Dole si to prečitaj te!!!
Nathaniel
Marinett za to zaplatí. Ako si môže dovolovať mi zlomiť srdce. Kôli nej som od škôlki chodil tam de ona ktomu som ju vždy sledoval až domou a ona mi zlomí srdce? Nadaval som si nahlas na Marinett ale práve som si všimol že ku mne letí malí motýl ktorí bol čierno-fialoví. Vletel mi do ceruzky s ktorou som sa hral keď som na Marinett nadával.
Marinett
Došla som domou pozdravila som rodičou a išla som do svojej izby. Došla som do izby a z kabelky mi vyletela Tikki. Tikki čo keď teraz posedne Nathaniela Akuma? spýtala som sa Tikki trochu vystrašene. Neviem. odpovedala Tikki.
Keď to Tikki dopovedala tak som počula krik. Tikki asi ho už Akuma posedl. povedala som Tikki. Asi to tak vizerá povedala Tikki.Tikki tečky!
Tramsformovala som sa a už som utekala tam kde som počula krik. Keď som tam došla tak tam už bol Kocour ktorý už bojoval proti Nathanielovi. Nathanieli prečo to vlastne robíš?! spýtala som sa vlastne som to skôr aj zakričala. Ja niesom Nathaniel ja som Ničiteľ Lásky a ako prvé idem zničiť lásku Marinett. A zmizol preč. Kocoure vieš kde má Akumu? spýtala som sa Kocoura ktorý.už stál pri mne. Ahoj My lady. A nieviem kde ho má. Aha a inač ahoj Kocoure.
Adrien/Čierny Kocour
Beruška ma pozdravila. Povedal som si v hlave. My lady nevieš prečo chce ísť za Marinett? No kocoure poviem to takto viem lebo som bola u nej. A ona mi to celé vysvetlila. Aha tak poďme ku Marinett ju zachrániť. povedala som. Ale Kocoure nemusíme ju ísť zachrániť lebo som ju odniesla na miesto kde by ju nehladal.
Aha ty si niaka chytrá a rýchla.povedal som jej ona sa trochu zasmiala asi ju to polichotilo. Išli sme ku Marinett a tam ju už Ničiteľ lásky hladal ale potom si všimol nás. Kde ste ju dali!! zakryčal na nás. Niekam kde by si ju nehladal!! zakryčala naň ho Beruška. On sa asi nahneval a začal s nami bojovať. Bojovali sme už dve hodiny a my už sme boli pri Eiffelovej veži. Berušku to asi prestalo baviť a vivolala Štestíčko. Do ruky je spadla ceruzka. Čo s tým mám robiť? povedala.
Potom jej to asi došlo. Ja som ale furt bojoval s Ničitelom lásky. Inač počas boju už niekomu zničil lásku. Ničiteli lásky aha čo mám. Zakričala naňho Beruška. Ukázala mu ceruzku a mrkla na mňa. Ja som to pochopil. Beruška hodila Ničitelovi lásky ceruzku a on ju chcel chytiť tak zatial pustil tu ceruzku kde bola Akuma a hodil som to Beruške. Tá ceruzku zlomila a z nej vyletel Akuma.
Nadelal si zla dosť malý Akumo. Do polepšovni s tebeu. A mám te. Potom to jojo otvorila. Mnej se motýlku. Kouzelná Beruška! Vihodila túto ceruzku do vzduchu s tými slovi. Všetko sa vrátilo do poriadku a ja s Beruškou sme povedal to čo sme vždy hovorili. Pecka. Potom nán začalo pípáť miráculum a odišli sme každý svojou cestou.Marinett
Došla som domou a práve v čas lebo som sa premenila na Marinett. Tikki som dala keksík a išla si rýclo robyť domáce úlohy. Úlohy mám už hotové. Fú trvalo mi to hodinu a pól ale nevadí. Išla som sa navečerať a po večeri som si urobila večernú hygienu, prezliekla som sa a lahla som si do postele.
( rozhovor Tikki-T Marinett-M)
M- Tikki mohla by som povedať Alyi že som Beruška? Lebo aj tak na to za chvilu príde.
T- No ja neviem čo keď to niekomu povie?
M- Neboj Tikki poviem jej to iba v tedy keď mi slúbi pár vecí.
T- No tak dobre Marinett ale teraz už choď spať.
M- Diki a dobrú.
T- Dobrú noc( koniec rozhovoru)
Som rada že mi to dovolila. Pomyslela som si a už so spala.
Autor
U Adriene sa stalo to isté. Okroem toho že to povie Ninovi a nie Alyi...
Je tu ďalšia kapitola. Niake veci píšem česky lebo Kouzelnú Berušku a Čierneho Kocoura pozerám po česky. Tak som si na to zvykla že to tak musím písať po česky. Pardón keď tu mám chyby.
KAMU SEDANG MEMBACA
Kouzelna Beruška a Čierny Kocour
Fiksi PenggemarČierny kocour je Adrien a Kouzelná Beruška je Matinett. Marinett/Kouzelná Beruška je zamilovaná do Adriena. Čierny Kocour/Adrien je zamilovaný do Kouzelnej Berušky. Kouzelná Beruška a Čierny Kocour už dlho zachraňujú Paríž. Kocour sa stále snaží odh...