Alex:
Sedím v škole a nevnímam učitelku. Absolutne ma to nezaujíma čo ta sprostá krava trepe! Najradšej by som si z domu zobrala zbraň a rovno na mieste ju odbachla!
No čo je?
Som predsa mafianka a zabíjam ludí tak prečo nezabiť aj moju triednu učitelku čo je totálna krava!Agrrr tak ju neznášam.
Už sa teším až zazvoní.
Bože! A ešte ktomu máme matiku!
Aj tak! Serem do učitelky!
,,slečna Hoffmanová! Okamžite si zapíšte učivo do zošita!" skrikla po mne učitelka keď si všimla,že nedávam pozor a nepíšem si do zošita tie hovadiny.
,,pani učitelka, ja si to písať nebudem! Sú to hovadiny...a ja si hovadiny do zošita nepíšem!" povedala som jej drzo.
,,ako si dovolujete! Žiacku knižku!" skrikla.
,,pani učitelka, ja by som vám ju dala ale nechce sa mi hrabať v kabeli"
,,ihneď!"
Všetci sa na mne smiali ako odvrávam učitelke.
,,nie.." odsekla som.
,,ihneď som povedala!"
,, a ja som povedala nie"
,,do riaditelne!" skrikla a ukazala smerom na dvere.
,,sorry nechce sa mi" odsekla som jej a nevnímala ju.
'Cŕŕ cŕŕ'
Konečne zazvonilo na prestávku! Haleluja!,,konečne!" skrikla som na celú triedu a šla k Eli a Dannymu k lavici.
,,ti sa stou učkou nebabreš" hovorila mi Eli.
,,ja sa s takou žumpou babrať nebudem...čo si o sebe ako myslí!" hovorila som jej.
Danny šiel za Vláďou.
,,neviem..."
,,ako nech si ma neželá! Ja som mafiánka a ona namňa ani zďaleka nemá"
,,to sme dve Alex" hovorila Eli.
,,hej..ktomu dima vlastím niekolko druhov zbraní..tak si môže vybrať, ktorou chce zabiť,.." obe sme sa zasmiali a ďalej neriešili tu kravu učitelku.
Zazvonilo na hodinu a učitelka šla do triedy.
Ja som šla k Vláďovi a toho jeho spolusediaceho som poslala na miesto kde som sedela ja.
Učitelka si to zatial nevšimla. Našťastie...
,,Slečna Alex Hoffmanová! Okamžite si sadnite na svoje miesto!" a sakra, ja som to zakrikla.
,,nie nejdem..." odsekla som jej.
,,Hoffmanová! Padajte!" skrikla ešte viac.
,,nie.."
,,pani učitelko, nechte ji tu. Když nechce tak nechce. Nedonutíte ji" povedal jej Vláďa.
,,dobre..ale ak len cekneš bez toho aby som ťa vyvolala pôjdeš na miesto!" skrikla a venovala sa učivu,ktoré nám mala ešte vysvetliť.
Dnes mám na pláne jednu vraždu...tatko ma objednal a hovoril,že tam budú ludia,ktorí mi zaplatia.
Stale rozmýšlam nad tou vraždou ...Mám zabiť nejakého ujka,ktorí dlží peniaze otcovi a už 3 roky mu ich nedal.
Ja mam vydvihnúť tie peniaze a zabiť ho.
....
Zazvonilo na prestávku a mi si bereme veci a ideme už domov.
Eli šla s Dannym a ja s Vláďou...
Kecali sme po ceste....a vtom z neho vyšlo ,,tak dnes máš čas?"
,,nie nemám...vražda" odpovedala som mu.
,,můžu stebou?"
,,jasné.." prišli sme k mojemu domu a rozlúčili sa. Vláďa býva hneď oproti mne.
,,tak za pol hodinu pri mojom baráku" povedala som mu a on odišiel.
Prišla som domov zbalila si do baťohu zbrane,ktoré mam schované v trezore.
Jednu som si dala do vačku od nohavíc. Obliekla som si bundu a obula sa.
Zobrala som baťoh a šla pred dom,kde čakal už Vláďa.
Nastúpili sme do môjho auta...
Ano mám auto aj vodičák...
A šli na miesto stretnutia stím típkom.
Vláďa šiel somnou a zobral si jednu zbraň s baťohu.Šli sme smerom za tím chlapom.
,,dobrý deň..môj otec Edward Hoffman ma poslal pre peniaze,ktoré mu už 3 roky dlžíte" hovorila som mu vážne.
Vedla seba som mala Vláďu a za nami boli dvaja nabúchaný típci s okuliarmi.
,,dobrý den. Tady vtomto baťohu jsou peníze" hodil mi baťoh s peniazmi.
,,skontroluj to!" skrikla som po jednom s típkov a batoh mu podala.
,,tak a teraz pomsta od môjho otca!" povedala som a vytiahla zbraň.
,,rozlúč sa so životom!"
,,prosím nezabíjej mně..mam rodinu,deti a oni mně potřebují..prosím ne"
Nad tímto som sa trochu zamyslela..
,,má rodinu?" spítala som sa típkov,..oni vedia o ňom všetko,takže mňa len tak neoklame..mám svojich ludí.
,,nie" obaja odsekli...
,,to maš za to klamanie..". Vláďa mi skočil do reči.
,,ty bastarde!" dokončil a obaja sme naň namierili zbraň a vystrelili.
Típci šli skontrolovať či je naozaj mŕtvi a mohli sme ísť.
,,Alex?" zavolal ma jeden z nich.
,,áno?"
,,kdybi něco ..kdybi ti někdo ublížil tak volej" dopovedal a podal mi číslo.
,,ďakujem ale poradím si aj sama"
Zaplatili mi a ja s Vláďou sme odišli.
Doma:
Vláďa odišiel domov a ja som šla tiež domov. Môj otec doma ešte nieje..ach zase zabíja...Odložila som zbrane do trezoru a šla sa učiť.
KAMU SEDANG MEMBACA
Rebels/ VláďaVideos,Danny a Martin
Fiksi PenggemarMladé dievča menom Alex sa kamaráti už od dectva s jedním chlapcom. Volá sa Vladímír Kadlec a ako inak nazývaní Vláďa. Nieje to obyčajný chlapec, je to .. Youtuber. No Alex tiež nieje obyčajná...pochádza z mafianskej rodiny a jej úlohov je vraždiť...