Nastúpila som do auta a smerovala na miesto,kde ma otec poslal.
Vyšla som z auta a vzala si všetky potrebné veci.
Šla som ďaleko do lesa a pri chlapoch sa zastavila.
,,Čus chalani, kde je ten debil?" spítala som sa a chalani ukázali dopredu, kde stál jeden ujko.
,,Ehm aha. Môžem ho odbachnúť?" obaja chlapy prikívli a ja som z vačku jednou rukou vytiahla zbraň. Aj keď má prosil, aby som to nerobila, tak som zmáčkla spúšť. Guľka mu letela priamo do srdca.
,,Nechte ho tu" oznámila som a bola som na odchode. Počula som húkanie.
,,Kurva, policajti!" kričala som.
Utekala som zo zadnej strany lesu.
Bežala som ako o život. Pekne som si les obišla. Našťastie ma nechytili, no ale chlapov áno.
Ty dvaja sa stím nepárali a zaútočili na policajtov.
Keď som si všimla ako sa snažia zabiť policajtov, pribehla som k ním s Aka-čkom v ruke.
Raz som vystrelila do hora. Guľka padla tesne vedľa mňa. Policajti aj chlapi sa na mňa pozreli a výrazom alá ,,o čo sa snažíš?"
Postrielala som všetkých policajtov na okolo.
,,Zakopte ich a potom vypadnite!" skrikla som po nich a bola na odchode.
Ja som bola pekne blbá. Obišla som si celý les aby ma nechytili a potom sa vrátim a všetkých policajtov zabijem. To som rovno mohla ostať.
Vrátila som sa domov a odložila všetky zbrane do trezoru.
Konečne klid.
Ludia si myslia, aké som poslušné a milé dievčatko, no keby len vedeli akú mám prácu, no tak by to už nehovorili. Vraj vyzerám ako anjelik,no za anjelikom sa skríva rebel! Zabijám ľudí,takže anjelikom byť nemôžem.
Mám rada svoju prácu a pevne verím, že moja duša ovládne celé peklo!
Och, na čo zasa myslím? Ovládnuť peklo? Rlly Alex? Aj keď by to špatná práca v pekle nebola. Och my good. Moje myšlienky sú naozaj niekedy naozaj hrozné. Musím si zvykať, vlastne ja už som si zvykla.
Kašlem na to.
Je 22:00 a idem spať. Som desne unavená a boli má ruka.
CZYTASZ
Rebels/ VláďaVideos,Danny a Martin
FanfictionMladé dievča menom Alex sa kamaráti už od dectva s jedním chlapcom. Volá sa Vladímír Kadlec a ako inak nazývaní Vláďa. Nieje to obyčajný chlapec, je to .. Youtuber. No Alex tiež nieje obyčajná...pochádza z mafianskej rodiny a jej úlohov je vraždiť...