Nathaniel vyznáva svoju lásku ku Marinett

712 25 6
                                    


Marinett/Beruška

Kocour sa so mňou chcel viacej spoznať a mne to prišiel ako dobrý nápad. No dobre odpovedala som mu.

( Beruška- B Kocour - K)

K- No čo robíš keď niesi Beruška?
B- No chodím do Návrhárskej školi. A ty?
K- Ja tiež chodím do Návrhárskej školi.
B- Kde to je?
K- Pri jednej pekárni kde býva Marinett. A ty?
B- Ja tiež chodím tam kde ty.
K- A do akej triedy chodíš?
B- To ti nepoviem lebo by si zistil moju identytu.
K- Aha a mohla by si mi poradiť do akej triedy chodíš.
B- Možna inokedy ale teraz nie.
K- Čo robíš keď nezachraňuješ alebo niesi v škole?
B- Navrhujem alebo si píšem do denníku.
K- Aha to je zaujimavé.
B- No tak ahoj Kocoure ja už musím ísť mám ešte domácu úlohu.
K- Ahoj Lady.

( Koniec rozhovoru.)

Išla som domou aby som si urobila úlohu z Francuštiny. Cestou som skákala po strechách až domou. Skočila som na svoj balkón potom otvorila poklop do mojej izby. Vošla som do izby a premenila som sa na Marinett. Tikki ja s Kocourem chodím do tej istej školi a čo keď aj do tej istej triedy? začala som vyšilovať. Marinett netráp sa nad tým a začni si robyť tú domácu úlohu. Poslúchla som Tikki a urobila som si domácu úlohu. Potom som sa nachystala do školy. Marinett večera! kričí na mňa mama z dola. Išla som teda dole sa navečerať. Na večeru sme mali syrové croacanty. Zjiedla som večeru zobrala som Tikki pár keksíkou a išla som do izby. Dala.som Tikki keksíky. Potom som sa prezliekla a a urobila som si večernú hygienu. Na chvílu som sa pozrela na Berublog. Tikki aha Alya dnes dala niake video na Berublog. Marinett pusti si ho povedala Tikki. Pustila som teda video a tam som bola ja ako Beruška a Čierny Kocour ako sa rozprávame. Tikki aha na tom videu som povedala do akej školy chodím a čo rada robím. Marinet Alya to teraz môže zistiť kdo je Beruška. povedala trochu vistrašene Tikki. Dúfam že nie. Vipla som zatial počítač. To aj ja dúfam. povedala mi Tikki. Idem si lahnúť. Dobrú noc Tikki. Dobrú noc Marinett. Chvilku som ešte rozmýšlala či to mám povedať Alyi a či nie. A s touto myšlienkou som zaspala.

Ráno

Ráno som vstala ešte pred Tikki a budíkom. To ma prekvapilo. Zatial čo Tikki spala som si urobila rannú higienu a prezliekla som sa. Potom začal zvoniť budík a Tikki hneď vykrikla. Marinet vstávaj! Tikki ale ja už som dávno hore. Už mám aj rannú higienu a som prezlečená. povedala som jej a trochu sa zasmiala. Aha . Išla som sa naraňajkovať. Po raňajkách som si zobrala tašku a kabelku s Tikki. Išla som dole kde som Tikki šlohla pár keksíkou a utekala do školy. Alya na mňa prekvapene pozerala a ktomu ešte mávala. Došla som k nej.
Ahoj Alyo!
Ahoj kočko čo tu ty tak skoro? spýtala sa ma prekvapene Alya. Nemohla som spať tak som prišla skôr. povedala som jej. Aha a inač videla si to video to čo som tam všera dala? Áno videla som ho. Není to super že chodí s nami na školu? No ja neviem. Čo ti je? spýtala sa ma Alya. Nič ale mali by sme ísť do triedy lebo za chvílu zvoní. povedala som jej. Dobre tak poďme. povedala mi a zatial sme už išli do triedy. Alya ako chceš zistiťi kto je Beruška z celej školy? Jednoducho. Mám zoznam bab z našej školy ale na zozname já niesom. A z toho zoznamu budem viraďovať až mi zostane jediná baba a ona bude Beruška. visvetlila mi Alya. Aha. odpovedala som jej a uš som bola ticho lebo sme už sedeli na mieste a začala hodina.

Po vyučovaní

Konečne moje utrpenie je preč. povedala som Alyi. Tiež som rada a inač už som vilúčila štyri baby. Aha a z akých ročníkov? spýtala som sa. Boli to baby z našej triedy. Aha a ktoré? spýtala som sa.
No boli to Chloe, Sabrina, Rose a Juleka.
Aha. Prepáč Marinett ale ja už musím tak v pondelok. Ahoj. povedala som jej. Išla som domou ale niekto ma zastavil. Otočila som sa a tam sták Nathaniel. Ahoj Nathanieli čo potrebuješ? spýtala som sa.
Ah-oj Marinett. No chcel som ti niečo povedať. povedal mi Nathaniel. Aha tak hovor. povedala som mu mile. Mari-ne-tt j-j-ja ťa m-mi-lu-jem. povedal mi Nathaniel. Nathanieli prepáč ale ja teba nie ja už niekoho milujem. Tak ahoj povedala som mu a odišla.

Dúfam že sa vám páčilo a som rada ty čo to čítate. Veľmi ste ma potešili.

Kouzelna Beruška a Čierny Kocourحيث تعيش القصص. اكتشف الآن