ARKADAŞLARIM

54 12 9
                                    

Duş aldıktan sonra üstüne rahat bişeyler giymişti.
En yakın arkadaşları burçin ve burcu gelicekti, bu ikiz kardeşler birbirlerine benzeselerde huyları hiç benzemiyordu. Kız bunları düşünürken saçlarını taradı yavaş yavaş.

İkiz kardeşlerden biri ciddi, biride çok neşeliydi. Bazen kız bile kardeş olduklarına hayret ediyordu.
Bunları düşünürken parmaklarını saçlarının arasından geçirdi ve yavaş yavaş örmeye başladı.
Duş aldıktan sonra genç kızı uyku bastırmıştı,düşünceleriyle beraber uykusuna gömülmüştü.

------------------

Arelin kafası karışıktı. Bu aptal kızla aynı evde yaşamak mantıklımıydı diye düşünüyordu,belkide en doğrusu buydu. Daha fazla düşünmemeye karar verip arkadaşlarına odaklanmıştı. Elinde duran peçeyi ağzına götürüp yemek kırıntılarını temizledi. Parmaklarını yavaş ve ritmik bir şekilde masaya vurmaya başladı. Arel zamanın nasıl geçtiğini anlamamıştı, arkadaşları arelin evini görmek için heyecanlıydı. Arel yine suratsız bir şekilde homurdandı hiç hoşnut değildi şuan ki durumundan.

------------------

Kapının çalmasıyla uyandı genç kız, huysuzca mırıldandı.
Yavaş bir şekilde doğruldu, saçlarını düzeltip yavaş adımlarla kapıya doğru yürüdü.

Genç kızın aklına arel geldi. Bir anda sinirlendi bu yaşadığı durumdan hiç hoşnut değildi. Kapının sesi bir daha duyuldu.
Eylül bu sefer biraz daha hızlı bir şekilde kapıya yöneldi.
Duraksamadan açtı kapıyı

"Biz geldik "

" Görüyorum" 

Dedi kız  yeni uyanmışlığın huysuzluğuyla sonra sıkı sıkı sarıldı ikizlerle.

" Yeni evin hayırlı olsun canım arkdaşım "

" sağol burcu "

Sizde tahmin etmişsinizdir heralde burcu neşeli kızımız, burçinde ciddi olan...

---------------

Eylül'ün ağzından

Kızlarla içeriye geçmiştik arel daha gelmemişti aslında bugün hiç gelmese yada çok geç gelse benim işime gelirdi.

" burcu sırıtmayı ve yemeği kes "

Burçin ciddiyetle sabahtan beri aynı şeyi söylüyodu. Burcu yemek yemeği ve gülmeye bayılan bir insandır.
Burçinde bu durumdan açıkçası hiç haz etmez.

" Eylül, daha varmı bu pastadan? "

Burçin'in sözlerini hiç takmamıştı burcu, bu kız cidden ya eceline susadı ya eceline çünkğ burçin'in en sinir olduğu şeyi yapmıştı.

Ben kahkaha atarak kafa salladım.
Mutfağa gidip tatlıları koydum o arada zil çalmıştı.
Arel'in gelmemesini dua ederek kapıya yöneldim.
Son dualarımı ederek kapıyı açtım.

"oğlum eve kızmı attın lan? "

Açıkçası bunu beklemiyodum neye uğradığımı şaşırmıştım.
Arel sonunda konuşup olaya açıklık getirmişti.

" Saçmalamayın eve kız atsam böyle bişeyi mi atarım"

Evet çok doğru dedi yani- ha, pardon böyle bişey derken?

" asıl ben birinin evine gitsem bu sen olmazsın arel, ayrıca arama motoruna adını yazsak gereksiz özgüven ve ukala yazıcak bir kişiyle adımın geçmesini istemem. "

Arkdaşlarını gülerken arel hiç takmayıp içeri geçti. Peşindende arkdaşları geçmişti salona. 

Bölüm sonu.
Yorumlarınızı bekliyorum.

İNANIŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin