Lehla jsem si na to lehátko a doktor mi dal ten studený gel na bříško. „Slečno Váňová, všechno je v pořádku," řekl s úsměvem.
Doma
Přišla jsem s Markem ke mě domů a hned si lehla na mojí postel. Marek si lehl vedle mě a řekl:„víš ještě jsem ti to nechtěl říkat, ale než porodíš tak bychom si mohli zařídit nějaký byt." „No mohli, ale nevím jestli mi mamka dovolí se přestěhovat," řekla jsem a otočila se k němu. „Já to nějak domluvím," políbil mě. „A kde bychom bydleli?" usmála jsem se. „Zatím bych vybral nějaký byt v Brně." „To by šlo. Jen přemluvit rodiče." „Nějak to domluvíme." Jen jsem se usmála a zavřela oči. Byla jsem hrozně unavená. Hned jsem usnula.
Z pohledu Marka
Stefanie usnula. Sedl jsem si na židli a koukal na ní. Zavibroval mi mobil, koukl jsem se na něj a zjistil, že mi napsala Lenka.
Lenka: Ahoj Marečku :33 Nechceš přijít na jednu party?
Já: Nazdar. Hele bez Stefanie nikam nejdu.
Lenka: Může jít i ona.
Já: Nemůže.
Lenka: Tak pojď bez ní. To přežije.
Já: Nechci, poučil jsem se z minulé party...
Lenka: Budou tam všichni, budeš litovat.
Já: Možná.
Lenka: Rozmysli si to. Nerozhodni se špatně. Ahoj :33
Já: Nazdar.
Vstal jsem ze židle a lehl si ke Stef.
Přemýšlel jsem jak to bude až Stef porodí, ale moje přemýšlení přerušil Tomáš, který vešel do pokoje. „Stef už spí?" „Jo spí," koukl jsem se na ní. „Ty nemůžeš spát?" „No já ani nechci," řekl jsem a koukl se na můj mobil, který zavibroval. „Nechceš to číst?" řekl a já se na něj koukl. Vzal jsem mobil do ruky a zapnul ho. „Pořád mi píše Lenka," řekl jsem. „Co napsala?" sedl si na židli. „Jen, že se má konat nějaká party a jestli tam půjdu." „Tak tam jdi." „No poučil jsem se z minulé party. Málem jsem se vyspal s Mischell, nerad bych se vyspal s Lenkou a chci být se Stefanie." „Tak to jo," řekl a odešel.
„O čem jste si povídali?" řekla najednou Stefanie. „Ty nespíš?" „Jo spala jsem, ale pak jste mě probudili," koukla se na mě. „Promiň," políbil jsem jí. „Nevadí. Stejně musím něco sníst," řekla a vstala. Já jsem taky vstal a zezadu jí objal.
23:45 Z pohledu Stefanie
S Markem jsme ještě koukali na film. Já v polovině filmu usnula.
O dva měsíce později ( Když už je Stefanie ve 4 měsíci těhotenství )
Právě s Markem ležím v posteli a vybíráme si nějaký byt. „Hele tenhle by šel ne?" „No ten není špatný." „Hele tak to nějak domluv, půjdeme se na něj ještě kouknout," usmála jsem se. „Tak jo," políbil mě. Já jsem vstala a šla k bráchovi do pokoje.
Vešla jsem k němu do pokoje a brácha hned řekl: „tak co už víš co čekáš?" „Ne nevím. Zítra se to dozvím," usmála jsem se. „A co bys chtěla?" „No asi holčičku, já nevím." „No tak uvidíme."
O den později. U doktora
„Slečno Váňová pojďte," řekla sestřička. Svlékla jsem si tričko, lehla si na to lehátko a Marek si stoupl vedle mě. Doktor mi na bříško dal ten studený gel, zapnul sondu, se kterou vzápětí začal po břiše přejíždět. „Miminko krásně roste, všechno vypadá, že je v pořádku a co pohlaví, chcete vědět?" usmál se na nás. „Ano," řekli jsme s Markem nastejno.
Ahoj ! :D
Tak po delší době je tu nová kapitola. V poslední době jsem neměla vůbec čas. No doufám, že to nějak budu stíhat.
Co myslíte, že bude za pohlaví?
Jestli se vám kapitola líbila můžete zanechat hlas a nějaký ten komentář :33 A Ahoj!!! :D
Wolfikcz
ČTEŠ
Friend ? No w/ Marwex /DOKONČENO/
FanfictionTato FanFikce bude nečekaně o Marwexovi :D Omlouvám se za všechny chyby v příběhu, až si najdu čas, tak budu opravovat. ~~~ Story by @wolfikcz Cover by @imaginekatie