9

178 5 3
                                    

*Csütörtök*

Mikor vége lett a tanításnak össze szedtem a cuccomat és elindultam kifele. Tomnak igaza volt. Meg kell beszéljem Jackal. Csak nem tudom hogy...az az igazság hogy a távolság tartás ellenére nagyon is szeretem. De ha elmondom anyának akkor megöl. Hirtelen belém "hasított" valami...azonnal meg kellett keresnek Jackot. Nem is tudom elhinni hogy eddig anyám miatt taszítottam Jackot. Hisz a szeretet fontosabb. Amilyen gyorsan csak tudtam haza mentem.(...)
Ki akartam nyitni az ajtót de már nyitva volt... Igen! Itt van Jack. Ahogy beléptem ott állt velem szemben. A szemébe néztem. Leraktam a táskámat és se szó se beszéd oda mentem és amilyen szorosan csak tudtam úgy öleltem. Hihetetlen hogy mennyire hiányzott az ölelése,az illata, az erős keze a derekam körül. Ahogy ezekbe bele gondoltam és abba hogy mekkora egy idiota voltam eleredt a könnyem. Elkezdtem sírní össze foltozva a pólóját.
-Sajnálom! Óriási idióta voltam! Hagytam hogy anyám miatt szétmenjünk...-mondtam bőgve.
-Jól van shh...itt vagyok....semmi baj....shhh. Szerintem az lenne a legjobb ha elmondanánk nekik.
-Biztos??-kérdeztem.
-Igen! Ellene ugysem tehetnek max áldásukat adják ránk.
-Oke...mondtam és a nyakába furtam a fejem. Ő pedig a hajamat simogatta.
-Szeretsz még?-kérdeztem meg hirtelen.
-Milyen kérdés ez? Mindennél és mindenkinél jobban szeretlek!❤❤
-Én is! 😍😍
Eltolt magátol,de épp csak annyira hogy bele tudjon nézni a szemembe.
-Megnyugodtál?-furta a tekintetét az enyémbe.
-Mostmár igen.-mosolyodtam el. Azt vettem észre hogy a szememről a számra vándorol tekintete. Ettől kicsit elvörösödtem de mivel végre a karjaiban voltam megint, úgy döntöttem,hogy kicsit incselkedem vele. Miközben ő a számat vizslatta én megnyaltam a számat. Mégszorosabban húzott magához.Aztán beleharaptam... Nah és itt már nem birt magával. Neki esett az ajkaimnak. Nyelvét szinte ledugta a torkomon annyira vadul csókolt. Felugrottam és dereka köré fontam a lábam. Ő a fenekemnél erősen tartott. Lassan elindult a szoba felé. Féltem hogy a lépcsőn bajban lesz és ugy gondoltam emiatt a földszinti hálóba visz de nem. Simán felvitt a fenti hálószobámba. Lefektetett az ágyra és felém hajolt ugyhogy az ajkaink még mindig nem váltak el egymastól csak most mert levegő hianyban szenvedtünk.
-Nagyon hiányoztál baba.-suttogta a fülembe majd a fülem mögötti érzékeny pontra lehelt egy csókót. Egyszerűen kirázott a hideg az érintésétől,a csókjaitól,és a mély szexi hangjátol is.
Hatással van rám.
És tudom hogy én is rá. Lassan vetkőztetni kezdett és én sem tétováztam. Majd meg történt aminek meg kellett. Nagyon gyengéd volt és vigyázott rám mint egy porcelán babára.

2 órával később

Lihegve feküdt mellém én pedig fejemet a melkasára hajtottam az eggyik kezemmel pedig átkaroltam a derekát.
-Szeretlek Bella!
-Én is Jack!.
Csendben feküdtünk és mindenki a gondolataiba volt mélyedve. Én azon gondolkoztam hogy hogy fogom túl élni a holnapot. Igaza van Jacobnak. Meg kell beszéljem anyával mert ez igy nem jó. Lassan de elvitt az álom.

Reggel

Reggel úgy keltem hogy Jack hátulról ölel át és arcát a nyakamba furja. Kinyitottam a szemem de nem mozdultam mert nem akartam felébreszteni az én kis cukiságom. Egyenletes szuszogását hallgattam miközben a haját cirógattam. Hirtelen elkezdte cirógatni a hasam.
-Te ébren vagy?-mosolyodtam el.
-Minden nap kelthetnél így!-motyogta a nyakamba.Én pedig csak mosolyogtam. Óvatosan kikúsztam kezei közül és elmentem a fürdőbe. Gyors lezuhanyoztam majd fogat mostam és kifésültem a hajam. Kifestettem magam...gyors alapozó, szempillaspiral,tus és szájfény majd magamra kaptam egy köntöst. Vissza mentem a szobába Jack pedig ott ült az ágyon egy szál alsógatyában. Hirtelen meg akadt a szemem rajta és nem mozdultam. Sajnálatomra ezt ő is észre vette.
-Mi az kislány? Talán tetszik amit látsz? Vagy nem volt elég az este?-kérdezte perverzen. Én csak vigyorogtam és szó nélkül oda mentem a ruhás szekrényemhez. Kivettem egy fekete szakadt farmert és egy fehér fekete "dream" feliratos haspólót és bevonultam a fürdőbe átöltözni. Majd lementem a konyhába reggelit csinálni. Nem soká lecammogot Jack is végre ruhában.:)
Oda jöt és nyomott egy puszit a nyakamra. Hirtelen eszembe jutott valami. Jack már leült az asztalhoz várva a reggelit. Oda ültem az ölébe és feltartottam a telómat. Jack értette mit akarok. Kezével körbe fogta a derekam és úgy "pózólt" hogy a nyakamra nyom egy puszit. Aztán csináltunk egy csókosat is. Annyira tetszet hogy felraktam facebookra. Bár akkor még nem tudtam a következményeit. ⤵⤵⤵

Bella Wattson megosztott 2 képet- Jacob Stephen társaságában.

Kincsemmel a reggeli! 😍🔥

Ezután elővettem 2 tányért meg poharat és megreggeliztünk.(...)
Már rég elmosogattam elpakoltam...
Fent ültünk a szobánkban és filmeztünk. Jack mellkasának dőltem ő pedig derekam köré fonta kezeit ahol ujjaimat rákulcsoltam az övéire. Egyszer csak ajtó nyitódást és csapódást hallok. Nagyon megilyedtem nem tudtam hogy ki lehet az.
-Bella Wattson!!!-ordított fel a behatoló.

~Na hali! Itt a kövi rész! ❤❤ remélem tetszik puszika! ~

Testvèrem a szeretőmTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang