Nakonec nám řekli, že je všechno v pořádku a že za tři týdny tam mám přijít na kontrolu.
Před domem
„Stefanie já musím domů," řekl Marek. „Jak to?" koukla jsem se na něj. „Musím pomáhat taťkovi." „Tak ahoj," řekla jsem. „Ahoj," řekl a políbil mě.
Došla jsem ke mě do pokoje a s počítačem jsem si lehla na postel. Koukla jsem se na facebook a měla jsem jednu zprávu od Jirky. Koukla jsem se na ní.
Jirka: Ahoj :D
Já: Ahoj.
Jirka: Máš čas?
Já: No zrovna jo.
Jirka: Nechceš přijít na stream?
Já: Co bych tam dělala? :D
Jirka: No s Markem jsem domluvený, že budeme streamovat :D
Já: Tak takhle pomáhá tátovi.
Jirka: ?
Já: Ale řekl mi, že nemá čas, že musí pomáhat taťkovi.
Jirka: Víš co. Zeptám se ho, proč ti lže ještě před streamem ;)
Já: Hlavně to ne.
Jirka: Ale jo. Já jdu Ahoj :D
Já: Ahoj.
Odepsala jsem mu a koukla se na otevírající dveře. Do pokoje vešel brácha.
„Ahoj Stefanie. Jak ti je?" „No nejlépe zrovna ne. Dneska jsem byla s Markem u doktora." „A?" „Všechno je v pořádku," řekla jsem a vstala. „To je dobře," řekl a objal mě, „kde je Marek?" „Řekl, že má pomáhat taťkovi, ale místo pomáhání jde streamovat s Jirkou." „Jirka mi psal jestli půjdu k nim na stream," řekl Tomáš. „A půjdeš?" „Jo půjdu jen na chvíli." „Kdy začíná?" „Za půl hodinky. Teď si tam jenom povídáme. Nechceš tam jít taky?" „Ne nechci," odpověděla jsem. „Půjdeš. Nasměruji webku na postel, sedneš si tam." „Nechci být na streamu," řekla jsem. „Nebudeš na streamu. Teď si jen povídáme a až začne stream můžeš odejít," zasmál se. „Tak dobře, ale vezmu si mobil," vyplázla jsem na něj jazyk. „Okey, hlavně pojď."
Došla jsem k Tomášovi do pokoje a sedla si na postel. Vzala jsem si mobil a napsala Martinovi.
Já: Ahoj Martínku :D
Martínek♥: No ahoj :D
Já: Co zrovna děláš?
Martínek♥: Jedu za tebou :D
Já: Fakt ? :D
Martínek♥: No ne :( Mám sraz se Sárou.
Já: Věděla jsem, že mezi vámi něco je ;)
Martínek♥: Mezi námi nic není. Sára je dobrá kamarádka stačí? :D
Já: Ne nestačí :D
Martínek♥: Hele nechceš jít s námi ven? :33
Já: Klidně :33 :D
Martínek♥: Za 10 min v parku :)
Já: Oki :D
Martínek♥: Ahoj :33
Já: Ahoj :33 :D
„S kým si furt píšeš?" otočil se na mě Tomáš. „Kdo to chce vědět?" „Ehm Jirka," řekl. „Jasně," řekla jsem a vypnula mobil. „Tak s kým?" „S kámošem." „Má ten kámoš jméno?" zasmál se. „Jo má," řekla jsem a vstala z postele. „Teď si přišla a chceš odejít?" „Tomáši nejsem malá. Jdu ven." „S kým?" Už jsem mu neodpovídala a odešla jsem do mého pokoje. Rychle jsem se převlékla. Když jsem byla převlečená tak jsem si vzpomněla, že jsem si nechala mobil u bráchy.
Vešla jsem do jeho pokoje, ale můj mobil nebyl na posteli. „Už vím s kým jdeš ven," řekl Tomáš, který měl v ruce můj mobil. Já jsem mu ho vzala a odešla.
V parku
Přišla jsem do parku a uviděla Martina. Když mě uviděl rozešel se ke mě. „Ahoj Stef," řekl a objal mě. „Ahoj," řekla jsem. „Kam půjdeme?" zasmál se. „Tak ty mě vytáhneš ven a nevíš kam půjdeme?" zasmála jsem se, „a vůbec, kde je Sára?" „Psala mi, že jde ven s kámoškami," řekl. „Tak půjdeme ke mě," usmála jsem se. „To není špatný nápad," úsměv mi opětoval.
...................................................
Došli jsme ke mě domů a já řekla: „venku jsme nebyli ani půl hodiny." „To je jedno," zasmál se. Vyšli jsme schody a zamířili ke mě do pokoje. „Jsem doma," zakřičela jsem na bráchu. „Buď zticha streamuji!" „Okey," řekla jsem a táhla Martina ke mě do pokoje.
Sedli jsme si na postel a Martin řekl: „no a co budeme dělat?" „Nevím?" koukla jsem se na Martina. Najednou se Martin začal přibližovat. „Co děl-" nedořekla jsem to, protože mě políbil. Odtrhla jsem se od něho a stoupla si. „Promiň. Nevím co mě to popadlo," smutně se na mě koukl. Já jsem si sedla na židli a koukala na něj.
Ahoj ! :D
Omlouvám se, že včera nevyšel díl. Jelikož jsem byla líná něco napsat.
Teď nevím jak budou vycházet kapitoly. Protože budu bez wifi :/ Možná něco napíši na mobilu. Jak dlouho budu bez wifi to nevím.
Jinak děkuji moc za 300 vote. Jste boží :33
Jestli se vám kapitola líbila můžete zanechat hlas a nějaký ten komentář. A Ahoj! :D
Wolfikcz
ČTEŠ
Friend ? No w/ Marwex /DOKONČENO/
FanfictionTato FanFikce bude nečekaně o Marwexovi :D Omlouvám se za všechny chyby v příběhu, až si najdu čas, tak budu opravovat. ~~~ Story by @wolfikcz Cover by @imaginekatie