Nominowała mnie ktos229 za co bardzo Ci dziękuję. 😚
Zaczynamy!
1. Jaka jest Twoja ulubiona piosenka Big Bang?
O kurwa.... XD
Wszystkie!
2. Jak wkręciłaś się do Kpop'u?
Hmm... Pamiętam to bardzo dokładnie. W 2013 posłuchałam piosenki Crayon G-Dragon'a. Potem następne, następne i następne. Później zaczęłam słuchać całego Big Bang, oraz innych zespołów. Zakochałam się w Kpop'ie.
3. Jak ma na imię Twój ub?
Oczywiście że Kwon Jiyong. Mój mąż, mój Bóg, mój książę, mój król, mój demon seksu... Itd.😂😚
4. Dlaczego piszesz książki na taki, a nie na inny temat.
To oczywiste... Jiyong! Wiem, że to wydaje się dziwne, ale kocham go całym moim serduszkiem, mimo iż jestem jego fanką. Kocham go od trzech lat i nie przestanę. Jestem taką osobą, która jest zazdrosna o swojego idola. Aż mogła bym zabić. 😉
Piszę o nim, bo kocham i uwielbiam go. 💟5. Jak wpadłaś na pomysł na książkę?
Proste... Z głowy! 😉
Inni ludzie troszkę zazdroszczą mi, że w wieku czternastu lat mam takie "zdolności" i wenę. Dostawałam wiele wiadomości od innych osób, które chwaliły mnie. Po prostu mam wiele pomysłów na nowe rozdziały i opowiadania. Mam ogromną wenę i nic na to nie poradzę.6. Czy podoba Ci się moje opowiadanie?
Bardzo 😍
7. Wolała byś żyć z normalnym mężczyzna czy kpop'owym idolem?
Kpop'owym 😍😍😍
Z Kwon Jiyong'iem, rzecz jasna. Niż kuźwa z jakimś dresem z osiedla xD.8. Jak sobie mnie wyobrażasz?
Hmm... Trudne pytanie. Nie wiem jak wyglądasz, wygląd dla mnie nie jest najważniejszy, lecz charakter. Musiała bym z Tobą się realnie spotkać i porozmawiać. Może by była z tego jakaś przyjaźń ;)
9. Jakiej muzyki nie lubisz?
Wszystko co jest związane z czarnuchami, Disco Polo i Taeyeon.
10. Czy masz jakieś pasje oprócz pisania?
Oczywiście. Taniec, śpiew, uczenie się obcych języków *uwielbiam!* I troszkę dziennikarstwo 😉😉😉
Jeszcze raz dziękuję ktos229 za nominację 😚
Nominuję :
Dizax2002
baonie
G-Dragonka
_LeeAneta_123
The__End__
KwonNatkaPytania te same, bo nie chce mi się pisać xD.
~Byeeee 😘😘😘
CZYTASZ
Pożądliwa Miłość 3
RomanceTrzecia część kontynuacji opowieści głównej bohaterki i Jiyonga. W tej części będzie wiele kłótni, ale również dużo miłości i namiętności. Małżeństwo ma siebie dosyć, i postanawiają się rozwieść. Ich córeczka Yui ma już pięć lat, i chciałaby znów z...