Deeltje 19🙈🙌❤ ik ga denk ik elke Woensdag en Zondag een deeltje plaatsen😊 Ik heb 1,04 K reads😍 Het heeft even geduurd maar ik ben blij!💗
Pov Ilse
We zijn een paar dagen veder en vandaag gaan we de trouwjurk uitzoeken. Ik weet het! Het is ver van de voren. Maar anders heb ik er geen tijd voor dus doen we het vandaag maar. Mijn moeder en Siddhartha gaan mee. Als ik de bel hoor spring ik op en doe open. 'Hey schat!' Begroet mijn moeder mij. 'Hey mam.' Ik laat me moeder binnen en geef haar wat te drinken. Als ik zelf net wil gaan zitten gaat de bel nog een keer. Ik open de deur en zie sid staan. 'Hai sid!' 'Hey ilse! Hoe gaat het?' Vraagt siddhartha. 'Goed hoor.' Glimlach ik. Na nog even geklets te hebben besluiten we te gaan.En tijdje later sta ik in een paskamer met een parel witte jurk. Voorzichtig trek ik de jurk aan en kijk in de spiegel. Wauw.. Ik stap uit het pashokje en loop naar buiten. 'Wauw Ils!' Zegt sid. Bij mijn moeder glijdt er een traan over d'r wang. 'Niet doen mam!' Lach ik. 'Je bent een pareltje.' Zegt mijn moeder. Ik glimlach zachtjes en doe de jurk weer uit. Als ik afgerekend heb lopen we in de stad opzoek naar een restaurant. 'Hier?' Vraagt sid. Mijn moeder en ik knikken allebei. Als we bestelt hebben praten sid en mijn moeder over mijn vader. Ik kijk naar buiten waar het al schemerig begint te worden. 'Ils?' Ik schrik op uit mijn gedachten en zie dat het eten er al is. 'Maar echte liefde bestaat dus wel?' Begint Sid het op een ander onderwerp. Ik knik 'anders zou ik niet met Bart gaan trouwen.' Lach ik. 'Dat is waar.' Glimlacht mijn moeder.
En tijdje later heb ik mijn moeder thuis afgezet en ga ik naar huis net sid. Ik zet wat drinken neer en ga bij sid zitten. 'Vond je het leuk vandaag?' Vraagt sid. Ik knik hevig. 'Je vond het wel moeilijk hé?' Vraagt sid. 'Dat je vader er niet bij kan zijn?' Verduidelijkt sid haar vraag. Ik haal mijn schouders op. 'Het is zo dicht op elkaar.' Geef ik toe. Sid knikt. Er rolt een traan over mijn wang. 'Je mag huilen hoor.' Zegt sid terwijl ze me een knuffel geeft. 'Maar om over iets leuks te beginnen waar gaan jullie trouwen?' Vraagt sid. 'Niet in Nederland.' Zeg ik geheimzinnig. 'Vertel!' Dringt sid aan. 'Ibiza!' Zeg ik enthousiast. 'Ibiza?!' Gilt sid. Ik knik. Ja dit wordt de mooiste bruiloft ooit
JE LEEST
The Story Of My Life........... (Ilse)
FanfictionMijn story of my life.............. Ups en downs............. Verdriet en blijheid........ The story of my life........ Niks mag zonder toestemming worden gekopieerd!