*mèg mindig kedd*
-Össze költözünk!
-De anya! Nekem sajàt hàzam van! Sajàt èletem! Nem akarok rèszese lenni mèg egy ugyan olyannak mimt amit apàval tettèl!
-Gondold àt mègegyszer kivel beszèlsz! Az anyàd vagyok ès azt teszed amit mondok! El fogsz jönni ès üdvözlöd őket!
-Őket???
-Igen! A fiàval költözik ide!
-Nagyszerű! Mèg egy testvèrt is varsz a nyakamba?
-Hogy beszelsz te velem? Holnap 2-kor itt leszel ès punk tum!!!
Mikor eltettem a telot Jack idegesen nèzett ràm!
-Minden okè?
-Persze! Viszont anya azt kèrte hogy holnap 2-től legyek ott! Nem gond kicsim?
-Hàt persze hogy nem gond! Nekem is van elintèzni valom!
Ezutàn meg akart csokolni de.....
-Nem reggelizünk?
-De...
Miutàn megettük a reggelit Jack felkapot hogy majd felvisz a szobàba. Èn hirtelen kiugrottam a karjàbol......
-Kicsim! Veled meg mi van?
-Semmi csak....igh nem fèrünk fel a lèpcsőn.
-.....
Felmenyünk a szobàba èn leboptam a cipom ès bedöltem az àgyba. Hirtelen Jack tàmaszkodott felèm! Meg akart csokolni! Màr majdnem.....ès lelöktem magamról!
-Mi van veled?
-Nem tudom!
Kirohantam a szobàbol! Miközben ott ültem ès sirtam àtöltöztem egy kèk szoknyàba ès egy pillangos has poloba.
-Figyelj! Kicsim! Mi a baj? Mièrt vagy ilyen ellensèges?
-Nem tudom!
5-6 perc mulva csönd lett! Felhivtam a telomon Henit ès Kingàt hogy jöjjenek àt! Mikor kimentem a fürdőből èszre se vettem hogy hiànyzik valami.....vagy inkàbb valaki......! Fèl óra múlva csengettek! Lementem ès kinyitottam az ajtot! De lehet hogy nem kellett volna.....Ki volt az ajtoba? Mièrt nem akarta Bella be engedni? A kövi rèszből kiderül manòcskàim!!! Addig is puszika!!!!
KA....