Přišla jsem domů a lehla si na postel. Vstala jsem z postele a šla do koupelny. Tam jsem si napustila vanu, vysvlékla se a lehla si do vany.
O půl hodiny později
Vylezla jsem z vany, osušila se a oblékla se. Lehla jsem si na postel a koukla se na čas 15:45.„Ještě půjdu za Dixi," řekla jsem si v duchu a vstala.
U stájí
Dala jsem na Dixi anglické sedlo, uzdečku a nasedla na ní.„Tak Dixi dneska pojedeme do města. Nevím, proč tam pojedeme, ale to je jedno," zasmála jsem se a pobídla Dixi ke kroku.
Dojeli jsme před můj dům. Slezla jsem z Dixi a odvedla jí na zahradu.„Stef co tady dělá Dixi?" řekla mamka.„Hrozně jsem se lekla mami."„Co tady dělá?"„Chtěla jsem s ní jet někam jinam než na louku," řekla jsem a pohladila Dixi.„Tady nemá co dělat Stef, rychle s ní jeď pryč," řekla a odešla.
„Ahoj Stef," uslyšela jsem Markův hlas.„Ahoj," řekla jsem a podívala se do okna.„Stěhuješ si koně?" zasmál se.„Už s ní jedu pryč," řekla jsem a odváděla Dixi pryč ze zahrady.
Dojela jsem ke stájím a uviděla Lenku.„Co ta tady dělá?" řekla jsem potichu. Dojela jsem k ní a slezla z Dixi.„A tenhle kůň jde?" řekla najednou. Já se na ní tak podívala a řekla:„co tady děláš? A co s mým koněm?"„Chci se projet na koni a tenhle se mi líbí," řekla a šla blíž ke mě.„Tak to v žádném případě! Dixi je můj kůň!" zařvala jsem na ní a nalezla na Dixi. Hned jsem jí pobídla a odjela s ní.
Dojeli jsme na nějaký kopec, kde jsem z ní slezla a lehla si na trávu. Dixi stála vedle mě a jedla trávu. Najednou mi zazvonil mobil. Koukla jsem se kdo volá a volal mi Marek.
„Stef kde si?" řekl docela vystrašeně. „Jsem v pohodě Marku. Jenom tady byla Lenka," řekla jsem a podívala se na Dixi. „Mám pro tebe zajet?"„Nemusíš budu tady ještě dlouho." „Pak se ozvi." „Ozvu neboj. Ahoj."„Ahoj," řekl a zavěsil.
Vstala jsem a stoupla si vedle Dixi. Vzala jsem si mobil a vyfotila nějakou fotku na instagram.„Tak koukneme na komentáře, jestli tam nějaké budou," řekla jsem a ano říkám to Dixi. Koukla jsem se na komentáře a napsal tam Martin: Vždy krásná ;) Musela jsem se usmát. Objevil se tam i komentář od Marka: Nádherná je málo. Přenádherná :* „To jsem čekala," zasmála jsem se a opřela se o Dixi.
O 10 minut později
Nasedla jsem na Dixi a jela ke stájím. Dojeli jsme ke stájím a já z Dixi slezla. Odvedla jsem jí do nějakého boxu a tam jsem z ní sundala uzdečku a sedlo. Už jsem chtěla volat Markovi, ale přede mnou šel Dan s Lenkou. Otočila jsem se a chtěla odejít, ale všimli si mě.„Hej Stef!" zakřičel Dan.„Co chceš?" otočila jsem se k němu. On ke mě došel a táhl mě to stájí. „Chci tebe," řekl a přitiskl mě ke zdi.„Vypadni. Přijede sem Marek," řekla jsem a snažila se mu vyvléknout. Uviděla jsem Lenku, která držela mobil a mrkla na Dana. Hlavu jsem otočila zpátky k Danovi, který se ke mě začal naklánět. Začal mě líbat, já se snažila bránit, ale byl moc silný.
Rychle jsem se snažila vymyslet co udělat. Napadlo mě kopnout ho mezi nohy. Udělala jsem to. Běžela jsem k silnici a rychle zavolala mamce.„Mami prosím přijeď pro mě," řekla jsem s ubrečeným hlasem.„Zlatíčko co se stalo?"„Prosím přijeď."„Hned jsem tam," řekla a zavěsila.
Čekala jsem u silnice a místo mamky jsem uviděla naštvaného Dana.„Co si o sobě myslíš!" vykřikl na mě a já začala couvat dozadu. Nic jsem neříkala a doufala, že přijede mamka. Když byl skoro u mě uviděla jsem mamky auto.„Moje mamka je tu," řekla jsem a dala mu facku.
Rychle jsem nastoupila k mamce do auta.„Tak co se stalo?" řekla. „Jindy," řekla jsem a zase se rozbrečela. „Zlatíčko co se stalo?" „Lenka ty fotky pošle Markovi," řekla jsem a ještě víc se rozbrečela. „Jaké fotky?" zeptala se, ale já už neodpovídala.
Dorazili jsme domů a já hned běžela do mého pokoje. Lehla jsem si na postel a brečela. Najednou mi brnkl mobil. Podívala jsem se na něj a napsal mi Marek.
Marek♥: Stef co se stalo, že brečíš?
Já: Můžeš přijít?
Marek♥: Hned jsem tam.
Už jsem mu neodepisovala a šla ke dveřím. Hned zvonil. „Teď nic neřeš," řekla jsem a šla do koupelny. V koupelně jsem se znovu namalovala a šla za Markem do pokoje. Sedla jsem si vedle něho na postel a koukala na něj.„Co se stalo?" zeptal se. Já jsem mu začala vyprávět co se stalo. „A Lenka ti pošle ty fotky," dokončila jsem svůj proslov. Marek mě objal a řekl:„To bude dobré. Když vím pravdu tak se nemůže nic stát."„Co když tam budou pořád?"„Nebudou," políbil mě.„Ale co, když jo. To mám vždycky utíkat?"„Nemusíš utíkat."„A co bych měla dělat?"„Budu tam chodit s tebou," usmál se.„To nemůžeš. Musíš mít i nějaký čas pro sebe." „Kdybych chtěl čas pro sebe tak ti to nenabízím."
Z pohledu Marka
Stef odešla do koupelny a mě brnkl mobil. Podíval jsem se kdo mi píše a napsala mi Lenka a poslala i ty fotky.
Lenka: Koukni se na ty fotky co jsem ti poslala.
Já: Co s nimi?
Lenka: Je tam Dan a Stef jak se líbají!
Já: No a co?
Lenka: Tobě to nevadí?
Já: Takže Stef se líbá s Danem a přijde domů celá ubrečená jo? Na tom něco nehraje ne?
Já: Uděláte jí něco a uvidíte. Nazdar.
Už neodepsala a do pokoje přišla Stef. Lehla si ke mě na postel a hlavu si dala na mojí hruď.„Miluji tě," řekl jsem.„Já tebe taky," zvedla hlavu a já jí políbil.
Ahoj ! :D
Tak další kapitola je tu ;) Teďka mám chuť pořád psát :D Lence se to nepovedlo no :D Pokud se vám kapitola líbila můžete zanechat hlas a nějaký ten komentář :) Ahoj :)
Wolfikcz
ČTEŠ
Friend ? No w/ Marwex /DOKONČENO/
FanfikceTato FanFikce bude nečekaně o Marwexovi :D Omlouvám se za všechny chyby v příběhu, až si najdu čas, tak budu opravovat. ~~~ Story by @wolfikcz Cover by @imaginekatie