55. Nepamatuje si to?

654 35 118
                                    

  Omlouvám se za chyby zase psáno na mobilu...

Mára mě položil na postel a čekal až usnu. Já jsem nakonec v bolestech usnula. 

  Probudila jsem se a koukla se na čas. „Půl třetí ráno?" řekla jsem potichu a všimla si, že tu Mára není. Opatrně jsem vstala a chytla se za břicho. Hrozně mě bolelo. Nejradši bych si lehla a snažila se to zaspat.

Pomalým krokem jsem došla ke schodům. „Stef?" přišel ke schodům Mára. „Dobré ráno," usmála jsem a snažila se dělat jako, že mi je dobře. „Dobré ráno chceš pomoct ze schodů?" koukl na mě. „Ne to je v pohodě. Je mi dobře," usmála jsem se. „Tak pojď," řekl a já dala nohu na schod. Pomalu jsem scházela schody a snažila se nevnímat tu bolest. Mára mě pečlivě sledoval. „Stef já to na tobě vidím. Bolí tě to," řekl a já se zastavila. „Máro já to nevydržím," řekla jsem a utřela si slzu, která mi stékala po tváři. „Já tě vezmu," řekl a vzal si mě do náruče.

Donesl mě do obýváku a položil mě na gauč. „Máro proč? Proč já?" chytla jsem  se za břicho. „Stef pojedeme k doktorovi takhle to nejde," sedl si vedle mě. „Hlavně to ne. Já k doktorovi nechci," řekla jsem. „Stef co, když ti ten kretén něco udělal a ty to zjistíš pozdě stoupl si. Já jsem se chytla za břicho a koukla se na Máru. „Myslíš že budu těhotná?" řekla jsem a po tváři mi stekla slza. „Stef ne nebudeš," chytl mě za ruku. „Ale co, když jo?" zeptala jsem se a pokračovala: „opustíš mě?" „Blázníš? Proč bych tě opouštěl?" políbil mě. „Já-já nevím." „To je jedno. Co chceš k snídani?" usmál se. „Nechci jíst. Nemám hlad," odpověděla jsem. „Stef musíš něco sníst aspoň suchý rohlík." „Tak jo," řekla jsem a Mára odešel do kuchyně.
Vrátil se s rohlíkem a se sklenicí vody

Najednou někdo zazvonil. Mára vstal a šel ke dveřím. Po chvíli do obýváku přišel Martin. „Ahoj Stef promiň, že tady jsem tak brzy, ale musel jsem tě vidět," řekl. „Ahoj? Jak víš kde bydlím?" „Ehm Derek." Mára odešel do ložnice. „Stef?" sedl si vedle mě Martin.„Ano?" pokusila jsem se o úsměv.„Jak ti je?" „Nebudu ti lhát. Hrozně. Bolí to jak něco," koukla jsem se na něj.„To je mi líto, ale on si to nepamatuje," řekl.„Co?" nechápavě jsem se na něj koukla.„On byl opilí. Když jsem mu řekl, že jedu za tebou chtěl taky. Nic si z toho nepamatuje," řekl smutně.„Děláš si srandu? Řekl jsi mu aspoň co udělal?!" trošku jsem zvýšila hlas.„Ne," šeptl.„Co se tady děje?" přišel Mára.„Promiň Martine," taky jsem šeptla a vstala. Došla jsem ke schodům a koukla se na ně.„Stef," došel za mnou Mára.„Já to zvládnu," řekla jsem a rychle vyšla schody.

Když jsem došla nahoru hrozně mě bolelo břicho. K tomu se mi udělalo špatně a běžela jsem na záchod. Zamkla jsem dveře a naklonila se k záchodu. Jak jinak zvracela jsem.„Stef!" zaklepal Mára a chtěl otevřít dveře. „Prosím běž pryč," začala jsem brečet.„Co se stalo?" uslyšela jsem Martina.„Já nevím," odpověděl mu a znovu zaklepal.„Prosím nechte mě být," šeptla jsem tak, aby mě slyšeli.„Otevři," řekl Mára a znovu zatáhl za kliku.„Máro je mi špatně," sedla jsem si na zem. Odemkla jsem dveře a Mára hned otevřel. Vzal mě do náruče a odnesl mě do ložnice.

„Stef musíme zajet k doktorovi," chytl mě za ruku.„Já nechci."„Fakt měla bys jít," přišel do ložnice Martin.„Já vím, já vím," řekla jsem smutně.„Zítra ráno tam jedeme a tečka," řekl rozhodně Mára.„Tak jo," odpověděla jsem.„Chceš něco donést?"„Jen vodu, děkuji," pokusila jsem se usmát.

O den později u doktora

Doktor se mě vyptával na různé věci. Řekla jsem mu všechno co mě bolí a musela jsem zmínit i Dereka. Samozřejmě jsem mu neřekla, že mě znásilnil.

Teď tu ležím na tom lehátku a on mě vyšetřuje. Mára musel počkat v čekárně.

„Pane doktore tak co mi je?" zeptala jsem se a on se na mě usmál.

„Slečno Váňová s radostí vám můžu oznámit, že jste těhotná!" znovu se usmál a já ztuhla.

Poděkovala jsem mu a vyšla z ordinace. „Tak co?" řekl Mára. Mě hned začali téct slzy.„Jak mu to mám jako říct?" řekla jsem si v duchu.

Ahoj !!! :D

Tak další kapitola je tu ;) Jedna ráno jedna večer ;)

Názor?

Jestli se vám kapitola líbila můžete zanechat hlas a nějaký ten komentář :33 A Ahoj!!! :D 

Wolfikcz

Friend ? No w/ Marwex /DOKONČENO/Kde žijí příběhy. Začni objevovat