Alya a Nino sa dozvedia pravdu

624 24 2
                                    

Marinett

Píp píp píp. Začal mi zvoniť budík. Mne sa niako nechcelo vstať ale chcela som videť Adriena. Tak som vstala z postele a urobila som všetko čo som mala a už som bola na ceste do školy.

Z dialky už na mňa mávala Alya. Dnes som do školy išla niako skoro. pomyslela som si. Ahoj Alya. Ahoj Kočko. pozdravila ma Alya. Čo tu tak skoro? Noooo Alya dnes ti chcem povedať ko je Beruška. To vážne? Ty so zo mňa snať robíš srandu.
Alya prosím tichšie. Po škole môžeš k nám? Tam ti to poviem.

Adrien

Dnes som došiel do školy a dohodol som sa s Ninom že môže ísť ku mne. Tato nieje doma a Nathalie poviem že robíme spolu project. Takže to bude lahké. Videl som ako niečo hovorí Marinett Alyi a tá začala kričať radosťou. No niako som to neriešil a išiel som do triedy.

Po vyučovaní

Marinett

Už skončila škola a ja sa trochu začínám báť Alyinej reakcii. Áno som aj nervózna. Dnes som si všimla že aj Adrien je niaky nervózny. Už prišla Alya a my sme išli ku mne domou. No tak povedz kdo je tá Beruška? spýtala sa ma zvedavo Alya. To ti poviem až doma. No tak dobre. povedala trochu smutne Alya.
Mama trochu potrebovala pomôcť v pekárni tak sa Alya pridala a ja tiež. Bola sranda. Piekli sme, hádzali sme na seba múku...

Keď sme skončili išli sme do mojej izby.

Rozhovor medzi Alyou a Marinett

A- To bola sranda.
M- Áno to bola. Ale teraz ti poviem kdo je Beruška.
A- No tak hovor.
M- No dobre ale nikomu to nepovieš.
A môžeš mať Berublog ale nič naňho nenapíšeš pod témou že vieš kdo je Beruška a kdo je Beruška!
A- No dobre.

Koniec rozhovoru

Marinett

Tikki Tečky! Zakričala som a začala som sa meniť na Berušku. Užívala som si ten pocit ako som sa menila a to že Alya sa dozvie pravdu.

Alya

Marinett zakričala niaku vetu a zrazu okolo nej bola ružovo-červené svetlo. Pozerala som sa na ňu s otvorenou pusou. Všetko mi odrazu dochádzalo. Vždy keď sa objavil padouch (Akuma) tak vždy Marinett zmizla. Vždy keď som videla Berušku tak Marinett tsm nikdy nebola. Som rada že moja naj kamoška je vlastne hrdinka s menom Kouzelná Beruška.A čo najviac ma potešilo tak bolo to že mi to povedala.

O dve hodiny neskôr

Marinett

Som rada žeto Alya zobrala veľmi dobre.
Dohodli sme sa že keď je zajtra Sobota tak že Alya by u nás prespala a ráno by sme urobili rozhovor. Inač za tu dve hodiny som ja a Kocour sme museli poraziť Akumu. Potom sme všetko dohodli a Alya u nás môže prespať.

Adrien ( po vyučovaní)

Už je koniec vyučovania a ja som celý deň nervórny. Podla mňa si toho trochu všimla aj Marinett aj Nino sa ma pýtal čo mi je. No ale teraz som si všimol že aj Marinett sa trochu bojí a je nervózna.
U

ž sme boli blýsko domu a ja s Ninom sme nepovedali slovo. Kôli tomu že som rozmýšla ako mu to poviem.

V Adrienovej izbe

Rozhovor medzi Adrienom a Ninom

N- No tak hovor kdo je Čierny Kocour?
A- No dobre.
N- Tak kdo je to?
A- Nino prosím nikomu to nepovedz a hlavne to nehovor Alyi. Tá by to hneď napísala na Berublog a to by nebolo dobre.
N- Okay kámo.

Koniec rozhovoru

Adrien

Plagu drápky! zakričal som. A užíval
som si ten pocit ako Nino pravdu. Na chvílu som sa naňho pozrel a pozeral na mňa s otvorenou pusou. Na tom som sa musel zasmiať.

Nino

Adrien zakričal niaku vetu ktorej som poriadne nerozumel. No potom sa okolo neho objavila čierno-zelené svetlo. Až teraz mi to všetko došlo.
Vždy keď sa objavil Akuma tak on zmizol. Ale nezmizol iba on. Zmizla vždy aj Marinett. Počkať keď vždy zmizol Adrien a je Čierny Kocour. A keď vždy zmizla aj Marinett tak to znamená že Marinett je Beruška.
No super.

Alyi to račej nepoviem lebo by to za necelý deň vedela celá Paríž.

Adrien

No neviem ale zdá sa mi že Nino nad niečim rozmýšla. Nad čím rozmýšlaš? spýtal som sa Nina. Nad tým že asi viem kdo je Beruška. Povedal mi Nino a ja som neveril čo práve povedal. No tak kdo? spýtal som sa. No mám podozrenie že Marinett ale nie som si istý. zase som mu neveril ale čo už. No ešte si to potvrdím. povedal Nino.

No máte tu ďalšiu kapitolu. Prepáčte že to trvalo. No v ďalšiej kapitole budem písať o pondelku. No lebo neviem o čom by som pýsala.

Kouzelna Beruška a Čierny KocourHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin