İçeriye geçmiş ayrı ayrı yemeklerimizi yemiştim. Ne beklemiştiniz ki? Can ciğer kuzu sarmasımı olmamızı, ah! Yanılıyorsunuz biz tam tersi sabahtan beri kavga ediyorduk.
"Onu ben yiğcem dedim sana" burcu kaşlarını çatmış karşısında ki çoçuğa meydan okuyordu.
"Ne laftan anlamaz şeysin lan, son dürümü ben yiğcem "
Hızla burcu dürümü kapıp kahkaha attı. " Eğer yakalaya bilirsen alırsın koçum"
Cidden burcu bu kıroluğun nerden geliyo ha? Azcık anlat yavrum valla kızmıcam.
" Yakalaması sıkıntı değilde yakalarsam muck muck" sonra mı ne oldu arel ve arkadaşları hayvan gibi güldü aslında arelin kahkaha attığı söylenemez o sadece tebessüm etti.
Bunun üzerine burcu sinirlenip bütün dürümü ağzına sokmuştu.
Evet hemde hepsini çünkü benim arkadaşım hayvan." Borçon? "
" efendim? "
" borçon? "
" efendim "
" borçon? "
" Ne lan ne? Ağzınındaki bitir ilk mal"
Burcu ağzında ki son lokmayıda yutup konuştu.
" Sadece burçin demek istemiştim"
Ve bunun üzerine herkez yarılmıştı.
Yıfrım lütfen öl bi gel." burcu git bak bakalım ben ölmüşmüyüm" dedim gülerek. Hafif ayağa kalkıp bana döndü.
" Eylül sen benle dalgamı geçiyosun ha? Utanmıyomusun, beni beni bihterini üzmeye ayy bi fena oldum. Onu bunu bırakında ben acıktım ya"
"yuh" dedik aynanda bu kız hiç mi doymazdı ya.
" Evi yeseydin " dedi arel. İlk defa konuşmuştu.
Burcu kafa sallayarak yemeye devam etti. Bu kadar çok yediği halde fiziği çok güzeldi.
" Burcu atlatizmle uğraşıyo " dedi Burçin sonra telefonuna geri döndü.
" pişt suratsız? "
Arelin kumral saçlı Arkadaşı gülerek şiştlemişti. Burcu ve Burçin hiç üstüne alınmazken ben bakmıştım.
Evet kesin maldım kim pişt suratsız diyen birine bakardı ki ama napıyım bende meraklı bir insanım.
" Sana diyorum telefondan gözünü ayırmayan suratsız"
Burçin tuşlara basan parmaklarını durdurdu. Yüzündeki ifadeyi hiç değiştirmeden o umursamaz ve bi o kadar da soğuk yüzünü çoçuğa dönerdi.
"hah sonunda dönebildin"
" Ne var? "
" Ne yokki güzelim" diyip burçinin göğüs dekoltesi gösterdi.
Ve hayatındaki en büyük hatayı yaptı.
Burçin öyle bi ayağa kalktıki ben bile korkmuştum." Ne diyosun sen lan gevşek"
Evet hiç bir arkadaşım normal değil çok şey etmeyin ben de normal sayılmam. Burçin çoçuğun kasıklarına tekmeyi atınca arel'lerin ağızı açıldı.
Tabi böyle bişey beklemiyolardı. Çoçuk öyle bir kükredi ki korkmadım değil.
" Napıyosun lan sen değişik"
"bana, değişik ha öldürürüm seni lan"
" hadi ya öldürsene" dedi alay edercesine
" kesin sesinizi bora" dedi arel.
Ve o ses tonundan sonra kimsenin biyerleri yemedi laf söylemeye bu Burçin de olsa diyememişti. Siz düşünün artık o ses tonunu." abi biz gidelim artık"
Kendi aralarında selamlaştıktan sonra biz kızlara da kafa selamı yapmışlardı.
" şey, eylülcüğüm kusura bakma geç oldu bizde gidelim artık. "
" bu saatte nereye? kalın siz diğcem ama mağlum " diyip areli gösterdim.
burcu'nun dürüm kavgasına girdiği çoçuk söze atlamıştı.
"Biz bırakalım isterseniz? "
burcuyla burçin burun kırın yaparken
" götürün götürün" dedim hemen.
Herkes olumlu mırıntılar çıkartarak çıktılar.Biz mi? Suratlarımıza bile bakmadan odamıza dağıldık.
------------------------
Burcu'nun ağzından:Burçinle biz arkaya oturmuştuk. Tek kelime etmeden sessiz sedasız gidiyoduk. Ama ben sıkılmıştım.
" yağ "
" ha" dedi herkez anlamayan sesler çıkartarak.
"un"
"ne diyon lan bu bize rusça felan küfürmü ediyo? "
" şeker "
" acıkmış yine un helvası istiyo" desi burçin ah, nasıda biliyo kardeşini yerim yerim yer
" yuh be kızım daha nerene yiğcen"
"ya banana yiğcem daha, ay bak valla kan şekerim düştü bayılıcam galiba tut beni burçin bi fena oluyorum"
"malmısın burcu oturduğun farkındasındır heralde"
Herkez gülerken ben somurttum ne yani ben bi yanda şey ettiysem ne olmuş.
" döner mi yesek lan"
"ay ben bu çoçuğu yerim ne kadar güzel konuştun çok mantıklı"
Sonra Bu dediklerimi düşünüp utandım.
" şey yani adın her neyse öyle demek istemedim "
" anıl" dedi benle dürüm kavgasına giren çoçuk. Adıda kendisi gibi malmış.
"hı" dedim ağzımın içinde geveliyerek.
Allahım bakalım daha neler yaşıcazŞey acıktığımı söylemişmiydim.
Bölüm sonu.
Yorumlarınızı ve votelerinizi bekliyorum ♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNANIŞ
Teen FictionBirbirlerinden habersiz şans eseri tanışan iki yabancı aynı evde yaşarsa ne olur? Bir de bunların değişik arkadaşları da eklenince işler hayli karışır. Sizde ne olduğunu merak ediyorsanız okumaya başlayın derim... Kesit "Ş-şimdi biz-" "Evet biz...