H16

181 7 5
                                    

Pov Ilse
Langzaam rollen de tranen over mij wangen. 'Ja.' Zeg ik zacht. Bart Komt omhoog en schuift voorzichtig de ring om mijn vinger. Ik laat me huilend tegen Bart aanvallen. 'Bedankt' Fluister ik zachtjes. 'Kom we gaan.' Zegt Bart en hij trekt me tegen zich aan. Als we thuis zijn plof ik op de bank. 'Dit had ik echt nooit verwacht!' Zeg ik lachend. Bart grinnikt en zegt: 'Ik had het idee al langer in mijn hoofd, Alleen nu vond ik het een goed moment.' Bart komt naast me zitten en ik leg mijn hoofd op z'n borst. 'Ik ben je dankbaar.' Zeg ik. Bart glimlacht en druk teder zijn lippen op de mijne. Al snel veranderd de kus in een zoen. Ik voel bart's handen onder mij jurkje. Voorzichtig duwt Bart me naar achter en vergeet ik even alle dingen om me heen.

Langzaam ontwaak ik. Als ik me omdraai zie ik dat het pas 7 uur is. Ik zucht en stap uit bed. Langzaam slenter ik naar beneden. Ik ga op de bank zitten en staar voor me uit. Trouwen..... Wie had dat ooit gedacht? Een carrière van goud. Familie en vrienden die er altijd zijn, En de liefde van me leven gevonden. 'Hey schat.' Ik schrik op uit mijn gedachten en geef Bart een kus. 'Lekker geslapen?.' Vraag ik. Bart en knikt en zegt: 'En jij?' Ik denk even na. En knik dan ook.
Als we even later aan de tafel zitten. Dwalen mijn gedachtes weer af. 'Waar denk je allemaal aan schat?' Zegt Bart grinnikend 'Aan de bruiloft.' Zucht ik verliefd. 'Zullen we trouwens morgen onze ouders uitnodigen? Om ze te vertellen over de verloving.' Zeg ik er snel achteraan. Bart knikt lachend. En ik pak mijn telefoon om mij moeder te bellen.

'Met Carla Delange.'
'Hey mam, Met Ilse ik had een vraagje.'
'Hey schat, Vertel!'
'Wil je misschien morgen komen eten?'
'Tuurlijk! Gezellig! Dan zie ik je morgen.'
'Is goed ma! Gezellie!'
'Doei schat!'

Ik rond het gesprek af en ga weer bij Bart zitten.

Ik ben gewoon verloofd....


Duizend maal sorry! Dat ik "lang" niks heb geplaats! Ik had het heel druk met school.. Aan inspiratie lag het zeker niet, Alleen nu nog de kunst om het goed te verwoorden. Dat werkte ook niet mee.....

Ik hoop dat dit boek een beetje leuk is!


The Story Of My Life........... (Ilse)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu