10.časť

120 8 0
                                    

Prišla som domov a rozvalila sa na postel.
Nuda ako vždy...

Vytiahla som si mobil a pozerala si socialne siete ako napr. Facebook,Instagram alebo snapchat.

Vtom ma vyrušilo cinknutie mobilu,ktorí oznamoval novú správu od Vládi...

Vláďa: ahoj, nezajdem dnes někde na večeři? Potřebuju ti něco říct...

Hmm...čo to asi bude?

Ja: ahoj, jasné rada.. Alebo to napíš ne?

Vláďa: promiň...ja ti to musím říct osobně...

Tak teraz by ma zajímalo čo to je...

Ja: okey, tak kedy? kde?

Vláďa: v 19:30 budu u tebe...

Ja: oka, idem sa chystať pápá...

Ďalej už neodpísal... By ma zajímalo,čo mi chce povedať....počkať?! Aj ja mu chcem niečo povedať...to,že k nemu cítim niečo viac..potrebuje to vedieť...verím,že sa naše kamarátstvo nepokazí ak ma odmietne... Som zvedavá ako na to zareaguje...

Vstala som z postele a šla ku skrini...predsa je to niečo ako rande tak by som sa mala nejak pekne obliecť.

Nakoniec som sa rozhodla pre toto:

Sú to také jarné šaty,ktoré sa na toto obdobie správe hodí :-) predsa Jar

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.

Sú to také jarné šaty,ktoré sa na toto obdobie správe hodí :-) predsa Jar.

Potom som sa šla upraviť do kúpelne.

Tam som si natočila vlasy kulmou ...trvalo mi to asi hodinku.. 

Potom líčenie....zvolila som zlaté linky  a pod to ešte tenké čierne linky. Oči som zakončila špirálou a šla na tvár.
Na tvár som naniesla malú vrstvu makeupu a zapudrovala. Kruhy pod očami som zakrila korektorom a tiež zapudrovala. Potom som si upravila obočie....celé líčenie som zakončila nude rúžom.

Pozrela som sa na mobil a bolo 19:21??! Si robíš prdel?!

Zobrala som si kabelku a do nej hodila mobil,peňaženku a klúče.

Oco nebol doma takže v pohode... Obula som sa a šla pred dom, kde stál Vláďa....presne ten, na ktorého som čakala a na ktorého som sa tešila najviac.

,,waau, sluší ti to čičinoo" povedal a objal ma.

,,ďakujem" skočila som mu do náruče a jemne ho stiskla.

Potom sme sa odtiahli a Vláďa mal za chrtom ruku.

Keď si všimol,že sa pozerám na tu jeho ruku za chrbtom tak spoza chrbta vytiahol krásnu červenú ružu.

Podal mi ju....

,,ďakujem" poďakovala som mu a dala mu pusu na líce.

,,nemáš zaco" odpovedal a ja som šla domov odložiť ružu do vazi.

***

Vyšla som von z domu a spoločne sme šli k reštaurácii.

Po ceste som mu hovorila, čo spravil Danny Eli...tiež hovoril,že to nebolo správne a ešte k tomu keď na Dianu nadával.

***

Prišli sme k reštaurácii a sadli sme si na rezervovaný stôl,ktorý Vláďa šiel zarezervovať na dnes.

Objednali sme si u čašníka pohár červeného vína. On to pochvíli priniesol a my sme si zatím vyberali,čo chceme jesť.

Ja som si objednala kuracie mäso na prírodno s ryžov a zeleninov a Vláďa bravčový rezeň s opekanými zemiakmi a tak isto aj zo zeleninov.

My sme zatial popíjali víno a rozprávali sa.

Po nejakých 20 minutách sme mali jedlo už na stole.

***

Musím uznať,že to bolo fakt dobré...

Keď si čašník všimol tak prišiel ku nám a zobral nám taniere.

Potom prišiel znova s otázkou, či si ešte niečo nedáme.

,,ne poprosíme učet" povedal Vláďa

,,ale premňa vzvlášť a.. " skočil mi do reči Vláďa.

,,nene stačí jeden..děkuju" čašník odišiel a ja som vraždila pohladom, neznášam keď niekto zamňa platí...

Ale radšej som to nechala tak, lebo ako nás dvoch poznám tak by sme sa hádali, kto bude platiť...normálka u nás dvoch.

***

Teraz ideme ruka v ruke z reštaurácie a kecáme o totálnych blbostiach.

Prišli sme k mojmu domu a objala som silno Vláďu.

Počkať?! Ja som zabudla na to,že mi chce niečo povedať a aj ja jemu.

Odtiahla som sa od neho...

,,noo a čo si mi to chcel povedať?"

,,no víš..." zamlčal

Rebels/ VláďaVideos,Danny a MartinOù les histoires vivent. Découvrez maintenant