49. Proč jsi to udělal?

585 41 12
                                    

  Celý film jsem se bála jak něco. Když to skončilo tak jsme si ještě chvíli povídali a já po chvilce usnula.  

Ráno 

Probudili mě nádherné polibky.„Dobré ráno," otevřela jsem oči a usmála se na Máru. „Dobré ráno," usmál se a znovu mě políbil. „Takovéhle rána bych chtěla pořád," řekla jsem.„Můžeš je mít každý den," usmál se a lehl si na de mě. Samozřejmě se podepřel, aby mě nezalehl. Já jsem se usmála a řekla:„tak co jsi na dnešek připravil?" „Půjdeme na pizzu, protože vím, že jí máš ráda a potom do kina," usmál se a vstal.„Na pizzu?" zopakovala jsem. „Jo na pizzu. Máš jí ráda ne?" otočil se na mě. „Já jí miluji!" zasmála jsem se a taky vstala.

Ze skříně jsem si vzala kalhoty a bílé tričko s nápisem. Oblékla jsem se a šla za Márou do obýváku.„A kdo pohlídá Terezku?" sedla jsem si na gauč.„Terezka je u tvých rodičů," usmál se.„  Nic jsi mi neřekl," zasmála jsem se.„Prostě dneska máme celý den pro sebe," políbil mě.

U restaurace 

Dojeli jsme před restauraci a vešli dovnitř. Hned byla cítit vůně pizzy. Sedli jsme si ke stolu a objednali si. Každý svojí.

Když nám je donesli tak jsme hned začali jíst. „Mňam," usmála jsem se. „Chutná?" zasmál se Mára.„Je to pizza ta mi chutnat musí," taky jsem se zasmála.

Mára snědl svojí pizzu celou a něco i z té mojí. 

  „Jak se to do tebe vejde?" zasmála jsem se. „Nevím, ale na večeři už nejdeme," taky se zasmál.

..........................................................................................

Šli jsme do centra a mě se hrozně zalíbila jedna kabelka.„Máro prosím já jí chci," žadonila jsem.„Tak si jí kup," zasmál se. „Já tady nemám peníze."„Ta kabelka tady bude dlouho," řekl. „Co, když ne?" řekla jsem naštvaně. „Já ti jí koupím, ale až po kině jo?" usmál se. „Ale co, když bude zavřeno?" koukla jsem se mu do očí. „Tak mi dáš nějaký úkol," zasmál se a já ho políbila. „Platí."„Stef?" ozval se zamnou hlas. Otočila jsem se a stál tam Martin.„Ahoj," řekla jsem, když ke mě přišel.„Ahoj," usmál se. „Jo Máro. Tohle je Martin, Derekův brácha a Martine tohle je Mára můj přítel." Kluci si chvíli povídali a vypadalo to, že si sedli.

  „Martine kam vůbec jdeš?"„Do kina vy?"„Taky," usmála jsem se.„A na co?"„Na-" Mára mě přerušil. „Stef jsem řekl, že jdeme na romantický film, ale jdeme na horor," zasmál se. „Máro včera jsme koukali na horor," koukla jsme se na Máru.„Já vím, ale co na romantický film fakt nepůjdu," znovu se zasmál. „Hele já jdu taky na horor tak si dám sedačku vedle vás," řekl Martin a hned si jí šel zabrat.

..............................................................................

Už sedíme. Já sedím veprostřed. Za chvíli horor začal.

Uprostřed filmu tam něco vybaflo a já se toho hrozně lekla. „Dobrý?" šeptl Mára a uchechtl se.„To není vtipné," řekla jsem a koukla se na Martina.„Bojíš se?" koukl se na mě Martin.„Ne nebojím," řekla jsem.„Ne vůbec," uchechtl se.„Tak to je jasný, že se bojím ne?" šeptla jsem.

Po kině

Vyšli jsme z kina a já si oddechla. „Nebylo to tak strašné ne?" řekl Mára. „Bylo to strašné na nic podobného už nejdu," řekla jsem. „Ale půjdeš neboj," zasmál se Mára. „Hele kde je vůbec Derek?" koukla jsem se na Martina. „No ehm on je ehm doma."„A teď popravdě," řekla jsem vážně.„Dobře. Taky je tady v centrum, ale je tady s nějakou holkou," řekl.„Jak se ta holka jmenuje?" zeptala jsem se. „Já nevím a podle mě on taky ne má jí jenom do postele," odpověděl.„Nedokáže si najít holku s kterou bude déle?" řekl Mára.„Jednou měl takový vztah a podváděl jí a pak se divil, že se s ním rozešla." „Tak to mě zklamal," řekla jsem smutně. „Hele nechcete jít ke mě?" zeptal se Martin. Já jsem se otočila na Máru a ten souhlasil.

U Martina doma

  „Tak tady už to znám," zasmála jsem se, když Martin otevřel dveře. „Nějak velké," řekl Mára. „Moc velké. Pojďte," řekl Martin a vedl nás k němu do pokoje. 

Jinak Martin má pokoj do zelené barvy. 

O půl hodiny později

Uslyšeli jsme bouchnutí dveří.„Tak Derek je doma," zasmál se Martin,„chceš ho jít pozdravit Stef?" „Jo," vstala jsem z postele.„Marku zatím vyber nějaký film," řekl Martin a Mára přikývl.

Vyšli jsme z Martinova pokoje a šli k Derekovi. Martin nezaklepal a hned vtrhl dovnitř. „Do prdele," řekl Martin.„Co?" zeptala jsem se a nakoukla dovnitř. Derek si to tam užíval s tou holkou. Hned si nás všiml. No všiml si Martina, když si všiml mě tak hned přestal a řekl:„Stef co tu děláš?"„Já tě nebudu rušit," řekla jsem a otřela si slzy, které mi stékaly po tváři. Martin hned ty dveře zavřel.„Stefanie omlouvám se žes to musela vidět,"  řekl omluvně Martin.„Dobrý. Je to jeho život jestli nechce mít žádný vztah tak ať v tomhle pokračuje," řekla jsem a šla za Márou.

  „Co se stalo?" vstal. „Nic se nestalo," objala jsem ho. „Derek si tam užívá s tou holkou," řekl Martin a zavřel dveře. Mára na to nic neříkal.„Vybral jsi nějaký film?" zeptala jsem se.„Jo film V cizí kůži mělo by to být vtipné," odpověděl a všichni tři jsme si lehli do postele.

Celou dobu, když běžel film jsem si nevzpomněla na Dereka. „Neklepal někdo?" koukl na mě Mára. „Nevím," řekl Martin a vstal. Otevřel dveře a tam stál nečekaně Derek. „Můžu mluvit se Stef?" řekl a koukl se na mě .„ Ne," odpověděla jsem místo Martina. „Stef prosím," řekl ještě jednou. „Řekla, že ne tak jí nech být!" křikl na něj naštvaně Mára. Derek beze slova odešel. 

19:30

  „Hele už bychom měli jít," řekla jsem Márovi.„Jo je docela pozdě a musím ještě dojet pro Terezku pokud jí už neodvezli k nám." 

  „Martine my už půjdeme," řekla jsem.„Jojo a čím jste přijeli?" „Na motorce, která je u centra," zasmál se Mára. „Já půjdu s vámi," usmál se Martin. „Nemusíš. Zůstaň tady s Derekem ať neudělá další kravinu. Ahoj," objala jsem ho a odešli jsme.

U centra 

Došli jsme k centru a našli jsme Máry motorku. Já jsem zavolala mojí mamce a ta mi řekla, že Terezka je už u nás doma a, že tam čeká na nás." 

Doma

Přijeli jsme domů a já otevřela dveře. V obýváku byla moje mamka.„Ahoj," usmála se.„Ahoj," objala jsem jí. „Ahoj Marku," pozdravila Marka.„Dobr- Ahoj," zasmál se.„Jinak já už budu muset jet. Terezka je vykoupaná, přebalená a nakrmená. Teď spí," usmála se.

Rozloučila jsem se s ní a ona odjela. Já jsem šla do koupelny a napustila si vanu. 

  „Jo tak ty tady relaxuješ?" přišel do koupelny Mára. „Vadí?" zasmála jsem se. „Ne nevadí. Já si dám sprchu," řekl a šel do sprchy

Když vylezl tak jsem řekla: „A co ta kabelka?" „Fakt?"„Vím byl tam Martin, ale nekoupil jsi mi jí. Takže někdy dostaneš úkol," vyplázla jsem na něj jazyk.„Okey," zasmál se.

..................................................................................

Po vykoupání jsem šla do ložnice kde jsem hned usnula.

Ahoj!!! :D

Tak další kapitola je tu ;)

Názor?

Jestli se vám kapitola líbila můžete zanechat hlas a nějaký ten komentář :33 A Ahoj!!! :D

Wolfikcz 

Friend ? No w/ Marwex /DOKONČENO/Kde žijí příběhy. Začni objevovat