19.časť

93 4 0
                                    

Po škole som sa vybrala SAMA domov. Zapojila som si sluchátka do mobilu a zapla si pesničku od Will.ia.m a Britney Spears scream&shout. (Médiá)

Po ceste domov som si trochu pospevovala,lebo na ulici nikto nebol....

Prišla som domov a za stolom má čakal otec. On mal prísť až za dva týždne....

,,Ahoj tati..." Pozdravila som ho a do široka sa naň usmiala, no on sa len na mňa pohŕdavím pohľadom pozrel a neodzdravil...

,,Deje sa niečo?" spitala som sa ho vážnym hlasom, no on neodpovedal.... Čakala som na jeho odpoveď, ale NIČ.

,,Sakra tatí! Odpovieš mi už konečne!" zvýšila som na neho hlas.

,,Doprdele Alexandra! Nič sa nedeje! Sakra.... Mám nervy, stačí?" skríkol po mne...

,,A ako som to ja asi mala vedieť? Nemôžem za to!" opäť som skrikla.

,,Ach Alex, to máš jedno... Poď ďalšia služba..." prisadla som si k nemu na stôl.

,,Tak Ali, tam kde vždy, koniec lesa, poznáš to..." prikívla som ,,tam čakajú chlapi aj s jednou ženskou,bola to tvoja učiteľka v 8 triede na fyziku....urob sňou, čo chceš... Už bež.."

Odložila som tašku a utekala hore do izby. Otvorila som trezor so zbraňami a vytiahla odtiaľ menšiu zbraň...

Zobrala som ju a šla dolu. Obula som sa a šla k autu ...

Nastúpila som a šla na miesto, kde ma otec poslal.

Po ceste som si zapla rádio a pospevovala. Síce moc dobre neviem spievať, ale som tu sama,takže NO PROBLEM.

Prišla som na miesto a vystúpila som z auta.

Zamkla som ho a šla hlboko do lesa.

Zahliadla som dvoch mužov a jednu ženskú.... Moja učiteľka fyziky zo základky....

Prišla som o ním a postavila sa medzi chlapov...

,,Alexandra?" ozvala sa učiteľka...

,,Čo chceš?" odsekla som a našvane som sa na ňu pozrela...

,,Ty?! Ty?! Také dobré dievča? Čo chceš somnou spraviť?" na jej hlase bolo poznať, že sa zaskočila,keď má videla...

,,Áno ja, nie, niesom dobré dievča a nikdy som ním nebola..." Opäť som drzé odsekla...

,,Ty si bola slušná..." Povedala smutne...

,,Nie nebola... To bola pretvárka..." Tentoraz som sa škodoradostne usmiala...

,,A čo chcem stebou spraviť?".... nad tímto sa musím zamyslieť.

Túto učiteľku som neznášala už vtedy, keď som ju prvý krát zbadala. Neznášam ju, a teraz mám šancu ju konečne odbachnúť. YES!

,,Chcem spraviť to, po čom túžim od základky..." Vytiahla som z vačku zbraň a zamierila na ňu. Ona namňa zdesene pozrela a nič nehovorila...

,,Vieš, najradšej by som ti usekla všetky končatiny a rozkrájala ťa na malé kúsky, ale budem skromná..."

,,Ale...." nestihla to odpovedať a ja som jej skočila do reči...

,,Čo ale? Ja viem, si zdesená s toho akou zlou má vidíš,lebo ty si si myslela, že ja som iná... Nie, to niesom ja. Neznášam ťa! ... Mimochodom rozlúč sa zo životom ti beštia!" kričala som na ňu a nechala ju povedať, posledné slová pred smrťou...

,,Zbohom rodina,kamaráty a deti..." dopovedala, sklonila hlavu a roztiahla ruky. Čakala kím vystrelím... Netrvalo dlho a ja som na ňu zamierila zbraň.

,,Zbohom pani učiteľka, ...." povedala som a vystrelila. Ona, teda už jej mŕtve telo sa zosipalo na zem a ležalo bez hybne na zemi.

,,Chlapi! Kopať!" prikázala som im a oni na môj povel začali kopať do zeme dieru, kde sme telo tej starej mrxli zahodili a opäť zakopali.

Chlapom som zaplatila a oni mi predali obálku od otca.

Ja som sa potom vrátila domov...

Zbraň aj s obálkou som odložila do trezoru.

Nachystala som si potrebné učebnice na zajtra, spravila úlohy atď...

Naučila sa na zajtrajšiu písomku z matiky a šla do sprchy.

***

Po mojej večernej hygiéne som šla do postele....

Chvílku som si písala s Vláďou, Eli, Carrie aj Vadimom.

Všetci štyria sú úplne best.

Po dlhom a náročnom dni som po chvíli aj z mobilom v ruke zaspala

***

Zobudila som sa na cinkanie môjho mobilu...

Bolo len *3:09*.... Samé upozornenia sakra....

Dala som si mobil na nabíjačku a opäť zaspala.

Rebels/ VláďaVideos,Danny a MartinWo Geschichten leben. Entdecke jetzt