AdrienZačal som hladať po celej izbe papier a ceruzku. Keď som to všetki našiel tak som došiel k pracovnému stolu a ne papier som začal všetky mená dievčat čo máme v triede písať na papier. Plagu ako teraz mám postupovať? spýtal som sa Plaga. No skús ich vyraďovať podla toho či boli zaakumatizovaný alebo nie. povedal Plag a ja som si začínal myslieť že Plagovy sa páči Tikki. Diki Plagu si génius. pochválil som ho. Začal som s Chloe. Takže Cloe bola Antibug, Alya bola Lady Wifi, Juleka bola Reflekta, Lila bola Volpína... Marinett bola ako posledná. Snažil som sa spomenúť si ale na nič som neprišiel. Takže to znamená že Marinett je asi Beruška. No musím si to overiť. Ale ako? No rozhodol som sa že už pôjdem spať. Tak som sa prezliekol urobil si hygienu lahol som si a už som spal.
Ráno
MarinettMarinett vsávaj!! zakričala mi do ucha Tikk no a ja som od strachu spadla z postele a kotúlala som sa na schodoch. No dobre Tikki už som aj dole. Zasmiali sme sa. No ja som si rýchlo urobila rannú hygienu, prezliekla som sa, naraňajkovala, zobrala som Tikki keksíky a s taškou a kabelkou kde je Tikki som utekala do školy. Ako vždy ma pred školou čakala Alya. Ahoj Kočko. Ahoj Alyo. Pozdravili sme sa. Išli sme do triedy a počas cesty mi Alya stále hovorila kdo je asi Čierny Kocour. Alya ja neviem kdo je Čierny Kocour ale viem ti zistiť informácie a viem že chodí do tejto školy. Povedala som Alyi a neviem či robím dobre ale chcem vedieť kdo je ten chalan pod maskou ktorý stále so mňo flirtuje. No tak to potom sa mu vysmejem do tváre keď zistím kdo to je.( No to chcem videť. Ako sa vysmeješ Adrienovi do tváre.) Diki si super kamoška a super hrdinka. Diki Alyo ale nemusí to vedeť celá Paríž. Dobre prepáč. Došli sme do triedy a tam bol Adrien a niečo písal na papier. (No prekoho to asi je?:-) ) Zasdla som si na miesto a začala hodina. Adrien mi rýclo hodil papierik a ja som si pozrela čo tam je napísané.
Ahoj Mari. Dnes mám šerm ale po ňom môžem dojsť k tebe a urobíme tie kostými. Vlastne mne už ho otec ušil.
Dobre. Aj ja som si ho už ušila. Odpísala som mu.
Pane Agreste ako ste na to s projectom a kostýmom? spýtala sa ho učitelka. No my sme na to veľmi dobre už project máme hotový a ideme dorobyť tie kostými. povedal Adrien. No dobre chcem aby ste ho zajtra všetci oddovzdali. Všetci namietali kôli tomu že to nemajú ešte urobené a že nemajú ako do zajtra učiť kostým. No dobre tý čo ho nemáte tak si ho môžte kúpiť. povedala učiteľka a ja ako vždy som nepočúvala čo hovorí učiteľka a ja som pozerala na Adriena. Ako bude vyzerať keď bude mať na sebe kostým Kocoura? V akej triede je asi kocour? Zrazu som počula niake zvuky. Videla som že píšeme tak som sa pozrela do tašky a tam vidím Tikki a niakého malého kwamiho. Vizeral ako kocúrik a bol veľmi zlaty. No ale čo ma ešte viac prekvapilo tak bolo to že sa bozkávali? No tak cez preztávku mi to vysvetlíte. povedala som mile ale počul ma asi Adrien keď chcel nakuknúť do mojej tašky.
Po hodine
MarinettSkontrolovala som či tam je a bol tam. Išla som rýchlo na záchody aby mala som šťastie že tam nikdo nebol. No Marinett ja a Plag sme sa včera po dlhom čase stretli. povedala Tikki. No a Kocour už asi vie tvoju identytu. povedal ten Plek vlastne Plag a ja som sa vražebne pozrela na Tikki ale ona urobila to isté ale pozrela sa na Plaga. Takže to urobil Plag. No nie celkovo no včera jak sme mu povedali že si jeho spolužiačka tak doma si zobral papier, pero a napísal tam mená všetkych bab v triede a vyraďoval tie ktoré zaakumatizované boli a ty si jediná zostala. Dokončil svoj dlhý monológ Plag. No tak to som v kaši. Povedala som lebo čo keď je Adrien Kocour? Tikki mohla by si urobyť také kúzlo aby som nemala škrabošku? spytala som sa Tikki. No možem ale to je super lebo potom ťa nemusí spoznať a škrabošku si ušiješ a potom ťa nespoznajú určiete. Povedala Tikki a Plag sa na ňu pozeral s otvorenou pusou. Odkial to vieš? Spýtal sa Plag. Ja to viem do Kwami Beeli. Povedala Tikki a ja som sa čudovala čo sa ešts dozviem. A jak sa to robí? Spýtal som sa. No robí sa to tak že Marinett mne povie Tikki oblek a ja jej dám obelk a nebude mať škrabošku, mašle na copoch a nebude mať červené naúšnice s piatimi tečkami. To isté aj u vás on povie Plagu oblek a dáš mu oblek ale nebude mať škrabošku ani uši ani chvost a prsteň bude mať normálny strieborny alebo biely.( Neviem akú prestne farbu má.) Marinett teraz si to skus. Povedala Tikki a vysvetlila. No dobre. Tikki oblek! Trochu som zakričala a už som mala svoj oblek s jojom. Ostatné veci som nemala. Plag rýchlo utekal za kocourem ktorý nieje tranformovaný. Ja som potom povedala ovleku dost a už som mala sovoje oblečenie. Utekala som do triedy. Došla som do triedy a začalo zvoniť.
Po vyučovaní u Marinett doma
MarinettTikki rýchlo si musím urobiť škrabošku. Povedala som doma. Tikki ma pochopila. Vytiahla látku, niť, ihlu a išla som šiť. Keď som došila tak som si povedala že ako sa vyhovorím na to jojo. Po desiatich minutách sme s Tikki na to došli. Poviem že sa s Beruškou poznám a že mi požičala jojo.
S Tikki sme sa pozreli po izbe. No super a teraz upratať izbu. S Tikki sme začali upratovať plagáty a fotky. Po 30 minotách som sme fotky mali hotové ale to som si spomenula na to kde mám napísaný Adrienov rozvrh. Niekto zazvonil. Marinett máš náštevu. Zakričala mama. Tikki ty rýclo vimeň tapetu na počítači ja ho trochu zdržím. Utekala som ku dverám. Ahoj Mari. pozdravil ma Adrien. Aa-ho-oj Ad-ien valestne Adrien. Pozdravila som ho a on sa na mňa pozeral akoby som si nevedela zapamatovať jeho meno. No tak poďme do mojej izby. Povedala som to normálne. Už som otvárala moje dvere od izby a ja som sa modlila aby som tam mala normálnu tapetu. Adriene ja sa idem prezlicť do kúpelne. Odišla som do kúpelne. Tikki akú si mi dala tapetu? Spýtala som sa Tikki. No jedinu dobrú tapetu som našla Čierneho Kocoura. Povedala Tikki. Tikki oblek. Auž som nemala svoje oblečenie ale mala som oblek Berušky. Jojo som tam nechala aby to nebolo podozrivé. Višla som a tam stál Adrien a už mal oblek. Marinett kde más škrabošku? Spýtal sa ma Adrien. Ja som došla k stolu. T-tu je. Povedala som a trochu som zakoktala. A t-y j-u m-áš kd-de? Spýtala som sa? No mne ju otec neušil, uši si musím do kúpiť a chvost mi tieš neušil. A kde máš jojo? N-no j-a s-si ho pož-ičia-m od Berušky. Povedala som. A ne-má-m t-i te-n ch-vo-st a šk-rab-ošk-u uš-iť? Spýtala som sa. A mohla by si to do zajtra stihnúť? Spýtal sa ma Adrien. Á-no.povedala som. Diki Mari. A Mari pôjdeš so mnou na ples? Spýtal sa ma Adrie a ja som neverila svojim ušiam. Á-no pôj-de-m. Odpovedala som mu. Id-em sa pr-ezlie-cť. Povedala som a išla som naspeť do kúpeľne. Obleku dost. povedala som a zase som mala svoje oblečenie. Vyšla som a už aj Adrien mal svoje oblečenie. No tak ahoj zajtra Mari. Povedal Adrien. A-hoj. Pozdravila som ho a už ho nebolo. Začala som robiť Adrienovy škrabošku a chvost.
O dve hodiny neskôr
MarinettUž to mám hotové. Chvost mi trval najdlhšie ale už ho mám. Už mám hotove aj úlohy. Práve zapadalo slnko a ja som sa rozhodla že si prevetám hlavu.
Tikki tečky! Zakričala som a už tam nestála Marinett ale hrdinka Kouzelná Beruška. S jojom som sa dostala na. Eiffelovu vežu. ( prepáčte neviem ako sa to píše.) sadla som si a za chvílu mi niekto zakril oči ja som sa pozrela a tam stál...Je tu ďalšia kapitola. Prepáčte že to tak trvalo ale bola som chorá a musela som dobiehať školu. Dúfam že sa vám kapitola bude páčiť.
Vaša MiraculosLadybug1
YOU ARE READING
Kouzelna Beruška a Čierny Kocour
FanfictionČierny kocour je Adrien a Kouzelná Beruška je Matinett. Marinett/Kouzelná Beruška je zamilovaná do Adriena. Čierny Kocour/Adrien je zamilovaný do Kouzelnej Berušky. Kouzelná Beruška a Čierny Kocour už dlho zachraňujú Paríž. Kocour sa stále snaží odh...