Normálny deň

1.4K 50 20
                                    

Marinett

Marinett vstávaj! kričala na ňu Tikki. Ešte päť minút. Nie a inač keď nestaneš neuvidíš Adriena. povedala Tikki. Hneď ako to Tikki povedela tak som vstala z postele. Potom ako vždy som si urobila rannú hygienu, prezliekla som sa a potom som sa utekala naraňajkovať. Po raňajkách som zobrala Tikki keksíky. Išla som do izby kde som si zobrala tašku a kabelku s Tikki. Potom som sa rozlúčila s rodičmi a utekala do školi.

Z dialky na mňa mavala Alya. Išla som k nej. Ahoj Kočko! pozdravila ma Alya.
Ahoj Alyo! pozdravila som Alyu.
Marinett pozri sa Adrien a Nino idú k nám.ukázala mi Alya a ja som sa hneď otočila. Došli k nám. Ahojte baby! povedali Nino a Adrien naraz.
Čau Adrien a Nino! povedala Alya a šťuchla do mňa aby som ich pozdravila.
Ahoj Nino! pozdravila som pohode Nina.
A-ah-oj Ad-drie-n! pozdravila som koktavie Adriena.

Adrien

A-ah-oj Ad-drie-n! pozdravila ma koktavie Marinett. Neviem prečo ale Nina pozdravila bez koktania a mňa s koktaním ako keby sa ma Marinett bála.
Potom jak ma Marinett pozdravila tak Alya povedala že musí niečo povedať Ninovi. Tak Nino a Alya odišli ale všimol som si že Marinett prepychuje Alyu pohľadom a ta sa iba zasmeje.
Mari nechcela by si ísť teda do triedy? spýtal som sa Marinett ktorá bola červená ako paradajka. N-no ta-ak d-do-bre. povedala koktavie Marinett.

Išli sme teda do triedy. Nepovedali sme ani slovo preto že ja som rozmýšlal nad mojou lady. Čo teraz asi robí? povzdychol som si. Z môjho premýšlania ma vyrušila Marinett tým že sa potkla o schod a začala padať. Ja som ju rychlo chytil aby nespadla na schody. Si poriatku? spýtal som sa Marinett. Vizerala prekvapene.
À-na s-som v p-po-ria-dku a ďa-kuj-em. povedala mi Marinett. Postavil som ju na nohy a došli do triedy. Adrienku! zakričala Chloe a rozbehla sa ku mne a chcela ma bobozkať. Mne sa to nepáčilo a tak som odstrčil Chloe a išiel si sadnúť k Ninovi ktorý tam už sedel.

Marinett

Sadla som si k Alyi a ta sa začala vypytovať čo sa dialo. Mal som štastie že začalo zvoniť na hodinu. Vošla do triedy učitelka. Mali sme francuštinu. Ja som ako vždy nedavala pozor a pozerala sa zesnene na Adriena.

O päť školských hodin neskôr

Konečne posledná hodina. povedala som si. Išla som na vecká skontrolovala som či tam som sama. Keď som všetko skontrolovala a bola som tam sama tak mi z kabelky vyletela Tikki.
Tikki je TELESNÁ! povedala som jej zo strachom. Marinett prečo višilujež vždy keď je telesná? povedala klidne Tikki.
Ale ja sa bojím že zistia že som Beruška. odpovedala som Tikki. Marinet choď sa prezliecť a podla mňa to nezistia. povedala Tikki a tým ukončila náž rozhovor.

A je tu prvá kapitola. Dufam že sa vám páčila.

Kouzelna Beruška a Čierny KocourWhere stories live. Discover now