Rutin geçen bir haftadan sonra evin ne kadar kirlendiğini fark ettim.
Evet şimdi farkettim nolcak
Neyse neyse konumuza dönelim şimdi benim arel'le konuşup temizlik yapmaya ikna etmem lazımdı.Hiç öyle bakmayın bana hayatta bütün evi tek başıma temizlemezdim.
Yavaş adımlarla arel'in odasının önüne geldim. Kapıyı tıklatmakla tıklatmamak arasında kalsamda sonunda içeriye girmiştim.Şimdi güzel bi konu bulup sonrasan temizlik konusuna bağlamalıydım. Saçmalamayın tabikide konuya bodoslama girmicem.
"Evi temizlememiz lazım "
Galiba bodoslama girdim." Bundan banane"
"Bu evde ikimiz yaşıyoruz buda demek oluyo ki evi temizlerken de ortaklaşa olucak"
Anlamsızca bakıp elindeki kitabı kenara koydu.
"Temizlik yapıcağımı sanıyosan yanılıyosun"
~~~~~~~~~~~
"Şu perdeleride as"Nefesini dışarı verip elimden perdeleri alıp takmaya gitmişti arel.
Ne mi olmuştu? 1 saat 23 dakika 21 saniye konuşmuş. Başını etini yemiştim. Arelde dayanamayıp kabul etmişti.
Şimdide perdeleri asıyodu.
"Bitti"
Arkasına dönüp giderken bağırdım.
"Nereye? "
" İşim var "
Sessizce fısıldadım. Ne biliyim benim sessiz konuşmam bile 2.kattan duyukuyoken çokta emin konuşmamak lazım
" Daha çamaşur suyu koklayıp kafa bulucaktık. "
Diyip sustum. Umurım duymamıştır duaları ederken arel beni hiç takmayıp evden çıkmıştı.Şaka maka desenem mi lan?
Saçmalama burcu seni öldürür dedi iç sesim. Neden diye sorar gibisiniz sanki ben söyleyeyim burcu gelir ve derki : sen bensiniz nasıl kafa bulursun belki ben ekmek arası deterjan yiğcektim sen beni hiç düşünmüyomusun sen bide terlik fırlatırdı.
Bu yüzden dolaba koşup jelibonlarımla kafa bulmaya karar verdim.
--------------------
Bölüm sonu. Kısa ama bazı şeyleri açıklık getirmek içindi bu bölüm yorumlarınızı ve votelerinizi bekliyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNANIŞ
Teen FictionBirbirlerinden habersiz şans eseri tanışan iki yabancı aynı evde yaşarsa ne olur? Bir de bunların değişik arkadaşları da eklenince işler hayli karışır. Sizde ne olduğunu merak ediyorsanız okumaya başlayın derim... Kesit "Ş-şimdi biz-" "Evet biz...