*Szerda*
Reggel mikor felkeltem nem birtam meg mozdulni mert
Jacob teljesen àtfogott làbaival ès kezeivel! Elkezdtem mocorogni ès hirtelen megszolalt:
-Jo reggelt kicsim!!
-Te fent vagy??
-Igen! Hova-hova kislàny??
-Kèszülnöm kell mert tudod ma megyek anyàhoz!
-Jah tènyleg ma nekem is dolgom van!
Elengedett ès kimentem a fürdőbe! Kifèsültem a hajam ès a vègèt kicsit begöndoritettem vègül a vàllamra omlasztottam. Felvettem egy fehèr csipkès egyve ruhàt a fekete platform magas sarkummal.
-Jol van kicsim! Megyek! Majd felhivlak mielőtt oda èrek.
-Rendben baba! Vigyàzz magadra!
Elsètàltam.*OTT*
-Szia anya!
-Szia kicsim.
-Mikor jönnek?
-Nem sokà itt vannak!
-Akkor màr nem hivom fel Jackot!
-okes<< Jacobb szemszöge>>
-Apa mièrt jövünk erre?
-Mert erre van a baràtnőm hàza!
Hirtelen leparkoltunk Bellàèk hàza előtt.
-Meg is jöttünk!
Nagyon meglepődtem. Hogy mi? Apám Bella anyjával? Nehogymár! Bementünk ès apa csengetett. Egy olyan 35-40 közötti nő nyitott ajtót. Gondolom Bella anyja.
-Szia Anna.-köszönt apám ès adott egy puszit az arcára.
Bent a nappaliban ott állt Bella is. Mikor meglátott neki is elkerekedett a szeme. Apa oda lèpett Bella anyjához.
-Fiam ő itt Bella. Ès Bella anyukája Anna.
-Bella ő itt Jack ès az apukája Joe.-mutatott be minket Bellányak az anyja,Anna. Nah igen csak ő nem tudja hogy mi mát ismerjük egymást. Ès ha azt nem is kell tudniuk hogy szeretjük egymást attol mèg hè!!! Osztály társak vagyunk.
-Öhmm szia Bella.
-Szia Jack.-mosolygott ránk.
-Jóban lesztek èn látom.-szólalt meg Anna.
-Öhmm...anya! Mi már jóban vagyunk! Ès örülnèk ha nem az osztálytársaim apjával kavarnál.-vitte kicsitt feljebb a hangját Bella.
-Hogy beszèlsz velem kislányom?-kiabált utánna Anna miközben Bella kiviharzott a házból.<< Bella szemszöge >>
Egyszerűen annyira felidegesitett. Kirontottam a házbol ès elindultam valamerre. Azt sem tudtam merre megyek. Pedig elèggè ismertem a helyet. De csak mentem ès mentem. Már nem tudom mióta mehettem amikor leesett! Ezt nem hiszem el. Most jutott el az agyamig hogy ha mi Jackal "tesók" leszünk akkor nem szerethetjük egymást 😭😭😭 Nem tudom hogy,hogy de sikerült a sulim előtti parkba. Leültem az eggxik fa tövèbe ès csak az forgott a fejemben hogy ez nem lehet igaz. Egyszercsak megycsörrent a telom. Ugygondoltam hogy biztos anya az hogy hol a picsába vagyok. Nem akartam vele beszèlni ugyhogy hallgattam ahogy a telom a Black Beatlest játsza. Egyszer csak elhallgatott. Remèltem hogy feladja....de nem. Megint csörgött,megint elhalgatott. Mikot már kb. negyedjère csörgött kivettem a tatyómból.
•• Jack ••
-Szia.-szoltam bele.
-Kicsim! Vègre hogy felvetted! Hol vagy? Megyek hozzád!
-Ne...nem kell....
-Mièrt?-kèrdezte aggódó hangon.
-Mert nem kell!
-Hol vagy?-kèrdezte egyre idegesebben.
-A parkban.
-Megyek hozzád kicsim.-mondta ès letette. Nem akartam hogy ide jöjjön. Szeretem őt de nem akarok neki bajt! Igy is elèg baj hogy anya meg az apja szeretik egymást. (...)
-Bella hol vagy?-hallottam meg egyszer a síri csendben Jack megnyugtató hangját.
-Itt...-mondtam erőtlenül a sirástól elhaló hangon. Oda futott ès leguggolt mellèm.
-Jahj kicsim ne sirj! Itt vagyok.-mondta miközben letèrdelt ès magához húzott. Oda bujtam ès fejemet izmos felsőtestèbe fúrtam.
-Nem szerethetlek.-mondtam ki pár másodperc csend után.
-Hogy mi?-tolt el magátol annyira hogy bele tudjon nèzni a szemembe.
-Nem akarom hogy mèg nagyobb bajba kerülj! Testvèrek leszünk! Èpp elèg baj hogy a szüleink szeretik egymást!
-De kicsim! Ès szeretlek! -nèzett rám bűn bánóan.
-Èn is èletem!-nèztem a szemèbe. Lassan megcsókoltam utánna pedig kihámoztam magam ölelèsèből ès elindultam haza. Lassan sètáltam ès közben azon gondolkoztam hogy mi lesz velem,velünk,vele. Nagyon nehèz lesz elengedni. Főleg hogy egy suliba/osztályba járunk. (...) Bementem a házba ès bezártam az ajtót. Csináltam vacsira egy kis rántottát ès megettem. Miközben nosogattam megcsörrent a telom.
<< Kinga 17:34 >>
-Szia-köszöntem bele.
-Szia. Mizu? Láttalak ma de annyira magadba voltál merülve hogy az orditásomat se vetted èszre!
-Jahj bocsi tènyleg! Csak....
-Mi a baj?
-Ahh.... Át tudsz jönni?
-Persze! Sietek!
-Okès!
Ès letettük. Csináltam palacsintát meg kv-t. Mire kèsz lettem már csengettek is. Kicsit meglepődtem mert Kingával elèg messze lakunk ès èn kb 10-15 perc alatt megcsináltam a dolgom. Mikor kinyitottam az ajtót az hittem elájulok. Ott állt...az ajtóban! Mit csináljak!? Ahj!!! 😔😔~Itt is volna a visszatèrèsem része! Remèlem vissza tudok rázódni az irásba ès remèlem ti is szeretni fogjátok!~