Tek istediğim büyük yatakta yatmaktı, ayrıca ben kızdım kızlara öncelik verilmesi gerekmezmiydi?
Bence gerekirdi yani gerekmeliydi.Bunun için savaşırdım eminim ki şu kitaplarda olan klasik şeyleri söyleyecekti.
Misal: hayır o yatak benim, birlekte uyuruz, büyük yatakta yatıcağını sanıyosan yanılıyosun ve bunun gibi bir sürü klasik söz yani anliyacağınız ben hepsine hazırlıklıydım."Büyük yatak benim, küçüğü sen al "
Yüzüme bile bakmadan kafa salladı. Cidden bu çoçuğun derdi neydi kendini ne sanıyodu? Umursamazdı ve bu çok sinirlerimi bozuyodu.
" Sinirlerinin bozulması umrumdamı sence? "
Ne, ha? nasıl yani ben daha demin seslimi konuşmuştum. Ah cidden!
" Bak bay çok bilmiş egoist arkadaş bu evin kulları var sende buna uyucaksın. "
Gözlerime kısa bir süre bakıp soluklandı.
" tek bir kuralım var"
" neymiş? "
" Ben eve birini getirdiğimde odandan çıkmicaksın. Sesler duyarsan üç maymunu oyna yeter. "
Vay canına ilk defa bu kadar konuşmuştu açıkcası şaşırmıştım.
" Neden üç maymunu oynuyorum? "
" Sesleri duymaman senin için daha sağlıklı olurda ondan. "
Cidden pislik bir egoistti ayrıca sapıktıda.
" Benimde kurallarım var, eğer eklemek istediğin bişey olursa söyle. "
" Odama giremezsin,
Bana temasta bulunamassın,
Bulaşıklar ortaklaşa yıkanıcak,
Kıyafetlerini kendin yıkıcaksın,
Bende eve birini getirirsem odadan çıkmıcaksın,
Birbirimiz hakkında adlarımızı bilmemiz yeter, özel hayata karışmak yok. "" Bencede adlarımızı bilmemiz yeter, ya yemek onuda mı ayrı yapıcaz? "
" Senin için sakınca yoksa ortaklaşa olsun ben yemek yaparsam beraber yiyelim. "
" Herneyse tamam. "
" sağdaki oda senin yanındaki oda da benim odam. "
" tamam "
Tımım cidden sinir bozucu bir çocuktu.
" Eylül"
"Arel"
Koridorun sonuna kadar yürüdü odanın kapısını açıp içeriye girdi.
Bende zaman kaybetmeden kendi odama girdim duş alsam iyi olucaktı bunca olayın üstüne rahatlardım en azından. Bu arada bu dolandırma işinide arel bey halledecekmiş polis arkadaşımı varmış neymiş.Soğuk suyu bedenime vurup rahatladım saç diplerime masaj yapmaya başladım. Gerçekten rahatlamıştım banyodan çıkıp odaya girdim.
"Aaaa! siktir... "
Odamda ne işi vardı. Hem egoist hemde sapıktı. Arel midir nedir cidden dayak istiyodu.
"Ne işin var burda? "
Bornozuma sarıla bildiğim kadar sarıldım vucudumu ne kadar kapatabilirse artık.
Elimdeki çantayı gösterip soğuk soğuk baktı."Eğer iç çamaşırı çantamı odana götürmeseydin bende buraya girmezdim."
"Ha? "
" Böyle zevklerin olduğunu bilseydim bir kural daha koyardım. İç çamaşırlarıma dokunmaman gibi. "
Yüzüm renkten renge girmişti. Ne demeliydin ne yapmalıydım hepsini karıştırmıştım.
" Ş-şey yani bilerek almadım ayrıca ne zevki be allah aşkına ben senin iç çamaşırlarını ne yapıyım. "
Ciddi ifadesinden ödün vermeden baktı. Cidden bu çoçuk hiç gülmezmiydi.
" Çok yakışıklıyım biliyorum ama kuralları çiğnememelisin. "
Ah cidden! Sinir.
" Nedense ben sadece Egonu görebiliyorum. "
Piç gülüşü yapıp odadan çıktı. Cidden normal gülmeside yoktu.
Üstümü hızlıca giyinip yatağıma yattım.*******
Çayıda koyup sofrayı hazırladım. Acaba areli uyandırmalımıydım aman neyse ne uyanırsa yer uyanmassa aç kalır.
Çayıda bardaklara doldurup kavvaltıya başladım. Tam sucuğu ağzıma atıcakken kaslı bi vucut gözüktü.
"oha yani bune evde bi kızın olduğunu bilmiyomusun? "
" Evet küçük bi kız"
Çatalımdaki sucuğu alıp ağzına attı çayından bi yudum alıp odasına geri gitti.
Kısa bir süre sonra evden çıktı.
En azından insan ellerine sağlık felan der diye geçirdim içimden, bu konunun üstünde fazla durmayıp kendi işlerime yoğunlaştım.Ne yapmalıydın? Doğru olan neydi hiç bir fikrim yoktu ama bu evi bırakamazdım burası benim özgürlüğümdü...
***
Kısa oldu farkındayım ama ilk bölümler diye böyle oy ve yorum bırakırsanız sevinirim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNANIŞ
Teen FictionBirbirlerinden habersiz şans eseri tanışan iki yabancı aynı evde yaşarsa ne olur? Bir de bunların değişik arkadaşları da eklenince işler hayli karışır. Sizde ne olduğunu merak ediyorsanız okumaya başlayın derim... Kesit "Ş-şimdi biz-" "Evet biz...