{Wat voor af ging}
"Jebent veilig bij ons." zegt hij dan en speelt met mijn haar.
"Wezijn nergens veilig." zeg ik voordat ik weer in slaap val.
Als ik wakker word ligt Tyler niet meer naast me. Wat ik eigenlijk best jammer vind. Hoe zou het zijn om naast een jongen wakker te worden? Zou ik mijn gevoelens voor Tyler moeten accepteren. Wacht wat?! Waarom denk ik dat, ik heb toch geen gevoelens voor Tyler. Waarom denk ik dan aan hem? Oef, oké misschien heb ik toch gevoelens voor hem.
Ik stap uit bed, maar ik voel me nog niet lekker. Als ik het goed had gezien op de foto's hier hadden de mensen die hier gewoond hebben een dochter. Ik heb dringend andere kleren nodig. Het deken houd ik over me heen als ik de kamers afga en terecht komt op een meisjes kamer. Dit had mijn kamer kunnen zijn. Een tweepersoonsbed met bloemetjes patroon. Tekeningen die aan de muur zijn geplakt. Een gitaar. Wauw, een gitaar. Dat is al echt lang geleden. Ik begin bijna te huilen als ik aan de herinnering denk.
Van mijn ouders kreeg ik op mijn zestiende verjaardag een gitaar omdat ik dat al zo graag wilde. Ik had al sinds mijn veertiende gitaarles en ik vond het zo leuk. Eindelijk had ik dan iets waar ik van droomde. Iets waardoor ik toch nog een beetje tiener kon zijn. Tenminste zo dacht ik eraan. Omdat ik toch altijd trainde met mijn vader, voelde ik me toch iets anders.
Met mijn vingers glij ik over de snaren en pak hem op. Ik pak een stoel erbij en zet het voor het raam. Mijn voeten laat ik leunen op het raamkozijn. Gewoon omdat ik dat lekker vind zitten. Als ik de snaren heb afgestemd, speel ik een deuntje. Met een glimlach zing ik er een klein stukje bij.
This is my fight song
Take back my life song
Prove I'm alright song
My power's turned on
Starting right now I'll be strong
I'll play my fight song
And I don't really care if nobody else believes
'Cause I've still got a lot of fight left in me."Hé," Ik schrik van de stem en sta meteen op. Crystell staat in de deuropening.
"Je speelt goed." zegt ze en glimlacht liefjes.
"J-ja, ik wilde eigenlijk. K-kleding kijken en toen zag ik deze g-gitaar staan." stotter ik een beetje nerveus. Ze knikt en doet dan de kledingkast open.
"Deze zou je zo mooi staan." zegt ze bijna met een snik als ze er een wit jurkje uit haalt. De bovenkant van het jurkje is met wit kant bedekt. De achterkant is open.
"Trek het aan. Alsjeblieft." smeekt ze me bijna. Ik zou mezelf ook wel weer in een jurk willen zien eigenlijk. De gitaar leg ik op bed. Crystell draait zich om en ik trek mijn vieze kleren uit. Die ik inruil voor schoon ondergoed en het jurkje. Als ik mezelf in de spiegel zie krijg ik spontaan tranen in mijn ogen.
"Crystell.." zeg ik zacht en mijn onderlip begint te trillen. Crystell draait zich om en ze slaat haar hand voor haar mond.
"Agh, lieverd. Wat zie je er mooi uit." Ze komt naar me toe en geeft me een knuffel. Een traan glijd over mijn wang en ik veeg hem weg. Crystell laat me op een stoel zitten en ze begint losjes mijn haar in te vlechten.
JE LEEST
Nothing - {Voltooid}
AdventureOlivia Westwood een meisje dat getraind is door haar vader. Ze loopt al een jaar rond vechtend om zichzelf in leven te houden. Olivia is een stoer en zelfverzekerd meisje. Ze weet wat ze doet en beschermd iets wat iedereen wilt hebben. Volg haar en...