Pov Ilse
Langzaam wordt ik wakker. Ik kijk naast me en zie geen Bart meer liggen. 'Bart?.' Galmt er door het huis heen. 'Wat is er lief?.' Hoor ik Bart vragen. 'Oh niks ik miste je' Bart loopt naar me toe en geeft teder een kus op me lippen. 'Hoelaat is het trouwens?.' Vraag ik. Bart kijkt naast zich en antwoord. 'Negen uur'. Ik kijk geschrokken op en roep 'Maar we moesten al om half 9 bij de studio zijn!.' 'Rustig ils ik heb JB al gebeld.' Ik al opgelucht adem en strompel dan achter Bart aan naar beneden. Als we een paar uur later kant en klaar zitten te wachten op me moeder rinkelt me telefoon.'Hallo me Ilse Delange.'
'Hallo met Albert van rtl boulevard.'
'Oh,Wat kan ik voor jullie beteken?.'
'We hadden in de wandel gangen gehoord dat er iets is met u vader
Klopt dat?.'
'Sorry er is teveel aan de hand.'
'Dat begrijpen we! Veel sterkte.'
'Doei.'Als ik op het rode hoorntje druk gaat de bel. 'Hey mama.' Doe ik vrolijk de deur open. 'Hey schat hoe gaat het?.' Vraagt me moeder die ik ondertussen binnen laat. 'Ja gaat en met jou?.' 'Gaat ze gangetje schat.' Ik loop weer naar de bank en ga naast Bart zitten zitten. 'Maar Ils ik kom hier om je iets te vertellen.' 'Wat is er mam?.' Vraag ik bang. Me moeder haalt even die adem en zegt 'sorry papa gaat niet meer beter worden hij heeft gekozen voor een euthanasie sorry.' 'Wat?.' Stammel ik. Ik sta op en ren naar boven. 'Mijn vader mag niet dood.' Roep ik. Huilend laat ik me tegen de muur glijden.
Waarom?
Hele fijne feestdagen☄🌟 Ik ben morgen jarig dus misschien krijgen jullie een extra deeltje!❤ De hoofdstukken worden wel wat langer deze was wel erg kort😅 Sorry! Tips zijn altijd welkom!
Doei💋
JE LEEST
The Story Of My Life........... (Ilse)
FanfictionMijn story of my life.............. Ups en downs............. Verdriet en blijheid........ The story of my life........ Niks mag zonder toestemming worden gekopieerd!