1.7.-7.7.2005 Španělsko, ostrov Malorca vytiskl někdo na papírek a nalepil na rámeček. Tenhle rámeček byl jiný než všechny ostatní. Byl celý zářivě růžový.
Tori ho totiž dostala od nové otcovy přítelkyně Sofie. Její rodiče se totiž rozvedli krátce po té strašlivé dovolené. Toriina matka se odstěhovala do malého městečka, kde si pořídila byt a otec si našel mladou přítelkyni, která se hned nastěhovala k nim domů.
Rodiče dali Tori na výběr, ať řekne, s kým chce bydlet, jejich dcera však měla ráda oba dva. Tak zůstala u otce. Proto teď jela na dovolenou s ním a Sofií. Sofie vybrala drahou dovolenou na Malorce, kde prý bydlela její sestra.
„Jsem Florie," vycenila na Tori řadu svých bílých zubů sestra Sofie a líbla holčičku na tvář tak že jí tam zůstal otisk její růžové rtěnky. Sofii a Florii od sebe skoro nešlo rozeznat. I Toriin otec se párkrát spletl.
Protože, Sofie měla blond vlasy. Florie měla blond vlasy.
Sofie měla růžovou rtěnku. Florie měla růžovou rtěnku.
Sofie byla opálená. Florie byla opálená.
Sofie si oblékla šaty s květinami. Florie si oblékla ty samé šaty s květinami.
Sofie si vzala deseticentimetrové podpatky. Florie si také vzala deseticentimetrové podpatky.Sofie si koupila bílou kabelku. Florie si koupila bílou kabelku. Co udělala jedna, musela udělat i ta druhá.
Na fotografii stála osmiletá dívenka, na jedné straně Sofie v růžových šatech a na druhé straně Florie v růžových šatech. Nebo to bylo naopak?
Tori položila rámeček zpátky na poličku.