Marinette
Bol to zaakumatizovaný Nathaniel. A máme tu zase Zlolustrátora. Pomyslela som si. No čo bude to rýchli boj.
Alya
Včera som pomohla jednému starému pánovi s hawajskou košeľou. No dnes pred plesom som na stole našla niaku čiernu krabičku s červenými ornementami. Otvorila som ju a ožiarilo ma orandžové svetlo a potom sa objavilo sa malé orandžové zvieratko podobné líške.
Kwami- Ahoj Alyo. Teraz hlavne nekrič. Ja som Kwami a volám sa Trixx. Aj Beruška a Černý Kocour majú Kwamiho. Takže Kwami prepujičuje moc svojmu majiteľovi aby mohol zachraňovať mesto. Vieš lietať ale keď zahráš na fletnu niaku tóninu urobíš ilúziu. Ako tá ilúzia skončí budeš mat päť minút do odhalení svojej identity. Tvoju identitu nikdo nemôže vedieť. A premeniť sa môžeš iba jed budeš mat tento náhrdelník. Tento náhrdelník je Miraculum. A posledná vec vždy keď sa premenia na späť tak mi musíš dať oriešky aby som mala energiu ťa zmeniť na superhrdinku. Premeníš sa tým že povieš Trixx Klamstvá!
Alya na ňu prekvapene pozrela a nemo prikývla.
Marinette
Bojovali sme s Zlorustrátorom no zrazu som zbadala volpinu? Ako fakt? No čo. Chvíľu som nedávala pozor a zlorustrator na mňa poslal lietajúce meče. Zavrela som oči a zrazu som bola vo vzduchu. Otvorila som oči a držala má Volpina. Neváhala som keď Zlorustrator nedával pozor hodila som jojo a chytila som ju do ruky. Zlomila som ceruzku a chytila som akumu. Pustila dom už iba bieleho akumu.
Beruška- Kouzelná Beruška!
Všetci okrem Volpiny- Pecka!
Pozrela som sa na Volpinu.
Beruška- Ideš s nami za Mistrem fu!
Volpina iba prikývla a išli sme. Za nami bola Volpina. Niečo v duchu mi hovorilo že je nová superhrdinka. Tým pádom nás čaká niečo zle veľmi zle. Prišli sme na miesto a skočili sme dnu otvoreným oknom. Mistre Fu nás už čakal.
Mistre Fu- Zavolal som vás pomocou Kwami. Za prvé blíži sa niečo zlé, preto som povolal Volpinu. A chcel by som aby ste želvie miraculum dali Ninovi Lahiffe. Áno je to váš spolužiak. A za druhé musíte si teraz odhaliť svoje identity.
Beruška- Prečo?
Mistre Fu- Lebo keď budete bojovať proti zlu tak musíte vedieť komu veriť a komu nie.
Beruška- Tak dobre.
Volpina- Vy ste ten ktorému som včera pomohla.
Mistre Fu- Áno, tak som skúšal aj ich dvoch iba našu Berušku cez prechod a rútilo sa na mňa auto. Beruška to mala ťažšie.
Volpina, Kocour a Beruška- Vážne?
Mistre Fu- Áno a teraz si odhalíte svoje identity.
Kocour- Drápku moc!
Volpina- Klamstiev moc!
Beruška- Teček dosť!Alya sa na Adriena prekvapené pozerala. No ja som Alyu v kostýmu spoznala. Však je to moja najlepšia kamarátka. Alya nič nehovorila a bola som za to aj rada. Mistre Fu mi podal želvie miraculum a ja som sa vďačne naňho pozrela.
Adrien- Plagu Drapky!
Alya- Trixx Klamstvá!
Marinette- Tikki Tečky!Pozdravili sme Mistra Fu a utekali sme na ples. Skočili sme do uličky a tam sme sa premenili. Utekali sme na ples nájsť Nina. Hneď ako sme prišli do haly kde sa odohráva ples sme videli Nina pri stole s jedlom. Dobehli sme k nemu.
Adrien- Nino poď na chvíľu s nami na záhradu.
Nino- Dobre bracho.
Išli sme na záhradu. Keď sme tam prišli nikdo tam nebol. No mali sme šťastie.
Marinette- Nino, takže ty o mne a Adrienovi vieš že sme superhrdinovia. No a Alya je nová superhrdinka Volpina a dneska s nami už bojovala. No a teraz aj ty budeš nový superhrdina. Tùto krabičku otvor až doma. Tu je to moc nápadné.
Podala som mu krabičku s miraculom a on iba prikývol a niakam s Alyou išiel. No a ja som sa pozrela na Adriena. Vo vnútri hrala nahlas hudba. Ja som to ignorovala až dovtedy pokiaľ má Adrien nepožiadal o tanec. Ja som iba kývla na súhlas a išli sme dovnútra na parket. No ja som si neuvedomila čo práve ide za pesničku. Bola to...
Som späť! Viem že som dlho nič nevidela a veľmi sa ospravedlňujem no cez prázdniny som toho mala veľa. Dúfam že sa bude páčiť.
Vaša MiraculosLadybug1
VOCÊ ESTÁ LENDO
Kouzelna Beruška a Čierny Kocour
FanficČierny kocour je Adrien a Kouzelná Beruška je Matinett. Marinett/Kouzelná Beruška je zamilovaná do Adriena. Čierny Kocour/Adrien je zamilovaný do Kouzelnej Berušky. Kouzelná Beruška a Čierny Kocour už dlho zachraňujú Paríž. Kocour sa stále snaží odh...