H22

183 9 17
                                    

pov Ilse

Huilend zit ik beneden bij mijn moeder op de bank. Het is 9 uur en ik heb geen oog dichtgedaan. Ik wil zo graag met Bart praten maar ik weet dat deze opmerking hem echt gekwets heeft. 'Ils doe nou eens even rustig, Ga eerst eens wat eten anders wordt je straks weer misselijk' zegt mijn moeder. Met tegenzin pak ik een appel en eet ik die maar op. Ik sta op het punt om weg te gaan maar mijn moeder houd me tegen. 'Ilse beloof je me als je nog een keer ruzie hebt met Bart beter op je woorden gaat letten?' 'Sorry mam.' Mijn moeder geeft me een knuffel en zegt dat het allemaal wel goed komt. Ik zeg mijn moeder nog gedag en stap dan de auto in op weg naar Bart.

Als ik dik 2 uur later aankom zie ik dat Bart zijn auto er ook al staat. Ik steek de sleutels in de deur en open dan de deur. 'Ilse ben jij dat?' vraagt Bart op een toon die ik nog nooit eerder gehoord heb. 'ja ik ben het Ilse.' antwoord ik zo zachtjes mogelijk op Bart zijn vraag. Bart komt de gang in rennen en omhelst mij. 'Bart het spijt me ik had nooit die opmerking mogen maken, Ik ben helemaal niet beter af zonder jou.' zeg ik huilend. Bart neemt me mee naar de woon kamer en gaat naast mij zitten. 'Ilse het deed echt pijn wat je had gezegd jij weet ook dat ik je nooit zal verlaten.' ik durf niet in Bart zijn ogen te kijken. 'Maar Ils het was heel onredelijk wat je had gezegd maar jij weet ook dat ik ondanks dit nog steeds van je hou.' glimlacht Bart. Bart pakt mijn kin vast en nu kijk ik recht in zijn ogen. 'Ik hou van ilsje.' 'Ben je niet meer boos?' vraag ik verbaasd. Bart schud zijn hoofd 'Vanaf nu gaan we lekker genieten van dit kleintje.' zegt Bart terwijl hij zijn handen op mijn buik legt. 'Waar ben je eigenlijk naar toe gegaan?' vraag ik. 'joost.' antwoord Bart simpel. 'En jij?' vraagt Bart. 'Naar mijn moeder, Die nu ook weet van de zwangerschap vind je dat erg?' 'Nee helemaal niet Joost weet er ook van. Hoe reageerde jouw moeder?' vraagt Bart. Ik grinnik 'Die was zeker niet blij toen ik zei wat ik tegen jouw had gezegd.' 'Ja illy wij moeten gewoon geen ruzie maken.' lacht Bart. ik begin mee te lachen wat ben ik blij met z'n vriend als Bart.

The Story Of My Life........... (Ilse)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu