4.Chodíme spolu🔺

1.2K 63 7
                                    

Stála jsem před ním a koukala na něj. Místo toho abych něco řekla jsem ho políbila.

Marek mě opřel o zeď a zase jsme se začali líbat. Najednou někdo otevřel dveře. Byl to Markův táta. „Marku kdo to je?" koukl se na mě. „To je moje přítelkyně, Stef," řekl Marek a objal mě zezadu. „Dobrý den," rychle jsem řekla. „Ahoj," koukl se na mě a pak na Marka,„tak ať vám to vydrží." „Vydrží neboj," řekl Marek. Když Markův taťka odešel tak jsem se musela zasmát.

„Půjdeme ven?" koukl se na mě Marek. „Můžeme," řekla jsem a dala mu pusu na tvář.

...................................................................................

Marek vyfotil pár fotek se mnou a jednu dal na instagram. Napsal k tomu: S tou nejlepší♥. Hned jsem si vzala mobil a koukla se na komentáře: Marwe to je tvoje holka?, Sluší vám to spolu♥, Marwe ty draku.

Koukla jsem se na Marka, ale ten to neřešil. Šli jsme po chodníku a já nevěděla o čem si povídat. Vždycky jsme měli milion věcí, ale teď nic. Najednou Marek promluvil:„Hele víš, že za týden je škola?" „Nic horšího si říct nemohl?" zasmála jsem se.„Nebude to tak hrozné."„Proč myslíš?"koukla jsem se na něj.„Chodíme spolu do třídy," otočil se ke mně a políbil mě.„Tak mám jeden důvod, proč se těšit do školy," zasmála jsem se.

Koukla jsem se na mobil kolik je hodin a měla jsem zpoždění.„Hele já musím jít domů," řekla jsem a už se vydala na cestu.„Snad počkáš na mě ne?" řekl Marek. „Tak pojď," zasmála jsem se.

Došli jsme před můj dům, kde mě Marek naposled políbil.„Ahoj," řekla jsem po úžasném polibku„.Ahoj," usmál se a odcházel. Já jsem za sebou zavřela dveře a sjela jsem po nich dolu. „Co se stalo?" uslyšela jsem Tomáše jak jde po schodech.„Jsem zamilovaná," zasmála jsem se a vstala.„Budu hádat. Do Marka?"„A máš to správně," usmála jsem se.„Já věděl, že mezi vámi něco bude," zasmál se.„Ty víš všechno co?" koukla jsem se na něj a zasmála se.„To víš" řekl a vešel do kuchyně.

Já jsem šla do mého pokoje, kde jsem si lehla do postele a přemýšlela. Z přemýšlení mě vyrušil můj mobil. Koukla jsem se na něj a napsala mi Mischell.

Mischell: Ty jsi s Markem?

: Proč se ptáš?

Mischell: Tak se koukni na instagram!

Rychle jsem najela na instagram a viděla jsem fotku jak se líbám s Markem před mým barákem. Jak nás někdo mohl vyfotit! Nějaký fanoušci jsou hrozní. Koukla jsem se na komentáře: Marwexi ty s ní chodíš?, Přeji♥, Říkal jsi, že s ní nechodíš!

Vypnula jsem instagram a šla napsat Markovi.

: Už si to viděl?

Marek: Viděl :/

: Nechápu, proč to musí fotit!

Marek: Klid stejně bychom to někdy řekli.

: No řekli, ale né teď.

Marek: Klid.

: Můžeš jít sem?

Marek: Za 5 min jsem tam :)

: :)

Už jsem se zvedala z postele, ale zase mi zazvonil mobil. Zpráva od Mischell. Super

Mischell: Takže jste spolu?

: Jo jsme spolu.

Mischell:A proč si mi nic neřekla? :(

: Chtěli jsme mít soukromí :/

Mischell: Ale přeji vám to♥

: Děkuji už musím :-)

Mischell: Ahoj.


Z pohledu Mischell

O Marka se pořád budu snažit. Měla jsem ho ráda dřív než Stef. Jdu mu napsat.

: Ahoj Marku máš čas? :3

Marek: Ahoj Mischell :) Promiň, ale právě jdu ke Stef. Tak jindy :)

: Ok nevadí šlo by to v neděli?

Marek: Poslední den prázdnin? A šlo by to :)

: Oki. Tak ahoj :33

Marek: Ahoj :)

Proč jde ke Stef? Měl by jít ke mně! říkala jsem si v duchu.

Z pohledu Stef

Slyšela jsem zvonek, rychle jsem seběhla schody a otevřela. Marek mě políbil. Jak jinak. Já jsem za ním zavřela a šli jsme ke mě do pokoje.

Marek vybral nějaký film, lehli jsme si do postele a koukali. V polovině filmu jsem usnula.


Ahoj ;) Další kapitola u konce. Trošku kratší, snad nevadí :) Teďka nemám moc času, takže další kapitola by měla vyjít příští týden. Můžete zanechat hlas a nějaký ten komentář ;)

Wolfikcz

Friend ? No w/ Marwex /DOKONČENO/Kde žijí příběhy. Začni objevovat