KORKU

47 3 0
                                    

Multimedia ; Rüzgar

Ben ne ara yatağıma gelmiştim? Dün gece.. Rüya olamazdı değil mi ? Gerçek olamayacak kadar güzeldi. Yataktan kalkarken , gerçek olup olmadığını düşünüyordum. Banyoya gidip elimi yüzümü yıkadım , biraz da olsa kendime gelebilmiştim. Odama geçtiğimde dün üzerimde olan battaniyeyi sandalyeme asılmış şekilde bulmuştum. Masanın üzerinde kahve fincanım vardı. Demek ki rüya değildi. Ağzım kulaklarımda odadan çıkıp aşağıya inmiştim.
Aysel teyze kahvaltıyı hazırlatmıştı. Rüzgarda dahil herkes masadaydı. Bende masada ki yerimi almıştım.

- Rahat uyuyabildin mi? Dedi rüzgar

Eren amcayla Aysel teyze anlamaz gözlerle bi bana bi Rüzgara bakıyorlardı.

- Evet . Dedim çatalımı salama batırırken.

- Dün gece baya üşümüştün , bir kaç kere dürttüm ama uyanmadın. Seni orda bırakıp gitmeyi düşündüm ama vicdanım el vermedi hadi yine iyisin . Dedi sırıtırken

Neden herkesin içinde bunları söylüyordu bu çocuk. Kızardığıma emindim.

- Aysel sen bişey anladın mı hayatım? Dedi Eren amca .

Ben devreye girmiştim.

- Ya ben dün gece uyuyamadım ,çatıya çıkıp yıldızları izledim . Sanırım Rüzgarda uyuyamamış o da yanıma gelmişti. Öyle sohbet muhabbet derken uyuyakalmışım sanırım .

Rüzgar pis pis sırıtarak bana baktı tam ağzını açıp beni utandırıcak birşey söyleyecekti ki Aysel teyze lafa girdi. Zaferle sırıttım.

- Oğlum sen çatıya mı çıktın? Dedi şaşırmış şekilde.

- Evet .

- Şimal Rüzgar doğduğundan beri bu evde yaşıyor ilk defa böyle birşey yapıyor şaşırdım doğrusu.

Rüzgar afallamıştı.

- İnsanların fikirleri değişebiliyor annecim.

- Hı hı tabi . Dedi Eren amca

- Her neyse çocuklar . Biz ayselle birlikte birkaç günlüğüne Türkiyeye gideceğiz . İş için. Rüzgar senin biz yokken burda kalmanı istiyorum oğlum. Şimal evde tek kalmasın , bilmediği tanımadığı bir yer sonuçta.

Çay boğazımda kalmıştı , deli gibi öksürürken bir yandan konuşmaya çalışıyordum.

- Gerek yok Eren amca. Ben alışkınım tek kalmaya . Benim yüzümden düzeni bozulmasın Rüzgarın.

Yine sırıtarak bana bakıyordu. Derdi neydi bu çocuğun.

- Yoo . Benim düzenim bozulmaz sen merak etme . Tamam baba ben burda kalırım.

Off ! Ben napacaktım Rüzgarla tek başıma. Tamam bir yanım istiyordu ama korkuyordum. Gereksiz yakınlığımız beni tedirgin ediyordu. Rüzgarda karşı koyamadığım birşeyler vardı . Bu beni rahatsız ediyordu.

~~~~

Eren amcaları yolculadıktan sonra içeri geçmiştik. Saat yediye geliyordu . Salona geçtim ve koltuğa kuruldum. Ayaklarımı masaya uzatıp kumandayı elime aldım. Kanalları tek tek dolaşırken Rüzgar geldi. Karşımda ki koltuğa oturmuştu.

- Ee ne izliyoruz?

Valla ben tek başıma izleyecektim ama yinede sen bilirsin.

- Bilmem birşey bulamadım ben .

ŞİMAL YILDIZIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin