Podozrenie

609 24 2
                                    


Marinett

Tikki. Videla si to? Rozprávala som sa s Adrienom bez toho aby som koktala. povedala som s radosťou. No super Mari. Urobila si veľký pokrok. pochválila ma Tikki. Diki Tikki. Bola som radošťou bez seba. Urobila som veľký pokrok ale dúfam ža zajtra nezačnem zase koktať. pomyslela som si. Dorobila som si úlohy a išla som si lahnúť. Tikki ako mám urobiť ten kostým tak aby ma nespoznali? spýtala som sa Tikki. No môžeš sa premeniť na Berušku.a ja môžem použiť jedno kúzlo tak aby ťa nezpoznali. povedala Tikki a ja som si myslela že sa to nedá ale verila som jej. S touto myšlienkou som zaspala.

Ráno
Marinett

Marinett vstávaj!! kričí na mňa Tikki aby som už konečne vstala. No dobre. povedala som a hneď som vstala z postele . Urobila som rannú hygienu a hneď som sa prezliekla. Potom som išla dole sa naraňajkovať. To som musela rýclo zjesť aby som nezmeškala školu. Zobrala som Tikki keksíky a bežala som do izby pre tašku a kabelku s Tikki a vyrazila som do školy. Skôr som bežala. Pred školou ma čakala Alya. Ahoj kočko! Ahoj Alya pozdravili sme sa. Marinett nieje niako podozrivé že Lišaj neposiela Akumy? spýtala sa ma Alya. Ale mala pravdu je to divné. Ako keby niečo chystal. Začalo zvoniť a ja s Alyou sme hneď začali bežať do triedy. No ale na moje šťastie už bola v triede pani učiteľka. Alya a Marinett. Prečo idete neskoro? kričala na nás učiteľka. Pardón pani učiteľka ale ja som spala u Alyi a ráno nám meškal autobus. Veľmi sa ospravedlňujeme že sme meškali. Všetko som vymyslela ja lebo ako vždy prídem neskoro ja. Dobre choďte si sadnúť a počúvajte čo budem na hodine hovoriť. povedala učiteľka. Si dobrá na vymyslenie výhovorky. povedala mi Alya.
No sem na toto mistr. povedala som. Potom som začala robyť to čo vždy sledovala som Adriena.

Adrien

Cítil som že Marinett na mňa cez hodiny stále pozerá. V tom som počul plaga a s niekym sa rozprával? Chcel som zistiť s kým. Keď sme si písali poznámky tak som sa pozrel do tašky a tam je Plag s kwami? To znamená že Beruška je moja spolužiačka. To som sa potešil. Plag a kwami na mňa pozerali ako na zjavenie. Plagu toto mi cez preztávku vysvetlíš a ty tieš. Kwami vyzerala trochu vystrašene ale prikývla. Pane Agreste čo robýte v taške namiesto toho aby ste písali poznámky? spýtala sa ma učiteľka. No mne prestalo písať pero tak som si musel vybrať ďalšiu náplň do pera. povedal som prvé čo ma napadlo. Dobre pane Agreste. povedala učiteľka a otočila sa k tabuli a začala tam písať poznámky. Po hodine sa porozprávame všeci traja. Dobre povedali a začali sa spolu zase rozprávať. Odrazu začalo zvoniť na preztávku. Plag vedel čo má robyť tak on a kwami išli do vrecka čo mám pod košelou. Ja som rýchlo išliel na.záchody. Skontroloval som či tam niekto je. Bol tam Kim. Ja som zatiaľ išiel do kabinky. Za chvílu bol Kim preč. Tak a teraz mi to vysvetlite. povedal som. A čo presne ti máme vysvetliť? spýtala sa nevine kwami. Prosím všetko a hlavne ako sa voláš a kdo si. povedal som trochu prekvapene. Lebo som si myslel že všetky kwami sú také drzé ako je Plag ale asi to tak nieje. No ja som Tikki a som kwami Berušky. povedala Tili vlastne Tikki. A čo ste robili v mojej taške? spýtal som sa opatrne. No my sme cítili energiu toho druhého. A išla som za ňou až som stretla Plaga v tvojej taške keď jedol camembert. A keď a zbadal tak sme sa začali rozprávať. všetko vysvetlila Tikki. Aha. Prepáčte že som bol na vás neprijemný ale bol som veľmi prekvapený. To nevadí Adriene. Som zvyknutá lebo keď Ma vlastne Beruška žačne byť šialená kôli niakym veciam tak na toto si zvykneš rychlo. Začalo zvoniť. Tikki na ďalšiu preztávku sa môžme zase takto stretnúť? spýtal som sa s nádejou. No dobre Adriene. Utekal som do triedy. Mal som šťastie. Učiteľka nebola ešte v triede. Rýchlo som si sadol a pozeral som sa kam asi tak pôjde Tikki. V tom ma Plag štipol. Au Plagu čo robýš. Nedovolím ti aby si sledoval kam Tikki pôjde! Rozumel si? Áno rozumel. Do triedy došla učiteľka. Pozdravili sme sa. Žiaci ako ste na tom z tou úlohou čo som vám dala? Všetci povedali že áno. No a teraz bude tá dobrá správa. Za mesiac bude ples na počesť Berušky a Čierného Kocoura. No super takto zistím kdo je Beruška.

Po hodine
Adrien

Adrienku! Však pôjdeš so mnou? Vlastne s nikým iným ani nechceš. povedala falošne Chloe. Chloe za prvé nepôjdem s tebou ani keby si bola jediné dievča na Zemi za druhé nerob že som tvoj keď to tak ani nieje a za tretie ja ťa nemilujem!!! Keď som to dopovedal tak som išiel na vecká. Plag a Tikki vyleteli z košele. Tikki nepovedala by si mi kdo je Beruška? spýtal som sa s nádejou. Nie. A neporadila by si mi? Adriene no dobre tak ti poradím. Je do Adriena blázen, není to Chloe a je to tvoja spolužiačka. Dik povedal som. Došiel som do triedy. Odrazu som počul krik. Tikki odletela a ja som hneď vedel čo mám robyť.

Marinett

Tikki ku mne priletela a ja som hneď išla na vecká. Pozrela som sa či tam som sama. Bola som tam sama a hneď som sa začala vypytovať Tikki. Tikki prosím povedz mi kde si cez minulú a túto preztávku bola? Rozprávala som sa s Kocourem a jeho Kwami. povedala rýchlosti. Tikki Tečky! zakričala a začala som sa meniť na Berušku. Už tú nestála Marinett ale Beruška. Bežala som tam odkial sa ten krik ozýval. Došla som tam a tam už bojoval kocour zo Chloe? Kocour si ma všimol a odrazu bol pri mne. Zdravím ťa My lady. Číčo pozor povedala som. Kocour sa rýchlo pozrel a rýchlo uhol lebo naň ho leteli skinky.

Po pol hodine neskôr.
Marinett/ Beruška

Už ma to prestalo baviť. Štestíčko! Zakričala som. Do ruky mi spadli nožnice. Čo s tým ma ako robyť? Poobzerala som sa. Hneď ako som sa doobzerala som vedela čo s tým mám robyť. Mimocodom Chloe sa teraz volá Krásna Ničiteľka. Robila som podla plánu ale nepodaril sa. Mne už začalo pípať Miraculum. Kocoure musím na chvílu odísť. On hneď pocopil a zatiaľ ju zabavil. Ja som došla za roh a premenila som sa na Marinett. Nemala som pre Tikki keksík kôli tomu že už ich zjedla. Musela som ísť do pekárne pre keksíky.

Adrien/ Čierny Kocour

Bojoval som s Krásnou Ničiteľkou. Odrazu som si všimol Marinett ako prechádza. Ja som chvílu nereagoval. Začal som reagovať až na mňa Marinett kričala. Číčo pozor! zakričala Marinett pred celou školou. No ja som rýchlo uhol. Až potom som si uvedomil čo Marinett zakričala. Tak ma volá niekedy Beruška. Čo keď je Beruška? A mám podozrenie číslo jedna. No nebol som jediný kdo ju má ako podozrenie že je možno Beruška. No ona rýchlo zmizla. No za chvílu tu stála Beruška vo svojej kráse.

O hodinu neskôr
Adrien/ Čierny Kocour

Už si udelal zla dost malý Akumo. Do polepšovne s tebou! A mám te. Mnej se hezky motýlku. Kouzelná Beruška! Áno práve Beruška chitila Akumu a dorobila svoj rituál. Všetko sa vrátilo, opravilo... Pecka! Povedali sme svoje znamenie že sme Akumu chitili a že je všetko ako má byť.No ja som rýclo došiel do školy a práve prišla limuzína. Ja som nastúpil a išiel so domou. Doma som bol v svojej izbe. Plagu ty vieš kdo je Beruška? Áno viem. Dnes mi to povedala Tikki. A nepovieš jej že začnem riešiť kdo je Beruška. Nie Adriene to jej nepoviem.

Je tu ďalšia kapitola. Som rada že to čítate. Prepáčte že to bolo neskôr ale včera som nemohla. Je mi to ľúto.


Kouzelna Beruška a Čierny KocourTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon