Benim Burda Ne İşim Var?

42 6 6
                                    

Kızlar üstünü değiştirmişti. Tek sıkıntımız nerde uyucaklarıydı.

" salonda kimse olmaz heralde biz orada uyuruz burcuyla" bende onaylıyınca salona gitmiştik. Ama borayla anılda salonda yataklarını kurmuşlardı.

"eee bunlar burda biz nerde uyucaz? "

" bilmiyorum "

" aptalsınız cidden. Bora senle anıl bir koltukta yatın kızlarda öbür koltukta yatar sorun biter" diyip sandalyeye oturdu arel.

"aptalmış. " Burçin ağzında geveliyerek konuşmaya başladı.

Yatakları kurmuş şimdi de burcu'nun ısrarıyla film izlicektik.
Erkeklerde burda uyuduğu için hep beraber film izlemeye karar vermiştik.

" Ne izleyelim? "

" Korku " dedi Burçin büyük bir soğuk kanlılıkla.

" bence aşk izliyelim" burcu afferim sana, bak sana katıldım şimdi.

Erkekler hep bir ağızdan korku filmi izleyelim demişti. Tek bir kişi yorum yapmamıştı o da areldi. Bende yorum yapmamıştım, ilgimi çekmiyordu aslında şuan sıcak yatağımda uyuyor olmak varken burda korkmak anlamsız geliyordu.

--------------

Burcu'nun ağzından

Işıkları kapatmış koltulara kurulmuştuk benim sağımda anıl solumda eylül vardı. Eylülünün yanında arel, arelin yanında bora onun yanında da burçin vardı.

Zaman geçtikçe geçiyor ben daha fazla korkmaya başlıyordum. Beni dinleselerdi böyle olmicaktı.

Karnım acıkınca yerimden kalktım ve mutfağa küçük bir yolculuk yapmaya karar verdim. Kimse benim gitmeme bişey demediği için rahattım herkes televizyona kitlenmiş ne zaman bir yerden bir şey çıkıcak diye tetikte bekliyorlardı sanki.

Buzdolabını açıp neler olduğuna baktım. Biraz atıştırdıktan sonra bir tıkırtı duydum. Takmayarak yemek yemeğe devam ettim bir tıkırtı daha duyunca tırsmıştım.

Filmde de böyle oluyodu. Sonra Bam! Ölüm.

Arkamdan bi el azımı kapatınca debelenmeye başladım.

Allahım ne olur şimdi ölmiyim. Ne günah işledim ben ha?
Tamam belki karnım aç diye yoldan geçen çoçuğun pamuk şekerini almış olabilir, yada eylülünün dolabındaki herşeyi yemiş olabilirim ama benim daha hayallerim vardı.

Mesela-
Kahkaha sesi duyunca debelenmeyi bırakmıştım. Arkamı dönünce sırıtan bir anıl beklemiyordum açıkcası.

" Hay bin jelibon! "

" ahhaa çok korktun mu? "

" altıma sıçtım lan malmısın! "

" görmeliydin yüzünü kırmızıdan mora doğru yer değiştirmişti. "

Pislik diyip omzuna vurmuştum. Anın şokuylada ağlıyınca anıl ciddileşmişti.

" İyimisin? Sadece şaka yapmak istemiştim "

Burnumu çeke çeke konuştum.

"i- iyiyim ." sonra bana sarıldı.
Neyse nerde kalmıştık, lan! Bana sarıldı anın şokuyla itip mutfaktan hemen kaçtım.

Salona gidip hemen yerime geçtim. Eylül kulağıma eğilip sessizce fısıldadı

"iyimsin? "

" iyiyim canım kötü olucak ne var, işte bende jelinonlarla sohbet ettim, pasta felan yedim. Rutin şeyler işte"

Eylül yüzüme cidden mi bakışları atarken daha da eziliyordum. Ben saçmalıklarımı
bitirip filme dönün ce anıl'da gelip yerine geçmişti.

Bilin bakalım yeri nere?
Evet doğru bildiniz, benim yanım.
Sadece Sarılmıştı, Utanmamın bir manası yoktu.

Film bittiğinde hepimiz yataklarımıza geçmek için ayaklanmıştık. İyi geceler diyip dağıldık.

Gerçekten iyi mi geceler?

Tamam, tamam uykusuzluk bana yaramıyor anladım.

--------------

Eylül'ün ağzından
Güzel bir uyku herkese iyi gelicekti. Yada sadece bana, neyse şimdi bunu tartışmayalım daha önemli bir konumuz var.

Yarın kim bu kadar insana kavvaltı hazırlayacak? Ben uyudum diyelim, arel'e demeye götü yemeseler. Burçini başta eleniyorum zaten, bora desen? Im kızmayın ama beceremez geriye sadece 2 kişi kalmıştı. Burcuyla anıl bence bunlar hazırlardı, yani umuyorum.

Uyku bedenimi ele geçirken gülümsedim. Yavaş yavaş göz kapaklarım düşmüştü.

--------------

Burcunun ağzından

Gözlerimi araladığımda anılın beni izlediğini fark ettim, üstümdeki beyaz çiçek desenli yorganı biraz daha çekerek gözlerimi kapattım.

Bi dakka lan ben şuan anıl'la aynı yatakta göz göz uyuyodum! Aniden gözlerimi açıp anın heyecanıyla soğuk parkeye yapışmıştım.

"Benim Burda ne işim var lan? "
Altımdaki mavi şort daha da kısalınca aşşağa çekiştirmeye başlamıştım. Anıl ve benden başka kimse uyanmamıştı iyikide uyanmamışlardı bu tam bir rezillikti.

" Anlatmamı istermisin? " dedi anıl gülerek. Bir kaç saniye bakıp kafa sallamıştım.

" Saat 3 felandı anıl uyan uyan diye beni dürtükledin sonra ne olduğunu sorunca korkumdan altıma yaptın dedin" anıl kahkaha atarken ben mal gibi izliyodum.
Doğru olamazdı dimi?
Olmazdı, heralde inşallah.

"ciddimi sin? "

" tamam anlatıyorum. "
Ciddileşip bana dönünce bende anıla odaklanmış bir şekilde dinliyordum.

" saat 3 gibiydi ben sesler duyunca kalktım. Meğersem sen rüyanda sayıklıyomussun sonra ne dediğini anlamak için dahada yanına geldim. "

Soluklanıp devam etti.

" kurtarın beni felan diyodun bende seni uyandırmak için dürtünce sarıldın bana bırakma felan dedin bende bırakamadım buraya taşıdım seni"

Aklına bişey gelmişcesine gülümsedi.

"Amada ağırmıssın kızım. Şu boğazını tut biraz ayı kadarsın maşallah "

" ay ayı demişken ben biraz jelibon yiğcem. "

Anıl mal gibi kalınca bende kendimi mutfağa atmıştım. Bakalım bu gün ne olucaktı.

Bölüm sonu.

İNANIŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin