstávaj" žduchla som do spiaceho Vládi, no nič...
Pobozkala som ho a hneď začal spolupracovať...
,,Vstávaj... Je škola" povedala som smutným hlasom...
,,No jo..." Zamručal a vstal z postele...
Ja som si obliekla:
Vlasy som si skoro ako vždy nechala rozpustené a natočila ich ...
Dnes si dál len korektor, púder a špirálu ... Nič viac...
Keď som bola hotová tak som si vzala tašku s učebnicami a šla dolu za Vláďou...
On už bol prezlečení, zrýchľovaní a dokonca aj obutí. Samozrejme čakal len na mňa...
Obula som si biele conversky a šli sme spoločne do školy.
Ruka v ruke sme šli a kecali a všetkom možnom aj nemožnom...
***
Krátko pred školou sa do nás začal navážť jeden chalan, nech sa strčíme atď...
Ja som k nemu pribehla...
,,Čo si to povedal?" Skrikla som po ňom...
,,To čo jsi slišela..." Odpovedal z odporom...
Ja:,,Jasné, ty sa tu nenavažuj do ľudí, čo ti nič nieje láskavo!"
On: ,,princezničko, klidni hormóny inak špatně dopadneš..."
Ja: ,,jasné, určite! To by som skôr mala hovoriť ja tebe ty zasran jeden! Inak pre teba, Alexandra!"
On: ,,po kem tu štěkáš? Je moje věc jak tě nazívam! A budú tě nazívat tak jak to budú chtít ja!" Skriknul ešte viac...
Ja: ,,po kom tu štěkáš ty ti, idiot?! Hm, sa láskavo staraj do seba!"
Skoro som po ňom vyjela do Vláďa ma zastavil...
Vláďa: ,, hele Ali, klidni se dobře" povedal milo.
Vláďa: ,,a ty Sebastiane (ten parchant), ty se klidni a nenávažej si do věci čo ti nic není!"
Sebo zmĺkol a mi sme šli do školy..
,,Parchant jeden!" Zamumlala som si po pod nos ...
Agrr tak ma naštval buzerant jeden!
Domňa sa tu navažať nebude!
Prišli sme do triedy a sadli rovno do lavice...
Po chvili za nami prišla Eli.. objali sme sa kecali dovtedy kím zazvonilo...
Do triedy prišla naša učiteľka Angličtiny a oznámila nám, že máme ísť do učebne...
Všetci odišli z triedy, ale mňa zastavila učiteľka...
,,Slečno Alexandro, co se dělo ze Sebastiánem?" Bože! Je to môj problém sakra!
,,Začal si domňa navážať..."
,,No jasné Alexandro, nelži"
,,Bože! Já nelžu! Hovorim pravdu, začal,sa domňa navážať kurva!" Zvíšila som na ňu hlas...
,,Tak jo, fajn věřím ti. Ja co jsi i ty a i tvůj otec zač, tak prosím nedělej nic Sebastiánovi... "
,,Fajn..." Odsekla som a zmizla vo dverách...
Sebo sa na mňa pozrel zo smutným výrazom,potiahol ma za ruku a prilepil sa mi na pery... Nečakala som ani sekundu, odtrhla sa od neho a vlepila mu facku.
,,Alexandro!!" vo dverách sa zjavila učiteľka...
,,Čo chceš?! Hmm... Môžem za to, že má začal obťažovať?! Kurva!" Okamžite stíchla a my sme pokračovali do učebne...
,,Kurva jedna prašivá!" Zamrlala som a sadla si vedľa Eli ..
,,No čo?" Žduchla domňa Ell.
,,Čo, čo?"
,,No čo ti a Vláďa...niekto hovoril,že ste pohádaní a že ste sa rozišli..."
,,Čože?! To kto?!" ... Zvýšila som hlas...
,,Dajana...Dannyho frajerka a zároveň naša ,,geniálna" spolužiačka..." slovo geniálna, zdôraznila ironicky...
,,Krava tupá..." Zavrčala som a odišla z učebne,lebo bol koniec hodiny...
ESTÁS LEYENDO
Rebels/ VláďaVideos,Danny a Martin
FanficMladé dievča menom Alex sa kamaráti už od dectva s jedním chlapcom. Volá sa Vladímír Kadlec a ako inak nazývaní Vláďa. Nieje to obyčajný chlapec, je to .. Youtuber. No Alex tiež nieje obyčajná...pochádza z mafianskej rodiny a jej úlohov je vraždiť...