Ráno som sa zobudila vedľa Vládi...a na úplne hroznú kocovinu... Omg! Myslím,ž mi vybuchne hlava...
Vstala som opatrne z postele a šla skontrolovať Filiho...
No lenže...ja som vpálila do vedľajšej izby, kde boli Vadim a Carrie.
Boli pri sebe nalepený a Carrie zakrívala len deka... Bola zrejme nahá...
Opatrne som odtiaľ odišla a za Filim.
Otvorila som dvere a hneď začalo pomne skákať malé stvorenie zvané Fili.
Dala som mu granule a vodu. Nechala som otvorené dvere aby mohol behať po dome ..
Zišla som dolu a šla si pre ibalgin s vodou...
Hodila som do seba tabletku a hneď to zapila vodou...
OmG! Že som ja blbá toľko pila!
Viem,čo sa udialo, pamätám si to ale tak kocovina je kocovina....
Po chvíľke som počula zvuky na schodoch...
Nebol to ani Vláďa, ani Vadim a nebola to ani Carrie.
Bol to Fili....
Šiel pred balkónové dvere...
Ja som šla tiež k ním... Otvorila som ich a nechala Filiho na záhrade.
Hodila som mu tam pár hračiek...a privrela jemne dvere....
Po chvíli som opäť počula kroky na schodoch... Bola to Carrie...
,,Dobré ráno..." Pozdravila a zívla si.
,,Dobré..." Podala som jej pohár s vodou a tabletku...
,,Děkuju." poďakovala a šupla to do seba...
,,No čo? Vy ste včera s Vadimom dobre žádili..." Povedala som zo smiechom v hlase...
,,No jo to jo....v posteli je dokonalej.." obe sme sa začali hrozne smiať...
,,No a jakej je Vláďa?" Prerušila ten smiech Carrie...
Alex: ,,Noo popravde...ja neviem.."
Carrie: ,,jakže nevíš? Ty si sním ješte nespala?" Kívla som hlavou na náznak nesúhlasu... ,,Aha"
,,No čo už...sme spolu krátko..." Dokončila som a Carrie to vďačne pochopila...
Carrie je fajn kamoška... Myslela som si,že youtuberky sú namyslené kravy ale opak je pravdou.. sú to moc fajn baby...
No aha....už sa doplazil Vadim...
Carrie ho privítala bozkom na pery a ja ľahkým objatím...
Podala som mu ako aj Carrie vodu s pirulkou... Vyzeral desne...sa mu ani nečudujem... Vypil toho viac ako ja a Carrie dohromady... A o Vládi už nehovorím vôbec...ten bol totálne na sračky ...
No po nejakej hodinke okolo 11:35 prišiel dolu aj Vláďa.
Ja som sedela na linke... Prišiel ku mne a dal mi jemný a za to moc vášnivý bozk na pery.
A nechýbal ani pohár čistej vody s ibalginom... Ďalší pacient... OmG!
Zhupla som z linky a obaja sme šli do obývačky za Carly a Vadimom,ktorý sa k sebe hrozne tulili...
Vláďa si sadol a ja rovno na jeho kolená...
Chytil ma okolo bokou....
***
ESTÁS LEYENDO
Rebels/ VláďaVideos,Danny a Martin
FanficMladé dievča menom Alex sa kamaráti už od dectva s jedním chlapcom. Volá sa Vladímír Kadlec a ako inak nazývaní Vláďa. Nieje to obyčajný chlapec, je to .. Youtuber. No Alex tiež nieje obyčajná...pochádza z mafianskej rodiny a jej úlohov je vraždiť...