*kedd*
Kinyitottam az ajtot de lehet hogy nem kellett volna!!!!
-Engedj be kislàny!
-Nem!
Màr csuktam volna rà az ajtot amikor elő ràntott egy kèst!!!
Hol van ilyenkor Jacob? Gondoltam magamban!
Elindult a nappaliba körbe nèzni! Elvett egy kèt dolgot! Aztàn oda jött hozàm.
Leült a kanapèra.....
-Vetkőzz!
Ès a kèssel fenyegetett!!
Elkezdtem levenni a haspolom aztàn a nacim.
-Tovàbb!!
Levettem a melltartom ès közben folytak a könyeim. Oda jött hozàm. Nagyon fèltem! Elkezdett jàtszani a mellemmel! Akaratlanul de felnyögtem. Aztàn meg àllt ès azt mondta hogy
-Van mèg valami aminek nem kène rajtad lennie.
Elkezdte lehuzni a bugyimat.
A csiklommal jàtszadozott amitol.kenytelen voltam felnyögni. Aztàn mikor elèlveztem a kanapèra dobott es levetközött. Mikor màr majdnem bennem volt valaki berugta az ajtot!
-Megàllni! El a lànytol! Gyerünk!
A rendőrök nem làttak de előkapta a kèst ès megfogott a nyakamanàl fogva ès felàltunk!
-Ne jöjjön közelebb vagy baja lesz!!
Hirtelen egy kèz nyult hàtulrol ès megfogta a kèst! Egy rendőr volt! Magam körè tekertem egy lepedőt ès vàrtam hogy most mi lesz!!!
Aztàn megjelent az ajtoban Heni ès Kinga meg....Jacob egy csokor rózsàval?
-Szia kicsim!-rohant ide hozzàm.-jol vagy?
-Hàt nem igazàn!
-Bella! Jol vagy?
-Fogjuk rà!
-Rendben mi most megyünk de holnap irj ha felkeltèl ès jövünk!
-Okès!
Jacob bezàrta az ajtot ès oda adta a ruhàim! Amig èn felöltöztem ő vizbe tette a rózsàt. Aztàn felmentünk!
-Szörnyű volt! -eredt el a könnyem.-Egyszerűen rèmisztő volt azzal a kèssel!
-Jol van! Nyugi! Màr vège van!
Lefeküdtünk oda bujtam hozzà ő a derekàmat kezeivel àt fonta èn pedig az arcomat izmos felső testèbe furtam ès ugy aludtunk el!!KA....