MarinettOtočila som sa a tam stál Adrien. Marinetr môžem s tebou hovoriť? Spýtal sa ma Adrien. Án-no môž-že-eš. Povedala som vlastne som koktala. Alya mohla by si prosím násť nechať osamote? Spýtal sa jej Adrien a Alya už išla. Marinett si Beruška? A ku**a. Čo mám povedať. Áno alebo nie. Už aj tak to vedia Alya a Nino. Pr-re-ečo s-sa p-pýt-taš? Zase som musela koktať no klasika. Lebo sste podobné. Tie isté oči, vlasy, výška... No ale jediný rozdiel je že ty si nešikovná a Beruška nieje. No a teraz ma dostal. A-a n-na čo-o t-to chc-ceš ve-edie-eť? Plagu drápky. Povedal a ja som hneď vedela že je Kocour. Oslepila ma zelené svetlo a už tam nestál Adrien ale Kocour. Bola som veľmi smotná a dve tri neposlušné slzi museli von. Marinett čo ti je? Spýtal sa ma Adrien no asi to bolo videť že som smutná. No vieš čo sa stalo Adriene? Keď nie ja ti to poviem. Stalo sa to že ja som Beruška a ty miluješ tu statočnú a dokonalú Berušku ale nemiluješ tu nešikovnú Marinett ktorá je Beruška. To sa stalo. Keď som to dopovedala a ona jak vidím bol v šoku lebo poznal že som nahnevaná a smutná. No radčej som odišla ako by som ho mala počúvať. Po ceste do triedy som sa musela rýchlo ukludniť aby ma neposedol akuma.
Po vyučovaní
MarinettDnes to bol ťažký deň. Počas vyučovania som sa snažila vyhýbať Adrienovi. Povedala som to aj Alya. No vlastne som jej nepovedala to že Adrien je Čierny Kocour. Došla som domou. Začala som si robyť domáce úlohy keď v tom som počula krik. Hneď som vedela že je zaakumatizovaný človek. Tikki tečky! Zakričala som tak aby ma nepočuli rodičia. Už tu nestála Marinett ale slavná superhrdinka Beruška. Vyskočila som z okna a utekala som tam kde bol ten krik. Keď som tam dorazila tak tam už Kocour/ Adrien bojoval. Bola to reportérka. Poobzerala som sa po nej aby som zistila kde má Akumu. Po piatich minutách som zistila kde je Akuma. Je v mikrofóne. Skočila som k Kocourovi. Ahoj My Lady. Ahoj Čierny Kocoure. Povedala som bez zájmu. Štestíčko! Zakričala som do ruky mi spadla kamera. Čo s tým mám ako robyť? Povedala som a poobzerala som sa po okolí. Už viem. Pomyslela som si. Čierny Kocour ty choď natáčať. Tu máš kameru.
Adrien
Podala mi kameru bez toho aby sa na mňa pozrela. Pani reportérko mohla by som s vami dáť rozhovor? Spýtala sa. Áno môžete. Povedala reportérka. Koľko mate rokov? No mám 15 rokov. Jak Beruška odpovedala tak reportérke vytrhla mikrfón a hodila ho na zem. On sa oškrel a z mikrofónu vyleteľ Akuma. Už si nadelal zla dosť malý akumo. Do polepšovni s tebou. A mám te. Mnej se hezky motýlku. Kouzelná Berúška. Hodila kameru do vzduchu a všetko to bolo tak ako pred tým. No ani pesťami sme si nedali. Beruška už chcela hodiť jojo aby už išla domov. Ale ja som ju zadržal tým že som jej chytil ruku. Prosím keď ma máš rada tak prosím dojdi o 20:30 na Eiffelovú vežu. Povedal som no nona si niako uvolnila ruku a utiekla. Dúfam že tam dojde. Ja ju tam keď tak budem.
Marinett
Skočila som cez otvorené okno do izby. No mala som tam nemilé prekvapenie. Bola tam moja mamka. Ale v mojej smole musela videť ako som sa z Berušky premenila na Marinett. No a som v pr*deli. Marinett ty si Beruška? Spýtala sa ma mamka. Áno som Beruška. Povedala som jej. Tak a teraz to poviem tete Anne, tatovi... Nie mamy nikomu to nemôžeš povedať. Keď to už ale vieš ty tak to poviem aj tatkovi. A poviem mu to sama. Vysvetlila som jej. Dobre. Povedala mamka. Ahoj Marinetiná mamka. Volám sa Tikki. Som kwami Berušky. Kôli mne sa Marinett dokáže premeniť na Berušku. No ale aby som mala energiu nabudúce premeniť Marinett na Berušku tak musím zjesť keksíky(Cokies). Dopovedala Tikki a mamka na ňu pozerala s otvorenou pusou. Mamka môžeš prosím pre tatka? Spýtala som sa a mamka bez slova odišla. Tikki tak mám ísť na Eiffelovku alebo radčej nie? Spýtala som sa Tikki. Marinett voem že Adriena máš rada a mala by si tam ísť. Povedala Tikki. Ja som sa zamyslela ale v tom do mojej izby došli tatko a mamka.
Po vysvetlovaniu
MarinettIšla som si hneď robyť domáce úlohy. No namali sme ich moc. Boli iba z matiky a francuzštiny. Do piatich minút som to mala hotové.
Adrien
Dúfam že Marinett/Beruška dojde. Plagu mohlo by si ten smradlavý syr zjesť rýclejšie? Povedal som no už veľmi naštvane. No dobre. Povedal Plag. Plagu drápky! Povedal som a už tu nestál slávny model Adrien Agrest ale slávny superhrdina Čierny Kocour. Išiel som kúpiť kyticu rudých rúži a pptom som zašiel kúpiť sviečky do obchodu. No v obchodoch mi dávali zľavy a ja som nemohol odmietnuť. S vecami som došiel na Eiffelovú vežu. Sviečky som rozmiestnil a s kyticou som došiel domou. Do umyvadla som napustil vodu a dal tam kyticu. Drápku moc. A už som bol Adrien. Pozrel som sa na hodiny bolo 19:55. Našiel som niake deky a z kuchyne som nenápadne zobral jablká, keksíky pre Tikki, camembert pre Plaga a ešte keď kuchár na chvíľu odišiel tak som do dvoch nádob naložil slepačiu polievku. Došiel som do izby a pozrel som sa na hodiny. Za 10 minút tam mám byť. Zobral som kyticu, zapalovač a jedlo. Plagu drapky. Premenil som sa na Čierneho Kocoura. Ešte ako som odišiel so vypustil umyvadlo a virazil som na Eiffelovú vežu.
Marinett
Tikki už je 20:31. Ja zase meškám. Tikki tečky. Premenila som sa na Beruška a išla som na Eiffelovú vežu. Dorazila som tam a tam boli samé sviečky... Ahoj Kocoure. On od strachu nadskočil kôli tomu že ma nevidel. Marinett vlastne Beruško ty si prišla. Bol veľmi rád. Dal mi kyticu rúži. Ďakujem ti Kocoure. No v tom sa Kocour premenil na Adrien. Kďe je Tikki? Povedal ten Klag vlasntne Plag. Teček dosť. A iž zo mňa bola Marinett. Marinett prečo si utiekla a ignorovala si ma pri boji? Lebo ty nemiluješ Marinett a Berušku. Ty miluješ iba Berušku.
Rozhovor
A- A ty si zase milovala iba Adriena.
M- Áno ale trochu som niečo cítila aj k Kocourovi.
A- To fakt. Ani to nebolo videť.
M- Ja viem.
A- Nechceš deku?
M- Moc rada. A diki Adriene.
A- Nemáš za čo.Koniec rozhovoru
AdrienPodal som jej deku. Adriene vieš ja som ťa nemilovala kôli peniazom ale kôli tvojej povahe. Si milý, štedrí... Nastačila to dopovedať kôli tomu že som ju prerušil pusou. Milujem ťa. Povedal som. Marinett bola ticho. Nič nehovorila.
VOUS LISEZ
Kouzelna Beruška a Čierny Kocour
FanfictionČierny kocour je Adrien a Kouzelná Beruška je Matinett. Marinett/Kouzelná Beruška je zamilovaná do Adriena. Čierny Kocour/Adrien je zamilovaný do Kouzelnej Berušky. Kouzelná Beruška a Čierny Kocour už dlho zachraňujú Paríž. Kocour sa stále snaží odh...