1. suli

1.1K 23 1
                                    

Sziasztok. Bella vagyok 14 èves. A legjobb baràtnőim Heni ès Kinga. Màr nagyon règota ismerjük egymàst. Anyuval èlek! Jol keres ezèrt sok mindent meg kapok mint pèldàul egy sajàt lakàs. Na de kezdjük a sztorym.

Hètfő reggel első nap a nyàri szünet utàn

Reggel kipatantam az àgybol. Kirohantam a fürdőbe ès mikor mostam a fogam pittyegni kezdett a telom.

Kinga:mizu csajszi? Jössz suliba? Talizunk a megszokott helyen?

Èn: nem sok. Persze. Mèg szèp.

Kinga:okèka. Majd tali. Puszika.

Meg mostam a fogam. Fel tettem egy kis szempilla spiràl egy kis szàjfènyt. Kifèsültem a hajam ès engedtem hogy a vàlamra omoljon. Felvettem egy hosszu kèk szürke farmert egy kèk poloval. Felkaptam a tàskàm ès indultam. Mentem ès a suli előtti saroknàl taliztunk Kingàval.
-szia!
-Szia csajszi.
Bementünk az iskolàba. Megàlltunk a kapunàl ès vàrtuk Henit.
-Nèzd!-mondta halkan Kinga.
-Mit?
-Inkàbb kit!!!! Ott van az iskola jó pasi gimnazistàja.
-Jah de ő gimnazista.
(Mindenki bele volt habarodva. A gimnazista fiuk közül az egyetlen aki helyes volt!)
-Ès el is ment!!!
Bementünk orara.
-Làtuk hogy a jo pasi gimnazistàt nèzted! Tàn nem vagy belè szerelmes?
-Nem de mi közöd hozzà?
Ès mikor megfordultam Katy-val az osztàly ribancàval talàltam magam szembe.
-Mit kèpzelsz magadról hogy igy beszèlsz velem?
Ès meglökött. Èn vissza löktem.
-Hà....mit kèpzelsz?
Megfogtam a hajàt ès huztam.
-au au au au au au.....
-na mi van ribanc? Nem jo??
Huztam lefele.
Belèpett az ofő.
-Itt meg mi folyik?
-Tanàrnő....èn csak àlltam itt ès.....

Ès itt jön az a pillanat amikor el kell jàtszani a jo kislànyt! Na meg meg vàltozott az èletem! De ezt csak a következő rèszből!! XDD

KA....

Testvèrem a szeretőmWhere stories live. Discover now